Kärpäsruoska 19.06.2005 16:57:11 | |
---|
Utuxulia en ole kuullut. Yhtäkään biisiä. Beatlesin yesterday vai mikälie.. Tai itseasiassa en ole kuullut beatlesiltä kuin pari kappaletta kokonaan. Sääli. Arvaas mitä mulla nyt soi (hymiö). Niin, aika fakiiri saa kyllä olla että kaikki nuo täällä mainittujen biisien tasolle mielletyt kappaleet olisi kuullut ja vielä ehtinyt syventyäkin johonkin muuhunkin. On niitä niin valtavasti. Mahdollista toki, mutta harvan motivaato riittää ryhtyä kahlaamaan läpi vaikkapa Panteran levyjä jos ei metallimusiikista pidä. Tai vastaavaa. Ja myönnettävä on, etten ole kuullut Lynyrd Skynyrdin Free Birdiä, tietääkseni. En yhtyeeltä mitään muutakaan, paitsi tietenkin SHA:n. Monta kertaa on pitänyt ottaa noistakin selvää mutten ole uskaltanut tarttua kirjastossa yhteenkään levyyn, sillä en tiedä ovatko kaikki hyviä. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |
Torniojaws 19.06.2005 17:11:31 | |
---|
Koko Beatlesin tuotanto. En ainakaan ajatuksen kanssa ole kuullut yhtään Beatles-biisiä, sivukorvalla joitain kappaleita aina silloin tällöin, mutta ei sitä kuunteluksi voi sanoa. So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute. |
Hohhoijaa 19.06.2005 17:22:33 | |
---|
Ainiin, mitään Rolling Stonesin kappaletta en ole koskaan kunnolla kuunnellut, vaikka tuolla hyllyn perukoilla taitaa pari kasettia olla... "Raskaus on naisilla hyvä mutta musiikissa huono." - Järvihirviö |
JCM 19.06.2005 17:35:30 | |
---|
En tiedä onko Stevie Wonderilla jotai klassikoita, mutta kyseistä artistia en ole tietääkseni kuullut. A jazz chord.... Hitto. Miten on voinu porukalta mennä Queenit, Beatlesit ja Zeppelinit ohi..? Paljon on menetetty, mutta ehtiihän nuo vielä kuunnella. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Artist 19.06.2005 17:38:50 | |
---|
Hitto. Miten on voinu porukalta mennä Queenit, Beatlesit ja Zeppelinit ohi..? Paljon on menetetty, mutta ehtiihän nuo vielä kuunnella. Miksi pitäisi kuunnella jotain vain sillä perusteella, että sitä pidetään yleisesti "hyvänä" tai "klassikkona"? Free Bird on kuulematta minulta. Ja suuri osa Beatlesin tuotannosta. Zeppelinistä ja Queenistä en niin diggaa, mutta jotain olen niiltä kuunnellut. Sama homma Deep Purplen kanssa, paitsi että se kolahtaa vielä vähemmän. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Sammakko 19.06.2005 18:21:59 | |
---|
sanokaa mitkä biisit on klassikkoja niin voin sanoa oonko kuullut niitä. ainakin tähän mennessä tulleet biisit olen kuullut. Älä ammu oon Jammu! |
Wahi 19.06.2005 19:11:28 | |
---|
Tätä ketjua on ihan hirveätä lukea... "Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |
JCM 19.06.2005 19:22:33 | |
---|
Miksi pitäisi kuunnella jotain vain sillä perusteella, että sitä pidetään yleisesti "hyvänä" tai "klassikkona"? Oonko mää näin sanonut?? Ei tarttekaan. Ihmettelin, miten on mennyt ohi, kun nuohan soi jatkuvasti joka puolella. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
FlatOutFucked 19.06.2005 19:52:14 | |
---|
Ihmettelin, miten on mennyt ohi, kun nuohan soi jatkuvasti joka puolella. Ei niitä silti tarvitse kuunnella. It´s making me sick, I want no part of it. Stop waving that flag. |
