ddrum54 20.06.2005 15:33:07 | |
---|
Oisko Zeppelinin yhtään levyä vedetty Vistalitella, muuten? Bonhamihan tiettävästi soitti Vistalite-setillä jossain vaiheessa, mutta miten mahtoi olla nauhoitusten laita? Livet nyt tietysti, mutta studiossa oli vaahtera green sparklet. 2`n 4 |
hollmi-5 20.06.2005 19:41:34 | |
---|
Bonhamilla oli livehommissa Vistalitet. Sitä soundia on kuultavissa elokuvassa ja sillä DVD:llä. No kyllä vaan oli aika lyhyt sointi tuossa videolla. Älä nyt kimppuun käy. Jos sitä Hellacoptersin videota meinaat, niin millähän rummuilla se on sitten nauhalle vedetty? Vai onko se live? Itse en ole nähnyt pätkää. Mika Hollström |
dictatorsh*t 20.06.2005 22:09:44 | |
---|
Jos sitä Hellacoptersin videota meinaat, niin millähän rummuilla se on sitten nauhalle vedetty? Vai onko se live? Itse en ole nähnyt pätkää. Ei ole live ja ne Vistalitet on mukana luultavimminkin rockpisteiden keruun takia. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
mustakaapu_3 20.06.2005 23:31:58 | |
---|
Jos sitä Hellacoptersin videota meinaat, niin millähän rummuilla se on sitten nauhalle vedetty? Vai onko se live? Itse en ole nähnyt pätkää. Hellacoptersin sivuilta tarkistettua: Biisi on vedetty purkkiin black oyster ludwigeilla, ei niillä vihreillä vistaliteilla. |
Bonhamilla oli livehommissa Vistalitet. Sitä soundia on kuultavissa elokuvassa ja sillä DVD:llä. Eikös sillä ainakin ollu joku Orange-setti tai joku meripihkamikälie-setti. Ainakin sen sivuilla oli. Ruåtsista saa noita vistoja aivan polkuhintaan. Esim. Black/clear raidallinen täydellinen setti 15" virvelillä(harvinainenko?) ehjä, 9000kr pauttiarallaa tasan 1000€ että silleen. Stna. Ei kyllä kauaa siellä sivuilla homehtunut. Noh, nyt kun muoviämpäreistä jauhetaan niin mikä on laatusuhde Vistojen ja Zickosin välillä??? Ameriikanyhdysvalloissa Zickosin setti lähtee 2500 taalalla. Siis uusi. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
hollmi-5 21.06.2005 09:06:28 (muokattu 21.06.2005 09:12:17) | |
---|
Ruotsissa kävin Vistoja katselemassa. Siistit olivat Suomen hintoja korkeammalla. Samanlainen Clear Vistalite setti, kuin minulla (myös virveli vistaa), maksoi 20 000 kruunua. Ihan kunnolla roudatun ja naarmuisen setin hinta ilman virveliä oli noin kymppitonnin. Bonhamin setin väri oli Amber. Zickos on se valmistaja, joka ensimmäisenä toi akryylirunkoiset rummut markkinoille. Taisi olla vuosi 1959. Zickoseja en ole koskaan nänyt (paitsi kuvissa) tai kokeillut. Sonorin X-Raysit (voiko olla enää hienommat?): http://sonor-world.com/temp_FE/download/360081117_X-Ray_Flyer.pdfMika Hollström |
ddrum54 21.06.2005 10:06:29 | |
---|
2`n 4 |
Youni 21.06.2005 14:05:53 | |
---|
Jos sitä Hellacoptersin videota meinaat, niin millähän rummuilla se on sitten nauhalle vedetty? Vai onko se live? Itse en ole nähnyt pätkää. Ei, kun tarkoitin tuota videota, missä Vistoissa on kultakaloja ja vettä. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
J.Hollström 10.04.2009 16:42:45 | |
---|
Koiranpaska on parasta. |
hollmi-5 10.04.2009 18:11:40 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Klooni 10.04.2009 21:49:07 | |
---|
