Roberto 16.06.2005 17:12:51 | |
---|
|
JPQ 16.06.2005 20:14:32 | |
---|
Lienee vain ihan älyttömän hintaisia nämä viimeiset ratkaisut... |
d-iivil 16.06.2005 22:01:12 | |
---|
Lienee vain ihan älyttömän hintaisia nämä viimeiset ratkaisut... Mikäs vika tossa Creativen Muvossa sitten oli? Kykenee nauhoittamaan 16/44 wavia ja tuohon kaveriksi satasen mikkietunen, niin johan tuolla nauhoittelee kummasti. |
JPQ 16.06.2005 22:49:38 | |
---|
Mikäs vika tossa Creativen Muvossa sitten oli? Kykenee nauhoittamaan 16/44 wavia ja tuohon kaveriksi satasen mikkietunen, niin johan tuolla nauhoittelee kummasti. No onko Muvossa linjatuloa ? PS: Creativet pelottaa. |
JPQ 16.06.2005 22:57:26 | |
---|
Vaatiiko Muvo näkyäkseen (siis usbiin laitettuna) erikois softaa? Entäs millaiset line in liitännät se line in kaapeli tarjoaa? |
JPQ 16.06.2005 22:59:14 | |
---|
Unohtui sanoa sekin mättää ettei tuo toimi sitten verkkoviralla sisä käytössä... akut on kalliita ja on aina riski että loppuu just pahaan aikaan. |
zepeteus 16.06.2005 23:26:44 | |
---|
|
d-iivil 17.06.2005 03:54:30 (muokattu 17.06.2005 03:56:19) | |
---|
Jeesus sentään JPQ, opettele sen "MUOKKAA" napin käyttäminen. Kolme kysymystä kolmessa eri PERÄKKÄISESSÄ postissa, ei jaksa millään quottaa kaikkia erikseen... Ja niin, Muvossa nimenomaan on linja sisäänulo, johon sen mikkietusen nykäisee sopivalla kaapelilla kiinni ja homma on rox rox. Käyttiksen (xp) puolella riittää kun kerran asentaa ajurit, jonka jälkeen soitin näkyy omana "asemanaan" omassa tietokoneessa ja tiedostojen siirto on yhtä helppoa kuin kiintolevyltäkin kopiointi. Huoh... Edit: linjatulo on muvossa hoidettu (kuten kilpailevissakin malleissa) yhdellä stereo miniplugilla. Vastaava kuin mikä sinulla on nyt siinä SB Live!:ssäkin. |
BotneLapio 17.06.2005 04:29:58 | |
---|
Mä en nyt taas tajua yhtään mitään tästä... tsori Ei se mitään, emmäkään... ;) -=Botnee!!=- |
BotneLapio 17.06.2005 04:34:54 | |
---|
PS: Creativet pelottaa. News flash: Sun äänikortti on Creative. -=Botnee!!=- |
JPQ 17.06.2005 15:06:35 | |
---|
News flash: Sun äänikortti on Creative. Kohupaljastus: Niin onkin mutta paras tuetuista tässä erikois käyttiksessä ja erikoisraudassa tai rauta jos käyttistä vaihtasin mutten vaihda tukisi toki monia muitakin. Terratec 512i olisi parempi mutta samplausta ei tueta vielä lisäksi en tiedä onko se yhtään parempi kortti ja niitä en ole nähnyt käytettynä muutenkaan. PS. Täytyy yrittää opetella muokkaa napin käyttö lisäksi jos jaksaisi aina erillis softalla editoida rivitkään ei katkeilisi tälläin kamalasti. |
BenGlenton 17.06.2005 15:50:50 | |
---|
Täytyy yrittää opetella muokkaa napin käyttö lisäksi jos jaksaisi aina erillis softalla editoida rivitkään ei katkeilisi tälläin kamalasti. Ei tarvitse erillissoftaa tuohon rivien katkeilemiseen, riittää että jätät painamatta enteriä jokaisen rivin lopussa. www.supremecourtband.fi |
JPQ 17.06.2005 16:40:19 | |
---|
Ei tarvitse erillissoftaa tuohon rivien katkeilemiseen, riittää että jätät painamatta enteriä jokaisen rivin lopussa. Minä en paina enteriä vaan mun tältä kohdin pska selain rivittää viestiä miten lystää joten olen itse oikeassa. ja et ole varmaan edes kuullut MorphOS nimisestä käyttiksestä ? ja olet niin ongelma on sen selaimesta nimeltä Voyager (kotoisin AmigaOSista) joka on ongelman nimi siis tämä selain. Ja tämä voyager ei siis ole sama mikä on QNX käyttöjärjestelmälle. |
