Aihe: Hardcore Superstar
1
Jackie
17.06.2005 00:46:23
Kohta pojilta tulee uusi levy, ja näyttää siltä että edellisen levyn 70-luku glam meininki on ohi. Tämä uusi Wild Boys single on niin kasari-mötikkä-poison-cinderellaa että huhhuh. Valitettavasti olin tosi pettynyt tähän uuteen sinkuun. Syy siihen on se että ei toi kasarikama iske minuun ollenkaan. Varmasti monia miellyttää, mutta ei voi mitään. Pettynyt olen.
Käsi ylös kuka tykkää rockmusiikista!
tuomo
17.06.2005 09:18:21

Kohta pojilta tulee uusi levy, ja näyttää siltä että edellisen levyn 70-luku glam meininki on ohi. Tämä uusi Wild Boys single on niin kasari-mötikkä-poison-cinderellaa että huhhuh. Valitettavasti olin tosi pettynyt tähän uuteen sinkuun. Syy siihen on se että ei toi kasarikama iske minuun ollenkaan. Varmasti monia miellyttää, mutta ei voi mitään. Pettynyt olen.

White Sneakers & Pinacolada oli kova levy, jopa yksi kovimmista rokkilevyistä tuolloin. Mutta sen jälkeen homma ei ole oikein toiminut, näyttävät olevan melko tarkkoja tuon oman musiikkinsa "ajanmukaisuuden" kanssa.

Piru, mutta häytyy silti kuunnella tuo sinkle.
stickyfinger
17.06.2005 17:36:58
Sitä "muka-mötikkäähän" se HC on aina hyvin pitkälti ollut.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
jackcrow
18.06.2005 15:35:43
Sneakers & Pinacolada oli hyvä & kaks keikkaa nähntynä, kova bändi (OLI).'

sitten "thank you..." levy oli ihan hirveetä kuraa & homma alkoi haista ihan kympillä.

liikaa liaan nopeasti sanon minä HCSS:sin kohdalla.
stickyfinger
18.06.2005 15:38:13
Meikäläistä oikeasti kiinnostaa että minkä kokoluokan bändi HCSS Ruattissa on. Onko ne oikeasti suosittuja?

Kun jotenkin sellanen yliampuva "me olla rokkitähtiä"- fiilis huokuu bändistä ulospäin.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
jackcrow
18.06.2005 20:42:20
splitti LOKin kanssa on edelleenkin erittäin hyvä.
Cathi777
18.06.2005 22:15:12 (muokattu 18.06.2005 22:15:31)

Kohta pojilta tulee uusi levy, ja näyttää siltä että edellisen levyn 70-luku glam meininki on ohi.

Pakko kyllä tohon tarttua. Edellinen levy ei ole nähnytkään mitään glamrockia, se oli kyllä ihan silkkaa punkrockia. Sitä vastoin sitä edellinen levy oli ehkä enemmän tuolle alalle suuntautunutta. On kyllä kerrassaan mainio bändi ja aivan loistava liveorkesteri. Soittaa iso osan Suomen rockpumpuista suohon ihan 10-0.
Only pop music can break my heart...
Jackie
19.06.2005 02:10:06
Pakko kyllä tohon tarttua. Edellinen levy ei ole nähnytkään mitään glamrockia, se oli kyllä ihan silkkaa punkrockia. Sitä vastoin sitä edellinen levy oli ehkä enemmän tuolle alalle suuntautunutta. On kyllä kerrassaan mainio bändi ja aivan loistava liveorkesteri. Soittaa iso osan Suomen rockpumpuista suohon ihan 10-0.

No kuunteleppas vaikka Gary Glitterin, Suzy Quatron ja Sweetin rumpusaundeja ja tapaa millä käsitaputukset on nauhotettu ja miksattu. Vertaa niitä No regrets levyyn. Siinä yks hyvä esimerkki tohon glamjuttuun.
Cathi777
19.06.2005 12:48:09

No kuunteleppas vaikka Gary Glitterin, Suzy Quatron ja Sweetin rumpusaundeja ja tapaa millä käsitaputukset on nauhotettu ja miksattu. Vertaa niitä No regrets levyyn. Siinä yks hyvä esimerkki tohon glamjuttuun.

Niin joo, eli noi jutut tekee siitä sitten glamia. Kyllä mulle ainakin glam merkitsee jotain ihan muuta kuin näiden jätkien meininki. Siihen liittyy niin paljon muutakin kuin musiikki pelkästään.
Only pop music can break my heart...
jackcrow
19.06.2005 14:41:58
it`s only rock and roll (lähes sama kuin "Bad sneakers...")
Bad sneakers & a pina colada
thank you
no regrets

puhutteko nyt viime levynä tästä "no regrets" levystä ?
Jackie
19.06.2005 15:21:11
puhutteko nyt viime levynä tästä "no regrets" levystä ?

joo.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)