Hieroglyfi 18.06.2005 13:17:43 | |
---|
Miten nuotteihin merkitään sellan kun otetaan joku sointu, ja sen soinnun kaikkia säveliä näpytetään nopeesti sekalaisessa järjestyksessä? "Me amerikkalaiset tiedetään, että Irakissa on joukkotuhoaseita! Meillä on kuitti tallella." Bill Hicks |
Veruon 18.06.2005 14:31:14 | |
---|
Oisko se joku sekatremolo? En ole kyllä ikinä kuullut tuommoista missään, mutta varmasti iha mielenkiintoinen. Onko tuo jossain omassa ekspressionistisessa teoksessa:) vai tuliko vastaan ihan jostaki muualta? Member of DX-7 mafia |
Hieroglyfi 18.06.2005 19:22:09 | |
---|
Oisko se joku sekatremolo? En ole kyllä ikinä kuullut tuommoista missään, mutta varmasti iha mielenkiintoinen. Onko tuo jossain omassa ekspressionistisessa teoksessa:) vai tuliko vastaan ihan jostaki muualta? Omaani oon kirjottamassa puhtaaks ja nyt sit pysähty tuohon, kun siinä ei oo oikeestaan mitään rytmiä vaan säveliä tosiaan naputetaan tiuhaan tahtiin. En ookaan aatellu että se ois jotenkin erikoinen :) "Me amerikkalaiset tiedetään, että Irakissa on joukkotuhoaseita! Meillä on kuitti tallella." Bill Hicks |
Neljä Ruuvia 18.06.2005 21:02:43 | |
---|
Tuolta musateoria palstalta löytyy ne tyypit kellä on koulutusta tähän probleemaan ja sen ratkaisuun. |
U.Honey 18.06.2005 21:26:32 (muokattu 18.06.2005 21:28:41) | |
---|
Arpeggio? Siis semmoisia pystysuoria laineita nuottikirjoituksessa. T: nimim. osaan lähes kaikki nuotit. EDIT: Tosin arpeggio ei taida olla sekalaisessa järjestyksessä... My name is Baron, U.Honey Baron. |
JPQ 18.06.2005 23:20:42 | |
---|
Joskus kun ei ole virallista merkintää laitetaan omamerkintä näin olen ymmärtänyt ja nuottien yhteydessä on sen selitys mitä silloin tehdään. |
Kemppilä 19.06.2005 10:15:19 (muokattu 19.06.2005 10:16:13) | |
---|
Eiks sen soinnun vois kirjottaa vaikka 32-osina siihen? Vaiko pitäskö sen olla ihan summittainen järjestys? "Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." |
Hieroglyfi 19.06.2005 12:33:43 | |
---|
Eiks sen soinnun vois kirjottaa vaikka 32-osina siihen? Vaiko pitäskö sen olla ihan summittainen järjestys? Periaatteessa voi, mutta koska siinä ei ole mitään tiettyä säveljärjestystä annan soittajalle vapauden naputella miten vaan, eikä tarvitse nuoteista tarkistaa että tuliko se C nyt ennen G:tä, vai toisinpäin. Joskus kun ei ole virallista merkintää laitetaan omamerkintä näin olen ymmärtänyt ja nuottien yhteydessä on sen selitys mitä silloin tehdään. Noin mie sen nyt hoidankin. Varmistin vaan, ettei tuu turhia kauneusvirheitä.. "Me amerikkalaiset tiedetään, että Irakissa on joukkotuhoaseita! Meillä on kuitti tallella." Bill Hicks |
R.Syke 19.06.2005 17:37:19 | |
---|
-Ad lib. |
Veruon 20.06.2005 01:17:06 | |
---|
Tuli vain mieleen tuosta ne Ligetin ja kavereiden kenttä/klusteri -tekniikat, niissähän sitä oli sellaista sekalaisessa järjestyksessä sävelten soittoa.. vai oliko? Member of DX-7 mafia |
Tuli vain mieleen tuosta ne Ligetin ja kavereiden kenttä/klusteri -tekniikat, niissähän sitä oli sellaista sekalaisessa järjestyksessä sävelten soittoa.. vai oliko? Ei ollut ainakaan minun tietääkseni, mutta voin toki olla väärässäkin. Pistäisin ne äänet sellaisen laatikon sisään peräkkäin ja kirjoittaisin ylös jotta mielivaltaisessa järjestyksessä nopeasti rämpäten(tai sama italiaksi tai englanniksi). "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara,
myy mulle halpa av-etunen |