-septimisti- 17.06.2005 17:41:00 | |
---|
Minä en paina enteriä vaan mun tältä kohdin pska selain rivittää viestiä miten lystää joten olen itse oikeassa. ja et ole varmaan edes kuullut MorphOS nimisestä käyttiksestä ? ja olet niin ongelma on sen selaimesta nimeltä Voyager (kotoisin AmigaOSista) joka on ongelman nimi siis tämä selain. Ja tämä voyager ei siis ole sama mikä on QNX käyttöjärjestelmälle. Nii, ettäs jatkossa tiiät, cornerarea. |
Neljä Ruuvia 18.06.2005 10:22:35 | |
---|
Minä en paina enteriä vaan mun tältä kohdin pska selain rivittää viestiä miten lystää joten olen itse oikeassa. ja et ole varmaan edes kuullut MorphOS nimisestä käyttiksestä ? ja olet niin ongelma on sen selaimesta nimeltä Voyager (kotoisin AmigaOSista) joka on ongelman nimi siis tämä selain. Ja tämä voyager ei siis ole sama mikä on QNX käyttöjärjestelmälle. Ja se on susta kätevä kone ja käyttis? Ei kai siihen voi olla mitään järkevää musasoftaa jos ei kukaan oo tehny sille ees toimivaa selainta... |
BotneLapio 18.06.2005 13:17:57 | |
---|
Ja se on susta kätevä kone ja käyttis? Ei kai siihen voi olla mitään järkevää musasoftaa jos ei kukaan oo tehny sille ees toimivaa selainta... Juuri näin. Nykyään, jos haluaa musasoftista uusimpia versioita, ja haluaa että ne myös toimii, ei oikein ole kuin kaksi vaihtoehtoa. XP ja OSX. Ainakin XP pitää vain kunnolla optimoida audiotyöskentelyyn; Siitä saa ihan siedettävä tällätavoin. -=Botnee!!=- |
JPQ 18.06.2005 15:53:48 | |
---|
Luulette vain ettei ole ihan on hyvä moniraituri on ja midi sequakin tulee vähitellen ja toinen selain toimii vähän toisin eli se ei vielä kaikkea tue mitä toinen ja toisinoäin. PS. nämä selaimet toimii kuitenkin monin paikoin paremmin kuin teidän kuppaiset Internet Explorerit yms. eli pitäkää tietoturva aukkone ja hitaasti käynnistyvä hirviön kokoinen käyttis yms. PS: enkä voi pelkkien musasoftien perusteella konetta oikein ostaa pitää olla moni muukin asia kunnossa. |
Luulette vain ettei ole ihan on hyvä moniraituri on ja midi sequakin tulee vähitellen (sinä käytän sitä toista konettani) ja toinen selain toimii vähän toisin eli se ei vielä kaikkea tue mitä toinen ja toisinpäin. PS. nämä selaimet toimii kuitenkin monin paikoin paremmin kuin teidän kuppaiset Internet Explorerit yms. eli pitäkää tietoturva aukkonne ja hitaasti käynnistyvä hirviön kokoinen käyttis yms. PS: enkä voi pelkkien musasoftien perusteella konetta oikein ostaa pitää olla moni muukin asia kunnossa. yhden alalajin softat ei kerro muista mitään esim. PCelle on loistavia pelejä ja hauskimmat käyttikset (Windows tuoteperhe) mutta muuten softa tarjonta melkoisen kallista ja ankeaa. |
BotneLapio 18.06.2005 17:26:00 | |
---|
Luulette vain ettei ole ihan on hyvä moniraituri on ja midi sequakin tulee vähitellen ja toinen selain toimii vähän toisin eli se ei vielä kaikkea tue mitä toinen ja toisinoäin. PS. nämä selaimet toimii kuitenkin monin paikoin paremmin kuin teidän kuppaiset Internet Explorerit yms. eli pitäkää tietoturva aukkone ja hitaasti käynnistyvä hirviön kokoinen käyttis yms. PS: enkä voi pelkkien musasoftien perusteella konetta oikein ostaa pitää olla moni muukin asia kunnossa. Joo antaa olla. -=Botnee!!=- |
BotneLapio 18.06.2005 17:26:32 | |
---|
yhden alalajin softat ei kerro muista mitään esim. PCelle on loistavia pelejä ja hauskimmat käyttikset (Windows tuoteperhe) mutta muuten softa tarjonta melkoisen kallista ja ankeaa. Joojoo. -=Botnee!!=- |