Aihe: pystyisitkö olemaan kotona?
1 2 3 4
Sertzo S
20.06.2005 21:47:56
ei kukaan olis noin montaa vuotta kehissä ollut, jos olis totaalisen tylyttänyt. Taitaa olla aivan päinvastoin. Mielipiteissä saa olla sävyjä ja särmää, jota Lidlin keppanassa ja siiderissä ei ole.

Kokenut keppanoista, siidereistä kaiken tietää, sekä sietää.
En ole Lidlin uutteita maistanut vielä, kun kiistelevät tuon myymälän paikasta täällä S-linnassa. Hinta on tietenkin kuluttajan etu, mutta nuo monikansalliset yhtiöt...no joo kuulunee toisille palstoille pohdintani niistä.
baron
20.06.2005 23:30:53

Oman pojan kaikenlaisia operaatioita seuranneena tuli oikein paha olo tästä vertauksesta - joka sinänsä oli hienosti oivallettu..

Maailma pitää kohdata sellaisena kuin se on, ei päätä pensaaseen.

Kun toissailtana olin pitkästä aikaa häissä vain vieraana, niin sain "ahaa"-elämyksen: tää niille, morsiusparille ja lähisukulaisille on ainutlaatuista, mä oon sen verran häitä soittanut, että oon ottanut ne rutiinina, mutta oli terveellinen mieleenpalautus.

Lapsen leikkaus on aina vanhemmille ainutlaatuista, mutta jätkä, joka on 20 vuotta tehnyt niitä 5 päivää viikossa aamusta iltaan ja vähän öitä ja viikonloppuja päälle, ei pidä sitä ainutlaatuisena ja sillekin, kuten meille kaikille, sattuu hyviä ja vähemmän hyviä päiviä ja tälle ei kerta kaikkiaan voi mitään.
jjussila
20.06.2005 23:43:37
Maailma pitää kohdata sellaisena kuin se on, ei päätä pensaaseen.

Kun toissailtana olin pitkästä aikaa häissä vain vieraana, niin sain "ahaa"-elämyksen: tää niille, morsiusparille ja lähisukulaisille on ainutlaatuista, mä oon sen verran häitä soittanut, että oon ottanut ne rutiinina, mutta oli terveellinen mieleenpalautus.

Lapsen leikkaus on aina vanhemmille ainutlaatuista, mutta jätkä, joka on 20 vuotta tehnyt niitä 5 päivää viikossa aamusta iltaan ja vähän öitä ja viikonloppuja päälle, ei pidä sitä ainutlaatuisena ja sillekin, kuten meille kaikille, sattuu hyviä ja vähemmän hyviä päiviä ja tälle ei kerta kaikkiaan voi mitään.

yes, but that ś only human, joo...
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?
isojussi
20.06.2005 23:48:08
...Lapsen leikkaus on aina vanhemmille ainutlaatuista, mutta jätkä, joka on 20 vuotta tehnyt niitä 5 päivää viikossa aamusta iltaan ja vähän öitä ja viikonloppuja päälle, ei pidä sitä ainutlaatuisena....

Täytyy sanoo, että kyllä jätkät TAYS:in lastekirurgisella hämäs sitte hyvin.

Alusta pitäen oli sellanen fiilis, että ei tarvii ainakaan leukkaavista lääkäreistä olla huolissaan.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
R.Syke
20.06.2005 23:54:29 (muokattu 21.06.2005 00:46:04)

Alusta pitäen oli sellanen fiilis, että ei tarvii ainakaan leukkaavista lääkäreistä olla huolissaan.

-Tähän täytyy kommentoida selkäleikkauksen läpikäyneenä eräässä nimeltämainitsemattomassa ruskeasuolaisessa yksityissairaalassa:

Ei tarvinnut olla leikkaavista lääkäreistä huolissaan. Ite olin kaputt, mutta kuulemma yks piti kiinni ja kaks leikkasi. Siis kolme lekuria+ muut narkkarit siihen päälle.

Ja homma toimii nyt.

Ja mikä parasta: Kela korvasi koko homman.
baron
21.06.2005 00:30:46

Juuri sehän se sitä ammattitaitoa on.
työläinen
04.07.2005 23:02:32
Ja siksi mä raadan pitkää siviiliduuniviikkoa, että on varaa käydä viikonloppuisin keikolla.

Sanotaan, että keikkaa tehdään niin kauan kuin rahat riittää.
Mitä musiikki on sinulle? Tulevaisuuden ammatti
työläinen
04.07.2005 23:05:26
Niin, ja "aisan" orkkis kysymykseen:
pystyisin, mutta siihen menee vielä jokunen vuosi että saa paperit pihalle ja pääsee keikalta pois.
Mielelläni, niin mielelläni jättäisin tämän touhun... mutta jotain työtä on tehtävä!
työläinen
04.07.2005 23:07:44
Kun ei muuta osaa eikä soittaa sitäkään vähää!

"Kun ois jollonnii jottai mutta ku ei millonkaan mittään ku aina vuan!"
isojussi
05.07.2005 00:26:54
Onhan näitä TALUja kiva välillä kotosella poimiskella...
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)