Mitä olen vähän vistoilla soitellut ja omalla akryylisetilläni niin niissä tuntuu olevan sellainen hassu ominaisuus että vaikka ne soivat pitkään ja hartaasti noin "akustisena" on niiden ääni mikitettynä paljon tiukempi, tiedä sitten mistä johtuu. Itse katselin pitkään ja hartaasti vistoja valtameren toiselta puolelta ennenkuin päätin rakentaa oman version ... jos rahdit olisivat olleet halvemmat olisin nätin tupla vista setin meinaan ostanut ... |
hollmi-5 10.04.2009 22:14:13 | |
---|
Klooni: Mitä olen vähän vistoilla soitellut ja omalla akryylisetilläni niin niissä tuntuu olevan sellainen hassu ominaisuus että vaikka ne soivat pitkään ja hartaasti noin "akustisena" on niiden ääni mikitettynä paljon tiukempi, tiedä sitten mistä johtuu. Kaikki mikrofonit kuulevat äänen eri tavalla, kuin korva. Mikki on yleensä paljon lähempänäkin. Itse katselin pitkään ja hartaasti vistoja valtameren toiselta puolelta ennenkuin päätin rakentaa oman version ... jos rahdit olisivat olleet halvemmat olisin nätin tupla vista setin meinaan ostanut ... Saahan noita Ludwigeja Euroopastakin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
bluesman86 15.04.2009 15:52:16 (muokattu 15.04.2009 16:22:00) | |
---|
JES!!! Mää löysin mun rumpuihin sen tomikiskon basariin ja viel suht järkevään hintaan. viel se ride teline edit siis vistaliteihin. http://www.myspace.com/sleazyactband |
hollmi-5 15.04.2009 21:20:49 | |
---|
bluesman86: JES!!! Mää löysin mun rumpuihin sen tomikiskon basariin ja viel suht järkevään hintaan. viel se ride teline edit siis vistaliteihin. Mulla on jo kisko myös, mutta pitänee hommata ridelle mountti bassarin kylkeen. Pari standia kyllä löytyy. Poratessa pitää olla hemmetin varovainen. Pistemäinen lämpö halkaisee akryylin. Matalat kierrokset ja malttia... Soundit, piuhat ja kajarit. |
bluesman86 16.04.2009 14:50:27 (muokattu 16.04.2009 14:56:13) | |
---|
hollmi-5: Mulla on jo kisko myös, mutta pitänee hommata ridelle mountti bassarin kylkeen. Pari standia kyllä löytyy. Poratessa pitää olla hemmetin varovainen. Pistemäinen lämpö halkaisee akryylin. Matalat kierrokset ja malttia... ajattelin että kiikutan kumupekalle porattavaks että ei käy niin helposti haaveria . ja itseasiassa sen ridetelineen tilasin millbrookista. ensviikolla pitäs kaikkien saapua postiin. Edittiä lisää. Kumpi malli se sun kisko on? http://www.myspace.com/sleazyactband |
hollmi-5 16.04.2009 20:00:44 | |
---|
bluesman86: Kumpi malli se sun kisko on? Vintagea. 70-lukulainen. Soundit, piuhat ja kajarit. |
bluesman86 16.04.2009 20:05:18 | |
---|
hollmi-5: Vintagea. 70-lukulainen. mutta onko se se missä on se reikälevy vai ei? http://www.myspace.com/sleazyactband |
hollmi-5 16.04.2009 20:28:29 | |
---|
bluesman86: mutta onko se se missä on se reikälevy vai ei? Ei reikälevyä. Se oli 60-lukulaisissa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Bobana 17.04.2009 00:31:17 | |
---|
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Tracer 18.04.2009 13:41:39 | |
---|
Pitkästä aikaa näin Amber Vistalitet livenä Tavastialla AIVAN LOISTAVALLA Sapattivuoden keikalla. Katsoin keikan eturivissä, joten soundeista paha sanoa mitään, kun PA tuuttasi tietysti alapäätä lukuunottamatta kaiken yli. Mutta helevetin hyvältä näyttivät! Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |