Aihe: Yamahan laatusetit
1 2 3 4
moderndrummer88
20.06.2005 17:22:11
Millbrookissa on noita Ludarin settejä. Pari kertaa niitä ollaan paukuteltu, ja ne kuulostivat jumalaisilta.

Vinkki: Jos ludarit kiinnostaa, ja etenkin moposetti. Niin kysyppä pönttöjen hintaa www.idahopercussion.com:sta. Vaikka pk:t ovat suuret, hinnat tulevat silti olemaan miellyttävät. Itse olin todella lähellä etten tilannut tuolta Mapexin settiä, ja olisi tullut paljon edullisemmaksi kuin suomesta.

Sivua ei voi näyttää
VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!!
vapauskauppias
20.06.2005 17:34:10
Sivua ei voi näyttää

Kokeilepa ottaa ":sta" pois osoitteen perästä.
moderndrummer88
20.06.2005 17:35:01
Kokeilepa ottaa ":sta" pois osoitteen perästä.

tosiaan :D onpa taas tyhmä olo
VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!!
mustakaapu_3
20.06.2005 17:36:47
Mites nuo uudet Ludarit? Vastaako laatu merkin mainetta?

Sanoisinpa, että ludarin tasoisella merkillä ei oo varaa tehdä paskaa. Noissa jenkkiseteissä (ludari, gretsch) on vaan se, että niissä on järjestään se tonni lisähintaa verrattuna esim. japseihin (tama, yamaha).

En usko, että mitään ratkaisevasti parempaa noista löytyy, mutta onhan se leuhkempi ajellakin chevroletilla kuin toyotalla!
afro
21.06.2005 21:10:59
No niin, kyselytunti jatkuu.
Elikkäs, minkälainen on laadultaan Ludwig Super Classic -setti (90-luvun puolivälistä), ovatko nämä setit sitä ei-niin-hyvää Ludaria?
Olen saanut paljon tarjouksia Premieristä (jostain kumman syystä kaikki haluavat päästä niistä eroon.. ;)) Eli minkäsmoisia settejä ovat Signia (Premierin kärkisetti, mutta onko yhtä hyvä kuin muut laatusetit?), ja mikä on ero Signian ja Signia Marquisin välillä? Entäs sitten Artist Maple? Sehän on pykälää edullisempi Premierin mallistossa, ovatko asiakannuja nämäkin?
Ajatuksena siis jossain vaiheessa hommata sellainen setti, jota ei heti tarvitse olla vaihtamassa ja katumassa. Sen takia kyselen mahdottomasti. :)
Mielelläni ottaisin kokeneilta, kokeilleilta ja omistajilta tietoa, mielipiteitä yms. kyseisistä seteistä.
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
AP
21.06.2005 21:14:25
No niin, kyselytunti jatkuu.
Elikkäs, minkälainen on laadultaan Ludwig Super Classic -setti (90-luvun puolivälistä), ovatko nämä setit sitä ei-niin-hyvää Ludaria?

Eikös nuo ole juuri sitä hyvää Ludaria?
K100 #7 Ärlä #011
totomiettinen
21.06.2005 22:22:38
Olen saanut paljon tarjouksia Premieristä (jostain kumman syystä kaikki haluavat päästä niistä eroon.. ;)) Eli minkäsmoisia settejä ovat Signia (Premierin kärkisetti, mutta onko yhtä hyvä kuin muut laatusetit?), ja mikä on ero Signian ja Signia Marquisin välillä? Entäs sitten Artist Maple?

Mieluummin ottaisin Signiat kuin Artist Maplet, jos noita kahta verrataan. Signiat näyttävät ensinnäkin helkutin hyvälle ja soundaavatkin mainiolta. Jämäkät laaturummut.

