Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Käsi sydämellä,hutunsoittaja..jos voittaisit lotossa..
1 2 3 4 5 6 7 8 9
WanhaWetäjä
20.06.2005 12:48:38 (muokattu 20.06.2005 17:23:49)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No tätähän jo sivuttiin tossa Aisan threadissa mutta..
 
..kysymys joka varmasti on käynyt monen mielessä pimeässä "kaapissa"jossain hevon kuusessa,matkaa edessä se 500 km huonossa kelissä,tai kuppasessa takahuoneessa sitä toista bändiä kuunnellen..
 
Kun musta nyt on tehty jälleen joku lääninkyrpä ja ainoa ammattinsa "vihaaja"ja epäkohtien kritisoija,niin pistäkääpäs kollegat REHELLINEN vastaus kysymykseeni eli loppuisko kiertäminen siihen paikkaan jos täyspotti rapsahtaisi..
 
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
Sertzo S
20.06.2005 12:51:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No tätähän jo sivutiin tossa Aisan threadissa mutta..
 
..kysymys joka varmasti on käynyt monen mielessä pimeässä "kaapissa"jossain hevon kuusessa,matkaa edessä se 500 km huonossa kelissä,tai kuppasessa takahuoneessa sitä toista bändiä kuunnellen..
 
Kun musta nyt on tehty jälleen joku lääninkyrpä ja ainoa ammattinsa "vihaaja"ja epäkohtien kritisoija,niin pistäkääpäs kollegat REHELLINEN vastaus kysymykseeni eli loppuisko kiertäminen siihen paikkaan jos täyspotti rapsahtaisi..

 
Mulla on jo loppunut ilman lottovoittoa, mutta jos aktiiviaikanani noin olisi käynyt, niin kyllä toiset tiet ja polut olisivat tallaamiseni alla pääosin kuluneet.
 
R.Syke
20.06.2005 12:56:55 (muokattu 20.06.2005 12:57:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun musta nyt on tehty jälleen joku lääninkyrpä ja ainoa ammattinsa "vihaaja"ja epäkohtien kritisoija,niin pistäkääpäs kollegat REHELLINEN vastaus kysymykseeni eli loppuisko kiertäminen siihen paikkaan jos täyspotti rapsahtaisi..
 
-Ei missään tapauksessa loppuisi. Johtuen siitä, että rahalla ei mitata noita elämyksiä, mitä musa tullessaan tuo.
 
Ja kakki muukin, mikä siihen liittyy. Olisi ikävää esim. jos WW lopettaisi kommentointinsa i s o n lottovoiton saatuaan...
 
Martso
20.06.2005 13:08:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei loppuisi. Niin paljon on vielä opittavana ja koettavana tästä hommasta. Saattaisin välissä toki hieman valita keikkoja, mut muuta muutosta varmaan ei tulis.
 
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
clave
20.06.2005 13:09:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on jo loppunut ilman lottovoittoa, mutta jos aktiiviaikanani noin olisi käynyt, niin kyllä toiset tiet ja polut olisivat tallaamiseni alla pääosin kuluneet.
 
Sertzo tän jo erittäin osuvasti toteskin. Mukava silti sillon tällön on keikalla kävästä, mutta ei enää niitä marathonmusic-vetoja lieveilmiöineen. Vaikka päivätyön liksa on lottopotista kaukana, mahdollistaa se kotona hengailun iltaisin ja vkl:sin. Hyvä niin.
 
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
riff
20.06.2005 13:11:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tää rymyäminen loppuis! Sitä soittelis sen jälkeen omilla ehdoilla siellä ja silloin miten itse haluaa.
 
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
R.Syke
20.06.2005 13:19:06 (muokattu 20.06.2005 13:19:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tää rymyäminen loppuis! Sitä soittelis sen jälkeen omilla ehdoilla siellä ja silloin miten itse haluaa.
 
-Mikäs siinä sitten niin pirusti ahistaa? Onko ne nää muitten ehdot niin kovat?
 
riff
20.06.2005 13:23:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Mikäs siinä sitten niin pirusti ahistaa? Onko ne nää muitten ehdot niin kovat?
 
No ei varsinaisesti ahdista mutta jos olis 10 miljoonaa yhtäkkiä tilillä, miks helvetissä pitäis mennä selkä kipeenä hikoilemaan johonkin punaiseen kukkoon? Ehdot ovat niitä, ettei niitä meidän puolesta oikeasti ole.
 
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
Sertzo S
20.06.2005 13:31:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuikkikaapa vuodatustani tuolla Kesäillan Valssi-osastolla!
 
v_m_kangas
20.06.2005 13:47:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei täysin loppuisi rymyäminen...päätyön voisi kyllä lopettaa :)
 
Ainakin kunnon lottovoitolla voisi niitä olosuhteita parantaa: kunnon vehkeet, kuljetuskalusto viimmesen päälle ja roudarit sekä teknikot keikoille.
 
Ei tartteis kuunnella minkään paroneittein vittuiluja, eikä maanitella sitä viimeistä kahvilippua.
 
Sitten voisi tietenkin rakennella kunnon kotistudion ja treenikämpän.
 
Humppaa tai soita humppaa
riff
20.06.2005 13:50:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei täysin loppuisi rymyäminen...päätyön voisi kyllä lopettaa :)
 
Ainakin kunnon lottovoitolla voisi niitä olosuhteita parantaa: kunnon vehkeet, kuljetuskalusto viimmesen päälle ja roudarit sekä teknikot keikoille.
 
