Aihe: Ludwig Kit vs. Roland Td20 vs. FXpansion BDF (Video)
1 2
Niskamies
16.06.2005 16:49:30
Olen pari kertaa onnistunut Bänditoiminta palstalla suututtamaan jotkut keskustelijat kun olen ollut sitä mieltä, että pitäisi soittaa hiljempaa ja ehdottanut ratkaisuksi mm. sähkörumpuja.

Mä oon sitä mieltä että rumpalien pitäis oppia soittamaan hiljaa. Tulee halvemmaksikin kuin sähkörummut, ja muutenkin hyödyllinen/tärkeä taito tuo hiljaa soittaminen.
Virallisesti semi-pro!
Youni
16.06.2005 16:54:12
Mä oon sitä mieltä että rumpalien pitäis oppia soittamaan hiljaa. Tulee halvemmaksikin kuin sähkörummut, ja muutenkin hyödyllinen/tärkeä taito tuo hiljaa soittaminen.

Hiljaa soittamisesta tunnistaa taidokkaan rumpalin. Jos pystyy soittamaan samat jutut hiljaa kuin kovaa on jo aika kova jannu. Hiljaa soittaminen on yllättävän haastavaa.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
musamies
16.06.2005 17:33:47

Mun mielestä jokaisen pitäisi oppia tuo taito riippumatta mitä instrumenttia soittaa

Mä kun katoin vertailuvideon, niin mun kuulokkeilla kuulosti, ettei videon äänenlaatu ollut kauhean hyvä kovin syvällisen saundivertailun tekemisen kannalta.

En tiedä miten teidän muiden keikoilla, mutta ainakaan mun keikoilla ei ole rumpumikityksen taso yhtä hyvä kuin se oli tuossa esimerkissä, vaan yleensä se on korkeintaan pelkästään bassorumpumikki jos sitäkään.
Niskamies
16.06.2005 17:38:28
Mun mielestä jokaisen pitäisi oppia tuo taito riippumatta mitä instrumenttia soittaa

Mä kun katoin vertailuvideon, niin mun kuulokkeilla kuulosti, ettei videon äänenlaatu ollut kauhean hyvä kovin syvällisen saundivertailun tekemisen kannalta.

En tiedä miten teidän muiden keikoilla, mutta ainakaan mun keikoilla ei ole rumpumikityksen taso yhtä hyvä kuin se oli tuossa esimerkissä, vaan yleensä se on korkeintaan pelkästään bassorumpumikki jos sitäkään.

Kaikilla omilla keikoilla on riittänyt akustiset rummut. Yleensä vielä on pitänyt soittaa hiljaa etteivät ihmiset häiriinny.
Virallisesti semi-pro!
Youni
16.06.2005 17:45:36
Kaikilla omilla keikoilla on riittänyt akustiset rummut. Yleensä vielä on pitänyt soittaa hiljaa etteivät ihmiset häiriinny.

Sama on ollut minullakin tähän asti. Ja nyt kun koululla kävi bändejä keväällä (mm. Heavy Metal Perse!) niin ainut mikki, jota käytettiin oli juuri basarimikki. Senkin HMP:n kitaristi kaatoi ja vaihtoi rumpalin kanssa katseita.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
kattila
16.06.2005 19:37:32

Sama on ollut minullakin tähän asti. Ja nyt kun koululla kävi bändejä keväällä (mm. Heavy Metal Perse!)

Perhana! Nyt käy kateeksi.
MegaMan Club #008 - Spark Man
rbt
17.06.2005 19:57:22
Jos ois rahaa niin laittasin Rolandit heti. muuta ei tarvis enää koskaan. ei tarvis päälystellä :)
mr_b
17.06.2005 22:35:48

Jahas... Ludarit pesi kepeästi nuo imitaatiot. Ja rumpusoundi on aina hyvä boxista ulos ottaessa.

Parhaimmaltahan ne reilusti kuullostivat, ok. Mutta niin kuin tuo kalju rumpalismieskin totesi, niin myös TD-20:ssä on huomattavasti potentiaalia, varsinkin kun aletaan tehdä jotain vähän peruskaurasta poikkeavaa tavaraa.

No, tätähän on jauhettu ennenkin, piano vs. syntsa...
I wanna walk up the side of the mountain, I wanna walk down the other side of the mountain, I wanna swim in the river, lay in the sun, I wanna try to be nice to everyone.
Artisti247
18.06.2005 14:09:37
Onko tietoo mitä maksaa ko. setupit, eli lutikat(pöntöt),Rolandit,ja tuo softa(hyi yrjö)?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)