Artist 19.06.2005 20:22:20 | |
---|
Oonko mää näin sanonut?? Ei tarttekaan. Nooh, enpä mä tarkoittanut, että olisit sanonutkaan. :) Joillain ihmisillä kun joskus tuntuu olevan semmoinen asenne, että tietyistä jutuista pitäisi digata, koska ne on klassikoita. En mitenkään tarkoittanut, että sä olisit niin väittänyt. Ihmettelin, miten on mennyt ohi, kun nuohan soi jatkuvasti joka puolella. Juuh, kyllähän nuo monet paljon soivat, mutta voi olla, että monet ovat tietämättään kuullut noita klassikkobiisejä. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
JCM 19.06.2005 20:25:54 | |
---|
Ei niitä silti tarvitse kuunnella. Kuuleminen ja kuunteleminen on eri asia. Huom. otsikko. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Carpenter 19.06.2005 20:30:01 | |
---|
Juuh, kyllähän nuo monet paljon soivat, mutta voi olla, että monet ovat tietämättään kuullut noita klassikkobiisejä. Mie olen ainakin todella huono muistamaan biisien nimiä. Radio Cityltä tulee aika paljon klassikoita, mutta en tiedä niiden nimiä. Jos vaikka musiikin tunnilla soitetaan jotain, niin kappaleen oppii yleensä ekalla tunnilla ulkoa, mutta nimen muistaa vasta viidennellä, jos silloinkaan. Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |
DirtyFingers 19.06.2005 20:36:15 | |
---|
koko metallican tuotanto, paitsi nem, sandman ja whisky Whiskey on Thin Lizzyn biisi alunperin. "Don't talk to the eyes of a stranger" |
Artist 19.06.2005 20:41:09 (muokattu 19.06.2005 20:41:18) | |
---|
Whiskey on Thin Lizzyn biisi alunperin. Ei oo, se on trad. irkkubiisi. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Kuuleminen ja kuunteleminen on eri asia. Huom. otsikko. Mitä musiikkiin tulee... Jos en kuuntele, en kuule. It´s making me sick, I want no part of it. Stop waving that flag. |
edha 19.06.2005 21:19:16 | |
---|
Lähes kaikki Metallican biisit Yli Jumala |
Black Star 19.06.2005 21:22:21 | |
---|
Tätä ketjua on ihan hirveätä lukea... Sanoppa muuta. "Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" |
lethereberock 19.06.2005 22:10:04 | |
---|
Utuxulia en ole kuullut. Yhtäkään biisiä. ekan kerran kuulen koko bändistä.Mäkään en oo kuullu oikeestaan yhtään rolling stonessia. Onhan niitä vielä muitakin mut ei nyt muistu mieleen enempää. "Guitar solos are icing on the cake, but you gotta have a cake, man."
Zakk Wylde |
Jamzku 19.06.2005 22:50:29 | |
---|
Stairway to Heavenin olen kyllä muistaakseni kuullut, mutten muista ko. kappaleesta juuri mitään. Myös kaikki SRV:n kappaleet ovat jääneet toistaiseksi kuulematta. Mainittu Rolling Stones on myös hyvin pitkälti pimennossa. Onhan noita muttei vain nyt tule mieleen. Smells Like Teen Spirit:n opin tunnistamaan vasta viime vuonna. Olin kuullut biisin ennenkin mutten vain tiennyt mistä kappaleesta on kyse :) "Music is a safe kind of high" - Jimi Hendrix |
Kassis 19.06.2005 22:51:02 | |
---|
Yhtäkään Princen biisiä en ole sisäistänyt. Ja jotenkin mun on todella vaikea suhtautua musiikin kuuntelijaan, joka ei ole tutustunut Beatlesiin. Sori. Se Beatles nyt on Beatles, jestas sentään. |