Ei tartteis kuunnella minkään paroneittein vittuiluja, eikä maanitella sitä viimeistä kahvilippua.
 
Sitten voisi tietenkin rakennella kunnon kotistudion ja treenikämpän.

 
No tuossahan se on pähkinän kuoressa:-)
 
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
baron
20.06.2005 13:50:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä lopettaisin siviiliduunin enkä tekisi muuta kuin soittelisin.
 
Sertzo S
20.06.2005 13:53:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Sitten voisi tietenkin rakennella kunnon kotistudion ja treenikämpän.

 
Niinpä niin tuon studion osalta!
 
R.Syke
20.06.2005 13:54:32 (muokattu 20.06.2005 13:59:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Tässä täytyy tehdä yksi tunnustus. Asia, jota en toivo pahimmalle vihamiehellenikään on päävoitto lotossa.
 
Joo.
 
Mutta, kun sain asuntolainan lopultakin maksetuksi ja vapauduin 15 vuoden velkavankeudesta, niin oma huone muistuttaa enemmän musiikkiliikettä.
 
Mikä helvetin vimma? Kadotetun nuoruuden etsiminen ilmeisesti.
 
Prh. Ensimmäinen kitarakin piti tehdä itse ja vahvistin teettä radioliikkeellä, joka veti siitä koko kesätyöansiot.
 
*atsii, prh* ©
 
Sertzo S
20.06.2005 13:55:48 (muokattu 20.06.2005 13:56:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Tässä täytyy tehdä yksi tunnustus. Asia, jota en toivo pahimmalle vihamiehellenikään on päävoitto lotossa.
 
Joo.

 
Joo joo, vähempikin itselleni riittäisi...aluksi ;)
 
R.Syke
20.06.2005 14:02:41 (muokattu 20.06.2005 14:03:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo joo, vähempikin itselleni riittäisi...aluksi ;)
 
-Kyllä tuo Sertzo on nopea. En ehtinyt kirjoittaa edes loppuun, kun kommentti jo pamahti.
 
Onko Svl:ssa hyvät kelit? Täällä on mitä mainioimmat.
 
Lomaa pidän - käyn välillä pihalla - ja en koske yhteenkään soittimeen, enkä soitta yhtään sormiharjoitusta, enkä harjoitteli yhtään tuleevan ulkoilmakeikan biisiä.
 
...vielä :)
 
Niin - ja näin ma musta paras hellejuoma on kylymä lonkero jäillä. *Keuhksprh* ©
 
Sertzo S
20.06.2005 14:19:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Kyllä tuo Sertzo on nopea. En ehtinyt kirjoittaa edes loppuun, kun kommentti jo pamahti.
 
Onko Svl:ssa hyvät kelit? Täällä on mitä mainioimmat.
 
Lomaa pidän - käyn välillä pihalla - ja en koske yhteenkään soittimeen, enkä soitta yhtään sormiharjoitusta, enkä harjoitteli yhtään tuleevan ulkoilmakeikan biisiä.
 
...vielä :)
 
Niin - ja näin ma musta paras hellejuoma on kylymä lonkero jäillä. *Keuhksprh* ©

 
Hyvät on kelit ja Jussiksikin luvattu jatkuvan, joten mökillä ähistään. Juomiakin täytynee nauttia hellepäivinä runsaasti. :)
 
Sertzo S
20.06.2005 14:22:35 (muokattu 20.06.2005 14:22:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä lopettaisin siviiliduunin enkä tekisi muuta kuin soittelisin.
 
- niin ja Savonlinnaan ihastuneena humppamiitin aikoihin jäisit tänne ja perustettaisin talousalueen hurjin humppapändi. Alahan jo nyt miettiä pändimme tulevaa nimeä! ;)
 
R.Syke
20.06.2005 14:27:15 (muokattu 20.06.2005 14:33:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

- niin ja Savonlinnaan ihastuneena humppamiitin aikoihin jäisit tänne ja perustettaisin talousalueen hurjin humppapändi. Alahan jo nyt miettiä pändimme tulevaa nimeä! ;)
 
Mulla on jo kuvitelma:
 
*Humppamonkeys*
 
Kun tuota lukee tarkasti, niin löytyy monta avainsanaa...
 
Voisin hypätä rumpalina kehiin, koska homma on vuoden rumpunuoteista soittamisen jälkeen jäänyt tyystin syrjään.
 
ps. Mulla on kokoamaton Tama-satsi tuossa odottamassa ilmeisesti tätä hetkeä. Pitääkö kasata ja ruveta reenaan?
 
Luulen, että Baronilla on myös hyviä ehdotuksia :)
 
Sertzo S
20.06.2005 14:35:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on jo kuvitelma:
 
*Humppamonkeys*
 
Kun tuota lukee tarkasti, niin löytyy monta avainsanaa...
 
Voisin hypätä rumpalina kehiin, koska homma on vuoden rumpunuoteista soittamisen jälkeen jäänyt tyystin syrjään.
 
Luulen, että Baronilla on myös hyviä ehdotuksia :)

 
Aina on ollut humppaa, muodossa tai toisessa!
Humppa ei kuole koskaan!
 
Onko nyt synnyinsanat lausuttu uuden, suomalaisen, laadukkaan humppändin syntyyn?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «