Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Armeijan soittokuntaan..
1 2
isorokko
15.06.2005 13:09:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä, pääsikös täältä ketään tuonne Lahden soittokuntaan tammikuulle 2006? Itsellä tuli kirje postiin eilen ja kas, sisään ottivat. Tosin omalla soittimella (baritoni) oli 4 pyrkijää ja paikkoja oli 4.. :)
 
J-P
 
PASSO kuuluu...
micant
15.06.2005 15:14:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisiko joku viisas samalla valottaa, kui paljon jousisoittajii otetaa (varsinki tuo alttojen tilanne kiinnostaa)?
 
codiath
15.06.2005 15:45:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä, pääsikös täältä ketään tuonne Lahden soittokuntaan tammikuulle 2006? Itsellä tuli kirje postiin eilen ja kas, sisään ottivat. Tosin omalla soittimella (baritoni) oli 4 pyrkijää ja paikkoja oli 4.. :)
 
J-P

 
Torniosta päin on käsittääkseni tulossa ainakin yks rumpali, yks kitaristi ja yks laulaja.
 
Dj.Dumbass
15.06.2005 16:55:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aioin itse pyrkiä ääni- tai valomieheksi. kutsunnat syksyllä... Onkohan yleisesti ottaen suosittu kohde? kokemuksia kellään?
 
Koha ei nyt vaan sattuis Juhaa leukaan...!
Anonymous-jazz
16.06.2005 00:06:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä, pääsikös täältä ketään tuonne Lahden soittokuntaan tammikuulle 2006? Itsellä tuli kirje postiin eilen ja kas, sisään ottivat. Tosin omalla soittimella (baritoni) oli 4 pyrkijää ja paikkoja oli 4.. :)
 
J-P

 
Kun meet Lahteen niin muista myrkyttää JYNSSIÄ.
 
"We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty." George W.
Anonymous-jazz
16.06.2005 00:06:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aioin itse pyrkiä ääni- tai valomieheksi. kutsunnat syksyllä... Onkohan yleisesti ottaen suosittu kohde? kokemuksia kellään?
 
On suosittu ja suosittelen.
 
"We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty." George W.
musamies
16.06.2005 00:29:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voihan se olla, että siellä saa ihan hyvää oppiakin ja ainakin soittivat komeasti kun olen ollut kuulemassa.
 
Omasta mielestäni tornin touhut on vain sen verta turhauttavia, että mielellään minimoin tornin kanssa tekemisissä olon.
 
PS: Tuli oltua kirjurina Hämeen rykmentissä...
 
faith
16.06.2005 22:40:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torniosta päin on käsittääkseni tulossa ainakin yks rumpali, yks kitaristi ja yks laulaja.
 
hmm... en kyllä ihan heti keksi että ketä ne olis.. Ja mie muka tiiän ees jonku verran musiikkipiirejä sielläpäin.. höh... *naur*
 
Please, try to understand.. I'm in love.
wrshredder
17.06.2005 12:59:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi prkl!
Mulle tuli eilen sieltä kirje että en päässy sisään.! Siis voi helkutta, kyllä mää sen jo siinä vaiheessa tiesin kun lähdein pois sieltä heti soiton jälkeen, kun oli niin heikko esityskin!!. Ja niitten piti vielä muistuttaa mua siitä kamalasta flopista!
Ei hemmetti.,.
 
"I can play ANYTHING!" - Vladimir Horowitz
Sacce
17.06.2005 17:56:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun meet Lahteen niin muista myrkyttää JYNSSIÄ.
 
Hehee, legendaarinen Jyns P.M... siinä vasta äijä. Tunnetaan myös nimellä "En-myönnä" (ainakin 1/03 saapumiserässä).
 
Sacce
17.06.2005 18:00:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisiko joku viisas samalla valottaa, kui paljon jousisoittajii otetaa (varsinki tuo alttojen tilanne kiinnostaa)?
 
Eiköhän se soittokunnan toiminta edelleen painotu puhallinmusiikkiin, mahdollisesti jotain pienempiä kokoonpanoja lukuunottamatta. Näin ainakin silloin kun olin varusmiessoittokunnassa vuonna 2003.
 
Martso
17.06.2005 22:37:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hehee, legendaarinen Jyns P.M... siinä vasta äijä. Tunnetaan myös nimellä "En-myönnä" (ainakin 1/03 saapumiserässä).
 
Hitto! Niin nuo tyypit vaihtuu tuollaki. Melkein voin sanoa, että haikeeta. Meillä oli Santtu, Siniketo, Koskinen, HAVULA, Petu, Kopra, Maaranen, Harvala... Ja se pappi, oliko se nyt Lilja?
 
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
musamies
18.06.2005 12:05:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi prkl! Mulle tuli eilen sieltä kirje että en päässy sisään.! Siis voi helkutta, kyllä mää sen jo siinä vaiheessa tiesin kun lähdein pois sieltä heti soiton jälkeen, kun oli niin heikko esityskin!!.
 
