Aihe: Komppikrässi
1 2
moottorisaha
19.06.2005 23:43:30

Minulla on ainakin käynyt tähän mennessä ihan mikä tahansa hyväsoundinen crashi.
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
ramzuz
19.06.2005 23:53:54
Itellä on vaan staggin myra 17 rock crash ja siihen komppaaminen toimii tosi hyvin. Mutta syy miks mulla on vaan 1 crash on se että mun dh medium ride on aivan mahtava crashikin! vaikka on paksu ja painaa niinku mikäki mutta mahtava komppaamiseen!! mutta siihen saa kyllä lyödä ja aivan mahtava ride. Tosin olen löytänyt noi molemmat erittäin hyviä yksilöitä. Joten menkääs ettimään hyviä.
Pearl+Stagg
dictatorsh*t
20.06.2005 08:33:18
Tässä kesän aikana hankin itselleni komppikrässiksi Paisteen 2oo2 19" Crashin. En teistä muista tiedä.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
TeeKoo
20.06.2005 12:02:20
Tässä kesän aikana hankin itselleni komppikrässiksi Paisteen 2oo2 19" Crashin.

Minusta hyvä komppikrässi on vähintään 17" kokoinen. Ehkä 18"/19" ois ihan ihanteellisin siihen tarkoitukseen.

Tällä hetkellä krässikomppauksessa on tyydyttävä 17" Sabianin HH Medium Thin Crashiin, mutta jos ostan kolmannen krässin tässä joku päivä, niin tod.näk. tulee valittua joku hyväsaundinen 18 tai 19 tuumainen. Niissä olisi sitä TUNNETTA kehissä kun niillä pistelisi menemään sopivaan kohtaan sopivia juttuja. =)
---RokRok---
moderndrummer88
20.06.2005 12:24:04
Sinuna laittaisin ennemmin rahat yhteen hyvään peltiin kun kolmeen nenäliinaan jotka kumminkin vaihdat vuoden, parin päästä.

en nyt sanoisi noita dimejä miksikään nenäliinoiksi...
VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)