Aihe: Mitä klassikkobiisiä et ole koskaan kuullut?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Päärynä
19.06.2005 22:54:47
Ja myönnettävä on, etten ole kuullut Lynyrd Skynyrdin Free Birdiä, tietääkseni.
Häpeillen myönnän saman. Pitää korjata tilanne jahka kirjastoon pääsee.
Tyhmästä päästäisestä kärsii koko kettupopulaatio.
TiMiTheShiT
20.06.2005 01:10:28 (muokattu 20.06.2005 01:12:07)
alkuperäistä paranoidia en ole kuullut, enkä alkuperäistä master of puppetsia covereita kumminkin olen.... valitettavasti..... öh paranoidin voisi jostain hankkia kuunteluun onhan se niin läppä. öh metallican biisien kuuntelu aiheuttaa verisuonten katkeamisia päässä ei vaan tajua...
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"V*ttuun sotiminen tämä äijä lähtee paskalle"|
moottorisaha
20.06.2005 01:16:03

Yhtäkään Princen biisiä en ole sisäistänyt.

Ja jotenkin mun on todella vaikea suhtautua musiikin kuuntelijaan, joka ei ole tutustunut Beatlesiin. Sori. Se Beatles nyt on Beatles, jestas sentään.

Jep, suhteellisen tylsää paskaa, lukuunottamatta paria biisiä. Eli ymmärrän hyvin ettei sitä ihmiset kuuntele.
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
pliksu
20.06.2005 09:20:19
Huhhuh. Aika jännää, että porukka on noin hyvin Stairway to heavenilta välttynyt. Itsellä piisi soi luuppina joskus monta vuotta sitten, kun levyn ostin. Lynyrd Skynyrdin Free bird on pikkaisen tuntemattomampi tapaus, mutta että muusikoiden.netissä noin moni ei ole sitä kuullut? Hämmästyttävää. Itsellä nyt ei justiin tuu mieleen mitään. Bohemian rhapsodyn olen kuullut, eikä siitä nyt hirveesti mitään mieleen jäänyt. Vastataan silti Bohemian rhapsody.

Jep, suhteellisen tylsää paskaa, lukuunottamatta paria biisiä. Eli ymmärrän hyvin ettei sitä ihmiset kuuntele.

Hoho!
Loppu hyvin, kaikki hyvin, niin Katilla kuin Ortesillakin. Ja tietysti Leenalla ja Simolla, sekä heidän esikoisellaan. >-)))> #13
gandar
20.06.2005 09:51:15
Myönnän, etten ole koskaan edes kuullut puhuttavan Free Birdistä, joten se on jäänyt myös kuulematta. Pari vuotta sitten oli myös Paranoidin jne. kokoisia aukkoja sivistyksessä mutta paikkasin ne.
Ceci n'est pas une signature
Hirvi
20.06.2005 10:04:47

Tulipa vielä mieleen Radioheadin Paranoid Android. Videon olen nähnyt monta kertaa, mutta itse biisistä ei ole jäänyt mitään mieleen, koska video vie kaiken huomion.

Free Birdiä en ole minäkään kuullut
Rokkaa kuin hirvi!
Hohhoijaa
20.06.2005 10:18:07
En ole kuullut yhtäkään Lynyrd Sknyrtdrdrdin biisiä.
"Raskaus on naisilla hyvä mutta musiikissa huono."
- Järvihirviö
J.Hollström
20.06.2005 10:24:04
En ole kuullut yhtäkään Lynyrd Sknyrtdrdrdin biisiä.

Ootko ihan varma? Sweet Home Alabamaa tulee joka tuutista, jopa muistaakseni Jyväshyvän keksimainoksessa.
DeWilde
20.06.2005 10:38:55
Yhtäkään Princen biisiä en ole sisäistänyt.

Ja jotenkin mun on todella vaikea suhtautua musiikin kuuntelijaan, joka ei ole tutustunut Beatlesiin. Sori. Se Beatles nyt on Beatles, jestas sentään.

+
Hevi on parhaimmillaankin paskinta.
Hohhoijaa
20.06.2005 10:51:36 (muokattu 20.06.2005 10:51:45)
Ootko ihan varma?
Olen.

Sweet Home Alabamaa tulee joka tuutista, jopa muistaakseni Jyväshyvän keksimainoksessa.
No tuon pätkän olen...
"Raskaus on naisilla hyvä mutta musiikissa huono."
- Järvihirviö
arse
20.06.2005 17:39:14

Hyvä provo.

Minä en osaisi edes aseella uhaten hyräillä Jefferson Airplanen White Rabbittiä. Myös Slayerin tuotanto on melkoisen hämärän peitossa.
el maraquero
Wahi
20.06.2005 18:54:18
Hyvä provo.

Minä en osaisi edes aseella uhaten hyräillä Jefferson Airplanen White Rabbittiä. Myös Slayerin tuotanto on melkoisen hämärän peitossa.

En minäkään ole White Rabbittiä kuullut. Pitäisi ehkä tutustua Jeffersoniin. Van Halenilta en ole ikinä kuullut Eruptionia, Panamaa tai Beat It:ttia.
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page
Artist
20.06.2005 18:57:53

Niinno, itseni taas on vaikea suhtautua musiikinkuuntelijaan, joka ei ole tutustunut Briardiin. (en tiedä oletko sinä, joten en osoita tätä henkilökohtaisesti) Sori. Se on Briard nyt on Briard, jestas sentään. ;)
I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker! *Bella Italia #10*
Aksu89
20.06.2005 19:19:25
Free Bird
Onneks mie oon näin fiksu...
ozz3
20.06.2005 19:46:56
Suurin osa Beatlesin ja U2:en hiteistä.
On murskaavin ääni metallin/polvistu eessä musiikin "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man
Tupuna
20.06.2005 21:10:41
No oli tässä kyllä jonkin aikaa sitten puute yleistiedoissa, kun en ollut koskaan kuullut Tina Turnerin suurta sikstarihittiä "River deep mountain high". Pakko oli ottaa selvää... menihän siihen selvittämiseen sitten monta vuotta. Mutta hyvä biisi!
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Mr. Mustard
20.06.2005 21:56:39
Te, jotka ette ole kuulleet Free Birdiä, ette ole myöskään nähneet Forrest Gump -leffaa. Biisihän soi taustalla, kun Jenny? seisoo huumehöyryisenä parvekkeen kaiteella ja miettii itsaria.
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
gandar
20.06.2005 22:14:20
^
Minulla on varmaan monta tuollaista klassikkobiisiä, että on kuullut muttei tiedä kuulleensa. Forrest Gump on kyllä nähty, muttei Free Bird edelleenkään ilmesty mieleen
Ceci n'est pas une signature
ville355
20.06.2005 22:45:54
Te, jotka ette ole kuulleet Free Birdiä, ette ole myöskään nähneet Forrest Gump -leffaa. Biisihän soi taustalla, kun Jenny? seisoo huumehöyryisenä parvekkeen kaiteella ja miettii itsaria.

Eikös tossa kohdassa soi Doorsin Love Her Madly?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)