AgentUnderMulta 17.06.2005 17:08:24 | |
---|
|
Ozagon 17.06.2005 17:23:21 | |
---|
Thomanniltako tilaat? P120 tuplis on samanhintainen suomessakin. Pöörlit ne olla pitää, niitä on jokapuolella, koulussakin! |
Weetoz 17.06.2005 17:24:31 | |
---|
Tähän alkuun on aina tapana sanoa, että 1. Vältä milleniumeja, new soundeja yms halpiksia, niistä tulee vaan paha mieli. 2. Käytä hakua, näistä asioista on paljon keskustelua ollut. 3. Staggin pellit ovat hyviä ja halpoja, mutta niitä kannattaa testailla ennen ostoa, koska niissä on paljon eroja. Lisää tietoa tuolla FAQ:ssa. Noista pedaaleista en osaa sanoa mitään kun en ole testannut, mutta uskoisin, että kyllä noilla ihan hyvin alkuun pääsee. Ainakin paremmin kun joillain milleniumeilla tms. kakkendaaleilla. Mitä eroa on hirvellä ja singolla? -Hirvi osaa ampua lehmällä. (Basistimme oma versio jostain vitsistä) |
Niskamies 17.06.2005 17:26:39 | |
---|
Panosta laatuun, älä määrään. Jätä noi china ja splash ostamatta, ja osta vaikka Staggilta SH sarjan haikka, ride, ja crash. Virallisesti semi-pro! |
dictatorsh*t 17.06.2005 17:59:34 (muokattu 17.06.2005 19:36:54) | |
---|
Kaveri sanoi että Milleniumin ständit ovat hyviä. Kaveris on goijannut sua. Jätä tuplat pois Totta, näitä et alussa tarvitse, etkä välttämättä muutenkaan. Rupeaa vaan räpeltämään. Tee kuten Niskamies sanoi, panosta laatuun. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
Outkast 17.06.2005 18:55:57 | |
---|
Jätä tuplat pois "It's easy to play blues, but it's hard to feel it" - Jimi Hendrix |
ErrantKnight 17.06.2005 19:50:43 | |
---|
Mitä mahdollisuuksia minulla on, kun haluaisin 14" tai 16" crash pellin 50-60 € budjetilla (tuo todellakin on ehdoton katto) ja mielellään vielä Suomesta? Ei tarvitse saarnata kuinka pienellä säästöllä saisin paremman pellin, koska tuo on tulossa vain ja ainoastaan omaan ja pikkuveljen harjoituskäyttöön ja joskus harvakseltaan omien testibiisien pohjiksi. Ennen käytössä oli Paisteen surullisen kuuluisa 302 16" crashi, joka sitten meni hajoamaan. Aloin liian pihiksi ja ostin jostain pikkupuodista 20 eurolla jonkun halpalautasen, mutta siitä lähtee suoraan sanottuna niin kauhea ääni, ettei sitä kestä kuunnella edes harjoitellessa (tuo 302 oli nippanappa siedettävä). |
AgentUnderMulta 17.06.2005 20:06:58 | |
---|
Öhöm... Se tuplis on tässä se pääasia, se on ensimmäisenä ostoslistalla :p Minulle ei todellakaan ole väliä ovatko pellit Milleniumia vaiko Zildjiania, kunhan ne soundaavat kohtalaisilta ja kestävät jotenkuten koossa, koska niillä ei ole tarkoitusta esim. heittää keikkoja vai mitään muuta vastaavaa... Minun budjetillani ei laatua pahemmin ostella :) |
Deino 17.06.2005 20:08:23 | |
---|
Öhöm... Se tuplis on tässä se pääasia, se on ensimmäisenä ostoslistalla :p Minulle ei todellakaan ole väliä ovatko pellit Milleniumia vaiko Zildjiania, kunhan ne soundaavat kohtalaisilta ja kestävät jotenkuten koossa, koska niillä ei ole tarkoitusta esim. heittää keikkoja vai mitään muuta vastaavaa... Minun budjetillani ei laatua pahemmin ostella :) Mutta kun juttu on niin, että Milleniumit EIVÄT soundaa kohtalaisilta. Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
