Velli 15.06.2005 21:37:07 | |
---|
Mistä tuollaisia löytyy? Ei mitään hevimestoja eikä etenkään sitä häkkibaaria.. Jotain sellaisia missä kuuluisi kunnon vanhan liiton rockia tyyliin Ozzy, Judas Priest, AC/DC, Iron Maiden yms. Jukeboxikin käy vallan mainiosti. |
J.Caven 15.06.2005 22:24:03 (muokattu 15.06.2005 22:28:08) | |
---|
Ei heviä, vaan Ozzyä, Maidenia ja Priestiä... Voi juma mä sit vihaan näitä genretyksiä enkä mä nyt sit tiedä mikä mesta oikeesti on tohon makuun, mutta Tampereellahan on rock-henkisiä juottoloita kokemukseni mukaan suhteessa enemmän kuin missään muussa kylässä. Sputnik on Sputnik. Keskustorilla. Yksi ylitse muiden. Ei se ehkä kertakäynnillä mikään loistokokemus oo, mutta jos jossain pitää käydä 10 vuotta putkeen, niin se on siinä. Onhan sitten Dorista ja Henry's Pubia ja pienempiä kaljakippoloita. Amarillossakin ja Semaforissakin soi kai aika usein tuollainen tavara, eipä ole tullut paljoa käytyä. Artturissa ja Ale Pubissakin jukeboxin voimalla pauhaa silloin tällöin ja Dogs Homessa kiitettävän kokosten tuoppien kera. Mainitsinko jo Sputnikin. En mä kyllä millään voi sanoa etteikö se olis hevibaari... Niin ja Sputnik. Älkää tulko sinne, tulee ruuhkaa tiskille! Sanon nyt silti nuo kaupunkin metallisimmatkin baarit, jos vaikka joku muu tätä lukeva niistä olisi kiinnostunut: Hellä ja Rusty Angel. Epäselvä |
Explorer 15.06.2005 22:26:05 | |
---|
Sputnik ja Doris. Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
Velli 15.06.2005 22:42:31 | |
---|
Voi juma mä sit vihaan näitä genretyksiä No mutta jonkunlaista rajausta täytyy laittaa kun mikään bläkkis-/Göteborg-/Saksa-osasto ei uppoa niin pätkääkään ja naisväki lähtisi kävelemään alta aikayksikön (niin kuin kyllä lähtisin itsekin). Tuo Doris voisi olla ehkä sopiva paikka... |
Angus 15.06.2005 23:14:22 | |
---|
No mutta jonkunlaista rajausta täytyy laittaa kun mikään bläkkis-/Göteborg-/Saksa-osasto ei uppoa niin pätkääkään ja naisväki lähtisi kävelemään alta aikayksikön (niin kuin kyllä lähtisin itsekin). Tuo Doris voisi olla ehkä sopiva paikka... Juu, mutta kyllä mulle ainakin "heviä" on just tuo kunnon vanhan liiton heavyrock. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
Jungleman 15.06.2005 23:45:41 | |
---|
Miten olis Amadeus? Livebändi joka keskiviikko, jukeboksista löytyy (muistaakseni) Paranoid... Ei se ole vika. Se on ominaisuus. |
Volle 16.06.2005 00:17:03 | |
---|
Ale-pub ja Semafori on kyllä viikonloppuiltaisin nykyään sellaisia, että rokkimiehelle melkein tulee itku silmään. Molemmissa soi jumpsutusversioina Paula koivuniemi ja rokkia tulee ehkä Alice Cooperin Poisonin verran. Viikolla Sema ja Ale ovat ok pistäytyä yhdellä pitkällä, mutta viikonloppuna en suosittele kuin ehkä Karjala-lippisporukalle. Amadeusta voi sen sijaan suositella. Siellä soi yleensä hevahtava rokki, mutta paikka on aika pieni, joten täyttä on helposti. Live-musaa siellä on aika usein eikä keikoille maksa sisään (ainakaan en ole ikinä maksanut). Dog's Home eli koirankoppi on sitten vielä ahtaampi. Istumapaikkoja on ehkä kymmenen, mutta tuopit ovat isoja ja jukeboxissa musiikkia. Sputnikki on myös ihan jees, ainakin niillä muutamalla kerralla, kun olen siellä ollut. Jee Jeessä on halpa kalja, mutta musa on suomi-rock-painotteista eikä niinkään Priest-Maiden-osastoa. Doris on ihan mukava luola ja siellä soitetaan myös heviä. Räpärälläässä on sellaisia Elviksen näköisiä heppuja, jos sellainen meno kiinnostaa. Nam. |
Veikko 16.06.2005 00:29:44 | |
---|
Miten olis Amadeus? Livebändi joka keskiviikko, jukeboksista löytyy (muistaakseni) Paranoid... Tämäpä on oikeastaan ainoa oikea Rock-baari Tampereella. Tampereen dadaveikot (Have mercy) |
gogo 16.06.2005 09:45:31 (muokattu 16.06.2005 09:48:02) | |
---|