Noita Artist-sarjan pönttöjä en ole tainnut soittaa missään, mutta jotenkin niistä on sellanen huonompi kuva. Eivät ole uudet Premierin sarjat vakuuttaneet siinä missä aiemmat: Genistat ja Signiat. Signian virveli on loistopeli, jos siis sellainenkin kuuluisi kauppaan.
White men can't jump
hollmi-5
21.06.2005 23:45:40
Jenkki Ludarit ovat aina yes. Varsinkin Super Clasickit. Nuo Premierin Artistit ovat ihan eri planeetalta Genistaan ja Signiaan verrattuna. Genista ja Signia vetävät housut nilkkoihin Artisteilta milloin vain. Tosin vahva Kauko-Itävastaisuus on tässä mielipiteessäni.
Mika Hollström
afro
21.06.2005 23:47:58
Jenkki Ludarit ovat aina yes. Varsinkin Super Clasickit. Nuo Premierin Artistit ovat ihan eri planeetalta Genistaan ja Signiaan verrattuna. Genista ja Signia vetävät housut nilkkoihin Artisteilta milloin vain. Tosin vahva Kauko-Itävastaisuus on tässä mielipiteessäni.

Eli ovatko myös nuo 90-luvun Super Classicit kunnon Ludwigit? Voiko niitä verrata myös vanhempiin Ludareihin?
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
afro
21.06.2005 23:50:25 (muokattu 21.06.2005 23:51:02)
Eikös nuo ole juuri sitä hyvää Ludaria?

Ainakin vanhat Super Classicithan ovat. Uusista en tiedä.

Mieluummin ottaisin Signiat kuin Artist Maplet, jos noita kahta verrataan. Signiat näyttävät ensinnäkin helkutin hyvälle ja soundaavatkin mainiolta. Jämäkät laaturummut...

Kyllä! Signiat ovat todella komeat rummut. Mitenkähän tuo rautapuoli niissä, Premierin raudasta olen kuullut moitteita.

Nuo Ludarit kyllä kiinnostaisivat myös, mutta jotenkin epäilyttää nuo 90-luvun kannut (siis kyseisen merkin).
hollmi-5
21.06.2005 23:57:29
Eli ovatko myös nuo 90-luvun Super Classicit kunnon Ludwigit? Voiko niitä verrata myös vanhempiin Ludareihin?Vanhaa arvostetaan kovin. Uudemmatkin tehdään kunnolla. Ei niistä muuten voi tuollaisia hintoja nyhtää. Kuka niitä ostaisi? Hiukan eri spekseillä niitä touhtaan, kuin ennen, mutta kunnon kamaa ne ovat.

Premierin parempi rauta (esim 5000-sarja) on kunnollista. Artistien ja halvempien mukana tuleva ei ole lähelläkään. Molempia esimerkkejä on hallinnassa.
Mika Hollström
afro
22.06.2005 00:00:00
Noh, jos tässä nyt käytetyt päätyy hankkimaan, niin johan joutuu pähkäilemään. :) Ja kiitoksia vastauksista! Täytynee pohdiskella tässä.
Jaakob
26.06.2005 18:12:21
Tämä keskustelu on vähän liian hyvätasoinen. Kaipaisin muutamia kärjistettyjä kommentteja tyyliin: "ludauiri on paskka, osta pearli se on parass!!111"
Niskamies
26.06.2005 18:13:17
Tämä keskustelu on vähän liian hyvätasoinen. Kaipaisin muutamia kärjistettyjä kommentteja tyyliin: "ludauiri on paskka, osta pearli se on parass!!111"

"Pearl on paska, osta Tamat, Yamaha on paras! Rölölööö, Kirkan paska!"

Noniin, nyt on ketju sopivan tasoinen,
Virallisesti semi-pro!
HeavyMachinery
26.06.2005 18:22:10 (muokattu 26.06.2005 18:22:20)

Oliko signiat ne joissa oli ne törkeän hienot tubelugit ?
Minä tiedän - siis pelkään !
Jeltz
26.06.2005 19:35:24
Oliko signiat ne joissa oli ne törkeän hienot tubelugit ?

Luultavasti, ainakin niissä on mun mielestä törkeän hienot tubelugit.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)