Niskamies 17.06.2005 20:13:11 | |
---|
Mitä mahdollisuuksia minulla on, kun haluaisin 14" tai 16" crash pellin 50-60 € budjetilla (tuo todellakin on ehdoton katto) ja mielellään vielä Suomesta? Ei tarvitse saarnata kuinka pienellä säästöllä saisin paremman pellin, koska tuo on tulossa vain ja ainoastaan omaan ja pikkuveljen harjoituskäyttöön ja joskus harvakseltaan omien testibiisien pohjiksi. Ennen käytössä oli Paisteen surullisen kuuluisa 302 16" crashi, joka sitten meni hajoamaan. Aloin liian pihiksi ja ostin jostain pikkupuodista 20 eurolla jonkun halpalautasen, mutta siitä lähtee suoraan sanottuna niin kauhea ääni, ettei sitä kestä kuunnella edes harjoitellessa (tuo 302 oli nippanappa siedettävä). Osta Stagg SH 16". Ovh millbrookissa on 55 euroa. Virallisesti semi-pro! |
pehmo 17.06.2005 21:16:22 (muokattu 17.06.2005 21:17:35) | |
---|
Voisin lyödä pääni pantiksi, että Paisteen 302-sarja kuullostaa paremmalta kuin nuo Milleniumit. Tätä Paisteen sarjaa saa käytettynä huikiedulliseen hintaan. Kansalaiset/medborgare!
Vitsipalstan ylösnousemusadressi!
http://www.freebok.net/books/vitsittakaisin/view.html |
vapauskauppias 17.06.2005 21:34:40 | |
---|
Öhöm... Se tuplis on tässä se pääasia, se on ensimmäisenä ostoslistalla :p Minulle ei todellakaan ole väliä ovatko pellit Milleniumia vaiko Zildjiania, kunhan ne soundaavat kohtalaisilta ja kestävät jotenkuten koossa, koska niillä ei ole tarkoitusta esim. heittää keikkoja vai mitään muuta vastaavaa... Minun budjetillani ei laatua pahemmin ostella :) No sitten kannattaa panostaa kunnollisiin telineisiin ja tupliin. Tyhmää se on ostaa paskaa ja sitten kun puolen vuoden päästä on jo kolmet paskat ostettu ja hajoitettu, tajutaan, että niihin laitetulla rahalla olisi saanut yhdet hyvät ja olisi rahaa jäänyt vielä moneen, moneen ryyppyreissuun. Sitten saattaa ihan ärsyttää. Älä hyvä lapsi vain panosta määrään! Ostat kunnon tupliksen nyt (esim. Iron Cobra, Eliminator, Flying Dragon jne.) ja muuta myöhemmin. |
AgentUnderMulta 18.06.2005 15:25:47 | |
---|
No sitten kannattaa panostaa kunnollisiin telineisiin ja tupliin. Tyhmää se on ostaa paskaa ja sitten kun puolen vuoden päästä on jo kolmet paskat ostettu ja hajoitettu, tajutaan, että niihin laitetulla rahalla olisi saanut yhdet hyvät ja olisi rahaa jäänyt vielä moneen, moneen ryyppyreissuun. Sitten saattaa ihan ärsyttää. Älä hyvä lapsi vain panosta määrään! Ostat kunnon tupliksen nyt (esim. Iron Cobra, Eliminator, Flying Dragon jne.) ja muuta myöhemmin. En juo ;< No ostan tuon Pearlin tuplan, on varmasti tarpeeksi laadukas ja etsiskelen jostain sitä Paistea... :) |
vapauskauppias 18.06.2005 15:28:12 | |
---|
