kiiltomato 20.06.2005 14:07:35 | |
---|
Juu ostin tuplapeedaalit täsä välisä ku ei ollu toista basaria etes maahantuojalla,mut myin ne eteen päin ku en tykänny soitella niilä(tama ironcobrat).Nii nyt kysynki sitte että jos ostasin saman kokosen ja taman basarin vaikka käytetyn,nii onko siinä kovin erilainen mäjähys ääni?Toi swingstar on kyllä päästelly just oikeeta ääntä. |
riqu 20.06.2005 14:58:06 | |
---|
moi =D |
moderndrummer88 20.06.2005 15:34:51 | |
---|
Juu ostin tuplapeedaalit täsä välisä ku ei ollu toista basaria etes maahantuojalla,mut myin ne eteen päin ku en tykänny soitella niilä(tama ironcobrat).Nii nyt kysynki sitte että jos ostasin saman kokosen ja taman basarin vaikka käytetyn,nii onko siinä kovin erilainen mäjähys ääni?Toi swingstar on kyllä päästelly just oikeeta ääntä. no ei kai siinä kovin erillainen ääni ole... onko ne japanin swingstarit mitkä sulla sitten on? VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
kiiltomato 20.06.2005 15:43:51 | |
---|
no ei kai siinä kovin erillainen ääni ole... onko ne japanin swingstarit mitkä sulla sitten on? on ne |
Lapaluu 20.06.2005 15:51:58 | |
---|
Samoilla kalvoilla niistä pitäisi lähteä suunnilleen samanlainen ääni. Vaikka ääni olisikin hieman erilainen, se sopii kyllä joukkoon. Itselläni on hieman eroa basareiden saundeissa, mutta se tuo vaan tietynlaista eroavaisuutta tukutukuihin :) Kinkkua kaikille! (Hammerfall ~ Ham for all) |
mulla on toisessa basarissa jonkin verran parempi ääni. kummatkin on royal stareja, samalla värillä, mutta toinen on jykevämpi, ja siinä on sarjanumero. ja siinä on myös parempi ääni. EKA ZILDJIAN OSTETTU!!!! |
moderndrummer88 20.06.2005 17:10:59 | |
---|
on ne kannattaa etsiä sitten samaa alkuperää oleva basari, on nimittäin melko suuri laadullinen ero noissa taiwanin ja japanin pönttöjen välillä VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
LaKu 20.06.2005 21:21:03 | |
---|
kannattaa etsiä sitten samaa alkuperää oleva basari, on nimittäin melko suuri laadullinen ero noissa taiwanin ja japanin pönttöjen välillä Niin, ja millä tavalla se laatuero näkyy/kuuluu? Kerro... Masterworks vai Kumu? |
Tama (Royal Star) 21.06.2005 01:09:43 | |
---|
Niin, ja millä tavalla se laatuero näkyy/kuuluu? Kerro... taitaapi olla eri materiaaleista tehtyjä. lugeista en tiedä, mutta mun pöniköissä niitä on enempi kuin taiwanin swinkuissa. ja mitä itse olen tarkastellut, taiwanilaisissa viimeistelykin näytti jotenkin "halvalta", ainakin kun vertaa mun kannuihin, jotka eivät kovinkaan kaukana swinkuista ole. EKA ZILDJIAN OSTETTU!!!! |