Magiz 20.06.2005 18:19:28 | |
---|
onko mielipiteitä/kokemuksia kyseisestä haikasta? Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
Outkast 20.06.2005 22:35:44 | |
---|
Chad Smith käyttää. "It's easy to play blues, but it's hard to feel it" - Jimi Hendrix |
vapauskauppias 20.06.2005 22:42:35 | |
---|
Etkös sinä juuri äsken näistä kysellyt? No kokemusta ei ole, mutta eiköhän ne aivan toimivat pelit ole. |
moderndrummer88 20.06.2005 22:42:47 (muokattu 20.06.2005 22:43:48) | |
---|
Chad Smith käyttää. kysy siltä. E: minustakin sama henkilö kyseli noista ihan vähän aikaa sitten. sinullako oli se että olit saamassa hirmu halvalla mutta myyjästä ei kuulunutkaan sitten mitään? Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Niskamies 20.06.2005 23:14:41 | |
---|
kysy siltä. E: minustakin sama henkilö kyseli noista ihan vähän aikaa sitten. sinullako oli se että olit saamassa hirmu halvalla mutta myyjästä ei kuulunutkaan sitten mitään? Taisi olla kyseinen jätkä. Noista haikoista en tiedä, mutta mä olen myynyt sieluni 13" haikoille. Virallisesti semi-pro! |
Magiz 20.06.2005 23:17:05 | |
---|
mun kaveri on näemmä avannu tän tänne.. käyttää mun tunnusta esim myydessää rockstarojaan.. mä kyl tiedän millasista pelleistä on kyse, eli en ymmärrä miks tää on tääl tää topic.. perkele.. :P Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
moderndrummer88 20.06.2005 23:17:10 | |
---|
Taisi olla kyseinen jätkä. Noista haikoista en tiedä, mutta mä olen myynyt sieluni 13" haikoille. niissä taitaa olla melkoisen napakampi se soundi... milloinkas tulee sitä matskua niistä stageista? Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Niskamies 20.06.2005 23:19:22 | |
---|
niissä taitaa olla melkoisen napakampi se soundi... milloinkas tulee sitä matskua niistä stageista? Ainiin, se on vähän unohtunut. Huomenna voisi mahdollisesti pistää jotain, riippuen siitä että onko huomenna äänityksiä. Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 20.06.2005 23:22:16 | |
---|
Ainiin, se on vähän unohtunut. Huomenna voisi mahdollisesti pistää jotain, riippuen siitä että onko huomenna äänityksiä. oukei... jäämme odottamaan tätä Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Niskamies 20.06.2005 23:23:50 | |
---|
oukei... jäämme odottamaan tätä Mitä sä halusitkaan? 14" DH:t päähaikkoina, ja jazz ride? Perhana, joudun vetämään ite kun ei ole rumpalia:P Virallisesti semi-pro! |
vapauskauppias 20.06.2005 23:29:06 | |
---|
Mitä sä halusitkaan? 14" DH:t päähaikkoina, ja jazz ride? Perhana, joudun vetämään ite kun ei ole rumpalia:P Vedä tiukempi beat kuin ?uestlove, niin lähetän postissa paketin makkaraa. |
Vedä tiukempi beat kuin ?uestlove, niin lähetän postissa paketin makkaraa. Kuin kuka? Missä? Milloin? Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 20.06.2005 23:30:27 | |
---|
Mitä sä halusitkaan? 14" DH:t päähaikkoina, ja jazz ride? Perhana, joudun vetämään ite kun ei ole rumpalia:P no ainaskin nuo, jos vielä otat messiin ne dh:n krässit että kuulee minkälaiselta nekin kuulostaa narulla Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Niskamies 20.06.2005 23:31:01 | |
---|
no ainaskin nuo, jos vielä otat messiin ne dh:n krässit että kuulee minkälaiselta nekin kuulostaa narulla Kaikissa klipeissä tähän asti on ollut DH exot. Mutta nyt on 17" ja 18" crashit, katotaan jos huomenna jaksais. Virallisesti semi-pro! |