En juo ;< No ostan tuon Pearlin tuplan, on varmasti tarpeeksi laadukas ja etsiskelen jostain sitä Paistea... :) No hyvä sinulle, ettet juo, mutta panosta silti laatuun. Osta ensin tuplapedaali, jota ei tarvitse vaihtaa parempaan. Katsele vaikka torlitakin, jos jotain käytettyjä löytyisi hyvään hintaan. |
Dnjmaster 18.06.2005 19:36:51 | |
---|
Älä ainakaan osta noita milleniumin peltejä. Melkaan sit vaikka mieluimmin Paisten 302, jos et pysty enempää rahaa laittamaan. |
Shitmanek 18.06.2005 20:49:55 (muokattu 18.06.2005 20:51:26) | |
---|
Onko sinulla aikaisempaa soittokokemusta? Tuplien osto heti alussa ei taida tehdä hyvää koska niiden harjoittelemiseen menee mukavasti aikaa ja siinä sivussa saattaa muiden, tärkeämpien asioiden harjoittelu jäädä vähemmälle. Kannattaisikohan ostaa pellit nyt, ja tuplat sitten kun on varaa kunnollisiin jotta jää myös aikaa harjoitella ne perusjutut. Joku viisaampi voisi kommentoida :) |
vapauskauppias 18.06.2005 21:29:02 | |
---|
Onko sinulla aikaisempaa soittokokemusta? Tuplien osto heti alussa ei taida tehdä hyvää koska niiden harjoittelemiseen menee mukavasti aikaa ja siinä sivussa saattaa muiden, tärkeämpien asioiden harjoittelu jäädä vähemmälle. Kannattaisikohan ostaa pellit nyt, ja tuplat sitten kun on varaa kunnollisiin jotta jää myös aikaa harjoitella ne perusjutut. Joku viisaampi voisi kommentoida :) Erittäin hyvä idea, mutta entäpä jos meidän kysymyksen esittäjämme haluaa soittaa jotain musiikkia, joka vaatii tuplapedaalia? Olisi tyhmää tappaa kaikki mielenkiinto hänen soitostaan, jos hän nimenomaan tuota haluaa. Suosittelen muuten heti alkuun hakeutumista ammattitaitoiseen opetukseen. Siellä kuitenkin tulee esille tärkeitä asioita ja opettaja katsoo, että soitat oikealla tekniikalla. Sitten kotona voi paukutella kavereilen kanssa tuplia. |
Shitmanek 18.06.2005 21:58:30 | |
---|
Erittäin hyvä idea, mutta entäpä jos meidän kysymyksen esittäjämme haluaa soittaa jotain musiikkia, joka vaatii tuplapedaalia? Olisi tyhmää tappaa kaikki mielenkiinto hänen soitostaan, jos hän nimenomaan tuota haluaa. Suosittelen muuten heti alkuun hakeutumista ammattitaitoiseen opetukseen. Siellä kuitenkin tulee esille tärkeitä asioita ja opettaja katsoo, että soitat oikealla tekniikalla. Sitten kotona voi paukutella kavereilen kanssa tuplia. Tuo ei kuumeisena edes tullut pieneen mieleeni :) parempi ehdotushan tuo on kuin minun, tärkeintä tietysti on että soiton perustat tulevat hyvään kuntoon. |
vapauskauppias 18.06.2005 22:01:51 | |
---|
Tuo ei kuumeisena edes tullut pieneen mieleeni :) parempi ehdotushan tuo on kuin minun, tärkeintä tietysti on että soiton perustat tulevat hyvään kuntoon. Onko paljonkin kuumetta? Sitä se sairaus teettää... |
Minunki mielestä tohon laatuun kannattaa panostaa. Minä itsekkin soitellen vaan harrastukseksi. Ja en ole ikinä aikonut ostaa milleniumia tai paisteen 302 sarjaa. Ite oon joutunu säästämään pitkään et oon kunnon vermeet saanu. Nyt tekis mieli vielä vaikka kuinka monta monta peltiä, mut ei oo rahaa nii pitää säästää. Ja ostan sitten jonku hyvän pellin. Tää ny oli tälläne juttu mite ite oon tehny. :D . |