Amadeus on paras mesta tähän tarkotukseen. Sit on Jee-Jee joka on hyvä paikka, sielä tosin soi suomirokki (mm. Günt, Hanoit ja sitten näitä eppuja sun muuta patee..) mutta hyvä pleissi kuitenki. Ja livenähän siel vetää kaikenlaiset bändit. Opiskelijakortilla (joita saa kaikki) bisse 2,5 egee. oksettaa. |
Rattata 16.06.2005 09:52:04 | |
---|
Tää nyt ei oikein täsmää noitten "musavaatimusten" kanssa, mutta pistänpä kuitenkin. Elikkäs YO-talolla on joka-toinen lauantai alternative night, jossa soi musaa ihan 50-luvulta tähän päivään ja aika monipuolisesti. Pääasiassa kuitenkin rokkia. Meikä ainakin tykkää sekä paikasta että musasta. Ja monipuolista porukkaa käy. Ennen klo 23 pääsee ilmatteeks sisään, ainoo miinus että juomat ei ole mistään halvimmasta päästä. muurikki ei suanna sumppiva keitettyä eilissäyönä nii laetettiin kunnon tehopaskoo heelumaan ja hajos koko värkki |
Walrus 16.06.2005 22:03:24 | |
---|
Amadeus kanssa suosittelen. Meikit mukaan... :D Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
saturnzreturn 17.06.2005 12:31:50 | |
---|
voi herranenaika, onko toi reppana nyt todella menossa dorikseen etsimään rokkivääntöä. noh, neuvojien vika, mutta kyllä se on niin että doriksessa tulee 100 x useammin pet shop boysia ja another one bites the dustia teknoversiona, kuin mitään noista otsikon aloittajan mainitsemista bändeistä. my wallet's fat and so is my head |
Volle 17.06.2005 13:09:36 | |
---|
voi herranenaika, onko toi reppana nyt todella menossa dorikseen etsimään rokkivääntöä. noh, neuvojien vika, mutta kyllä se on niin että doriksessa tulee 100 x useammin pet shop boysia ja another one bites the dustia teknoversiona, kuin mitään noista otsikon aloittajan mainitsemista bändeistä. onkohan mulla kännissä sitten valikoiva kuulo ja korvat auki vain niiden illan muutaman rokkibiisin ajan? Ehkä, mutta aina mä olen siellä rokkia ja heviä kuullut. Mutta siinä mielessä oot tosiaan oikeassa, että ei tuolla koko aikaa rokki soi, vaan tulee myös muuta kukkua. Nam. |
Basismi 17.06.2005 13:16:35 | |
---|
Yllättäjänä... Onnela! Siellähän on oma rokkiosastonsa missä soi.... rokki (ainakin jotain gunnareita sun muita, minäkun en näistä genreistä ymmärrä) Viistous helpottaa soittamista! |
gogo 17.06.2005 14:08:02 | |
---|
Yllättäjänä... Onnela! Siellähän on oma rokkiosastonsa missä soi.... rokki (ainakin jotain gunnareita sun muita, minäkun en näistä genreistä ymmärrä) Mut se on sedun mesta, sitä pitää boikotoida ihan periaatteesta. Sitäpaitsi, jostain luin että sinne olis (vloppuna?) 7 euroo sisään+narikka?!!!! oksettaa. |
Kilgore Trout 19.06.2005 14:35:40 | |
---|
Mut se on sedun mesta, sitä pitää boikotoida ihan periaatteesta. Sitäpaitsi, jostain luin että sinne olis (vloppuna?) 7 euroo sisään+narikka?!!!! Luit väärin. 8 euroa sisäänpääsy + 2 euroa narikka. Ja Hellään ei tosiaan kannata mennä, on nääs ollut paikka suljettuna jo kuukauden päivät. Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee. |
voi herranenaika, onko toi reppana nyt todella menossa dorikseen etsimään rokkivääntöä. Jotta Doriksesta löytyisi rokkivääntöä niin pitäisi olla eka hallussa aikamatkailun jalo taito. Tampereen dadaveikot (Have mercy) |
Prowleri 19.06.2005 16:25:04 | |
---|
Kodissa on myös rokki-hevipuoli. Vanhempaa Metallicaa olen muistaakseni kuullut siellä ainakin. Paskat rocklehtihinurit hiljaa! |
Basismi 20.06.2005 09:27:47 | |
---|
Mut se on sedun mesta, sitä pitää boikotoida ihan periaatteesta. Ai niin, sieltä puuttuu pahimmat truerokkarit. Yksi hyvä puoli lisää. Sitäpaitsi, jostain luin että sinne olis (vloppuna?) 7 euroo sisään+narikka?!!!! Ai niin, sieltä puuttuu köyhät... :) Viistous helpottaa soittamista! |
gogo 20.06.2005 10:29:07 | |
---|
Ai niin, sieltä puuttuu pahimmat truerokkarit. Yksi hyvä puoli lisää. Ai niin, sieltä puuttuu köyhät... :) Niin no, kai sen noinkin voi muotoilla. Terve menoa vaan jos sinne persläpeen mieli tekee. oksettaa. |