Olisipa tavallisenkin armeijaan menemisen kohdalla saannut vastaavan kirjeen.
 
wrshredder
18.06.2005 13:07:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisipa tavallisenkin armeijaan menemisen kohdalla saannut vastaavan kirjeen.
 
Totta! inhoan nyt jo koko laitosta,, toivottavasti saan viedä sinne edes oman skeban että voi harjotella. ja toivottavasti on puolessa vuodessa ohi..
On siinä toki yks hyväkin puoli , meinaan se että säästää kaikki päivärahat. Niistä saa mukavan summan kokoon..
 
"I SUREENDÖ I SUREENDÖ , IM GIVIN AP THE ROUL OF PRETEENDÖ , I SUREENDÖ I SUREENDÖ , KÄNT JU FIIL TÖ LAAV I ????... I SUREEENDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! dauuudiuudaudidiidau..
hiltsi
18.06.2005 16:25:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi prkl!
Mulle tuli eilen sieltä kirje että en päässy sisään.! Siis voi helkutta, kyllä mää sen jo siinä vaiheessa tiesin kun lähdein pois sieltä heti soiton jälkeen, kun oli niin heikko esityskin!!. Ja niitten piti vielä muistuttaa mua siitä kamalasta flopista!
Ei hemmetti.,.

 
Eikös noihin pienempiin soittokuntiin pääse hakuaikoijen ulkopuolellakin. Ottavat sinne tarpeen mukaan soittajia. Ihan rohkeesti vaan puhelin käteen ja soitto kapelimestarille. Ite olin Kajaanissa aikoinaan.
 
wrshredder
18.06.2005 16:40:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös noihin pienempiin soittokuntiin pääse hakuaikoijen ulkopuolellakin. Ottavat sinne tarpeen mukaan soittajia. Ihan rohkeesti vaan puhelin käteen ja soitto kapelimestarille. Ite olin Kajaanissa aikoinaan.
 
Kun soitan klassista kitaraa niin ei oo varmaa niin paljon kysyntää mitä puhallinorkestereissa.. mutta joo , koitan sitten kun armeija alkaa niin ottaa selvää jos johenkin pääsis, tai laittaa ihan omaa kokoonpanoa pystyyn.
 
"I SUREENDÖ I SUREENDÖ , IM GIVIN AP THE ROUL OF PRETEENDÖ , I SUREENDÖ I SUREENDÖ , KÄNT JU FIIL TÖ LAAV I ????... I SUREEENDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! dauuudiuudaudidiidau..
Sacce
18.06.2005 17:06:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitto! Niin nuo tyypit vaihtuu tuollaki. Melkein voin sanoa, että haikeeta. Meillä oli Santtu, Siniketo, Koskinen, HAVULA, Petu, Kopra, Maaranen, Harvala... Ja se pappi, oliko se nyt Lilja?
 
Ainakin Siniketo, Koskinen ja Kopra on tuttuja nimiä. Harvalakin kuulostaa jotenkin tutulta, mutta en saa päähäni mikä mies se nyt olikaan.
 
Martso
18.06.2005 23:31:51 (muokattu 20.06.2005 00:37:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin Siniketo, Koskinen ja Kopra on tuttuja nimiä. Harvalakin kuulostaa jotenkin tutulta, mutta en saa päähäni mikä mies se nyt olikaan.
 
Soitin yms sälä-varaston "pomo"! Uusitalo unohtu tuosta edellisestä listasta. Petu ja Havula oli kunkkuja.
 
EDIT: ja Banakin oli unohtunu
 
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
Sacce
19.06.2005 12:28:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soitin yms sälä-varaston "pomo"! Uusitalo unohtu tuosta edellisestä listasta. Petu ja Havula oli kunkkuja.
 
No sehän se olikin. Mielenkiintoinen tapaus. :) En muista ketään Uusitaloa, mutta yksi Keskitalo oli. Sen lempinimi oli osuvasti Keskivartalo.
 
El Condor
20.06.2005 10:31:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soitin yms sälä-varaston "pomo"! Uusitalo unohtu tuosta edellisestä listasta. Petu ja Havula oli kunkkuja.
 
EDIT: ja Banakin oli unohtunu

 
Meillä oli (1997) soitinvaraston hoitajana joku työllistetty, joka ei tiennyt musiikista/nuoteista/soittimista yhtään mitään. Hänen kuittauksensa herättivät aina hilpeyttä. Kaveri mm. kävi hakemassa kiipparin lainaan soitinvarastosta, ja kuitissa luki että:
 
- 1 x syndikaattori, musta
 
Trumpettisektiolle saatiin tuolloin uudet Joralin harmonsordiinot (montakohan muuten mahtaa olla jäljellä nykyään...). Kuittaus:
 
- 4 x sorbiido, trumpettiin
 
Oi niitä aikoja.
 
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «