Neljä Ruuvia 18.06.2005 10:08:51 (muokattu 18.06.2005 13:05:49) | |
---|
Serzo...Musanäytettä EI VOI laittaa m.netin "sivuile". Siihen voi laittaa vain linkin joka ohjaa johonkin toiseen paikkaan eli toiselle serverille. Joten tuosta ei sinällään tarvitse stressata. Ja se Teoston hoitaminen on omalla vastuulla. Teoston asiakas saa laittaa yhdelle serverille jonkun pienen määrän musaa johon voi laittaa linkkejä muilta sivuilta. |
Sertzo S 18.06.2005 12:00:59 (muokattu 18.06.2005 12:01:38) | |
---|
Serzo...Musanäytettä EI VOI laittaa m.netin "sivuile". Siihen voi laittaa vain linkin joka ohjaa johonkin toiseen paikkaan eli toiselle serverille. Joten tuosta ei sinällään tarvitse stressata. Ja se Teoston hoitaminen on omalla vastuulla. Teoston jäsen saa laittaa yhdelle serverille jonkun pienen määrän musaa johon voi laittaa linkkejä muilta sivuilta. Jees jees ymmärsin tämän kun ajattelin hieman ja informoitiin. Kuitenkin tuon Teostojutunkin otan huomioon jäsenenä. En viitsisi tehdä vartavasten jotain suojaamatonta näytettäni varten, vaan laittaa jotain suojattua ja jo aiemmin tehtyä. Tarkistan vain, että kuinka pitkä koko näyte saa olla ennen sen loppua tai feidausta. Laitattaisin siis mielummin koko biisin, jos se vaan jotenkin käy. |
Fuzzy Boner 18.06.2005 14:42:12 | |
---|
miks toi poppasetä kyseenalaistaa niin paljon. Haluuksä oikeesti tietää POPPIS millä levyillä me kaikki soitetaan? Voin mä sulle listan laatia jos kiinnostaa; mut mitä se hyödyttää ketään tai edes vaikuttaa? Täähän on m.net. Välillä asiaa mutta paljon kaikkea schaisssssssea. T:Music for Elevators Olet kirjoittanut keskusteluun 8800 kirjoitusta |
KoskPaavo 18.06.2005 15:04:25 | |
---|
Poppasetä sittenkin tais hieman pulttaantua tuosta "särmä"-keskustelusta vaikka nimenomaan tähdensin ettei tarvi.Se on mun pojan musanäyte, 18 vee ja itse on sanonut ettei ala polttamaan tupakkia ja juomaan viskiä "särmän " takia.Rauhaa veljet. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
Hitto, mähän voisin tulla siihen miittiin vetäseen Purplen Fireballin kompin, jonka jo junnuna ollessain treenasin yhdellä basarilla,. prkl:) "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
baron 18.06.2005 23:21:47 | |
---|
Hitto, mähän voisin tulla siihen miittiin vetäseen Purplen Fireballin kompin, jonka jo junnuna ollessain treenasin yhdellä basarilla,. prkl:) Siis humppamiittiin? Mä en oo ikinä keikalla saanut vetää Paranoidia ja Smoke on the wateria!!! |
Lennu 19.06.2005 07:26:16 | |
---|
Siis humppamiittiin? Mä en oo ikinä keikalla saanut vetää Paranoidia ja Smoke on the wateria!!! Ai kumpaakin vai kumpaakaan? Olet jäänyt elämässä paitsi jostain suuresta. Järjestys on: Smokey - Yö (Anneli) Saaristossa - Paranoid. "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
Decker90 20.06.2005 09:38:46 | |
---|
Vai paranoidii... Me jo jonkin aikaa sitten teimme porukan kesken diilin, että siitä paikasta kun seuraavan kerran joku tulee huutamaan, jotta "vetäkää paranoiti" niin rumpali ja basisti lähtee biisiä pyörittämään ja muilta pelit putoo siihen paikkaan ja rynnätään lattialle joraamaan. Täytyy myöntää, että kerran Someron suunnalla kansa hieman katseli kummeksuneena, kun bileissä vornusivat vielä "encorrenkin" jälkeen lisää. Menimme ja tempaisimme Smels like a teen spiritin... Tosi humppaa.. Ja mitä Smoke on the wateriin tulee, se on roikkunut meillä jo vuosia bile setin encorrena. Rohkeutta veljet, rohkeutta =;) |
Fuzzy Boner 20.06.2005 20:34:09 | |
---|
miks toi poppasetä kyseenalaistaa niin paljon. Haluuksä oikeesti tietää POPPIS millä levyillä me kaikki soitetaan? Voin mä sulle listan laatia jos kiinnostaa; mut mitä se hyödyttää ketään tai edes vaikuttaa? Täähän on m.net. Välillä asiaa mutta paljon kaikkea schaisssssssea. T:Music for Elevators Noh, Pappomies. Vieläkö on kuukautiset??? Olet kirjoittanut keskusteluun 8800 kirjoitusta |
Notefix 20.06.2005 22:27:23 | |
---|
Noh, Pappomies. Vieläkö on kuukautiset??? Hoho...tais loppua jo. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
R.Syke 20.06.2005 23:58:47 | |
---|
Hitto, mähän voisin tulla siihen miittiin vetäseen Purplen Fireballin kompin, jonka jo junnuna ollessain treenasin yhdellä basarilla,. prkl:) Tule, Clave, oikeaksi rumpaliksi sinne. Ite oon luvannu rumpariksi, mutta syrjäyttäisit sitten sopivassa vaiheessa... bg |
poppamies 21.06.2005 00:19:44 | |
---|
Noh, Pappomies. Vieläkö on kuukautiset??? Tais osua arkaan paikkaan tuo hissimusaks nimitteleminen. Kaipaan edelleen elävien soittajien live juttuja. Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu. En myy sittenkään! Saatan sensijaan myydä jotain muuta. |
R.Syke 21.06.2005 01:15:52 (muokattu 21.06.2005 01:17:29) | |
---|
Tais osua arkaan paikkaan tuo hissimusaks nimitteleminen. Kaipaan edelleen elävien soittajien live juttuja. -Tää threadihan on täynnä eläviä muusikoita. Itse vaivaisena amatöörinä ihailen tuota vittuilua, mitä toisten suhteen harrastetaan. Jos joku vetää hyvin, niin se on tietysti merkki muille, että pistäkää paremmaksi! Tai tehkää menestyslevy... -Samanlaista kateutta ja panetteluan tuskin tapaa muualla kuin missikisoissa... Poppamiehen sivuja oon käyttäny opettaessani basson soittoa junnuille. Kiitos. bg |
mr.muzak 21.06.2005 02:55:26 | |
---|
Tais osua arkaan paikkaan tuo hissimusaks nimitteleminen. Kaipaan edelleen elävien soittajien live juttuja. Jep, sitä mäkin aattelin. Taitaa olla PB:lle hissimusa=elämä. Me voidaan vain toivoo että se joskus oppii että sekkarilla kvantisoitu hissimusa + "create jazzy muzak-solo" -napin painaminen ei vakuuta muita muusikoita. Mutta niinhän se on että lahjattomat joutuu käyttämään noita konsteja kun taas oikeat soittajat vetävät livenä noi jutut, ja vielä paremmin. |
aisa 21.06.2005 05:05:21 (muokattu 21.06.2005 05:05:45) | |
---|
Jep, sitä mäkin aattelin. Taitaa olla PB:lle hissimusa=elämä. Me voidaan vain toivoo että se joskus oppii että sekkarilla kvantisoitu hissimusa + "create jazzy muzak-solo" -napin painaminen ei vakuuta muita muusikoita. Mutta niinhän se on että lahjattomat joutuu käyttämään noita konsteja kun taas oikeat soittajat vetävät livenä noi jutut, ja vielä paremmin. jumankauta pussy! tääkö se sun salaisuus onkin!? ja mä kun pidin sua jo oikeesti kuutosen muusikkona. ei perkele, nyt pojot karisee!!! ;) *aisaatana*® petriä ammuttiin tuala mettässä. |
Fuzzy Boner 21.06.2005 09:59:58 (muokattu 21.06.2005 10:05:46) | |
---|
Jep, sitä mäkin aattelin. Taitaa olla PB:lle hissimusa=elämä. Me voidaan vain toivoo että se joskus oppii että sekkarilla kvantisoitu hissimusa + "create jazzy muzak-solo" -napin painaminen ei vakuuta muita muusikoita. Mutta niinhän se on että lahjattomat joutuu käyttämään noita konsteja kun taas oikeat soittajat vetävät livenä noi jutut, ja vielä paremmin. Mut mä oon tosi nopee käyttää tota hiirtä:)!! Hissimusa on hienoa, en mä siitä loukkaannu!! umankauta pussy! tääkö se sun salaisuus onkin!? ja mä kun pidin sua jo oikeesti kuutosen muusikkona. ei perkele, nyt pojot karisee!!! ;) Ja tänään osallistun tohon koskettimet-palstan sooloskabaan. Hiirellä oon jo laitellu säveliä mestoilleen; jeah! Poppis; siis en muuta tässä peräänkuuluta ku sitä ku et uskonu 4R:n alkuperäistä kirjoitusta; kuulostaa oudolta sun sellanen semi "ala-astemainen asenne". Isompaa huikkaa vaan!! Yeah. Aurinko paistaa. Olet kirjoittanut keskusteluun 8800 kirjoitusta |
Sertzo S 21.06.2005 10:34:09 | |
---|
Jep, sitä mäkin aattelin. Taitaa olla PB:lle hissimusa=elämä. Me voidaan vain toivoo että se joskus oppii että sekkarilla kvantisoitu hissimusa + "create jazzy muzak-solo" -napin painaminen ei vakuuta muita muusikoita. Mutta niinhän se on että lahjattomat joutuu käyttämään noita konsteja kun taas oikeat soittajat vetävät livenä noi jutut, ja vielä paremmin. Olen eri mieltä, etteikö muka lahjoja ja tietoa vaadita, kun tekee sekvensseriohjelmilla musaa. Ei se kone itse niitä juttuja itsetään tee ainakaan minulla, vaan kaikki tekeminen perustuu livesoittokokemuksiini ja jääräpäisiin kokeiluihini koneillani, vaikkakin tekninen näppäryyteni livesoitossa ei olekaan sitä luokkaa jota koneillani pystyn tekemään. Bassot olen joihinkin juttuihini soittanut livenä ja jopa harmonikankin. Kyllä mä ne näytteeni vielä annan prle vieköön omasta tanssimusiikkigenrestäni tänne! Asiaa selvitän edelleen Teoston kanssa ja sitten toimiin. |
Fuzzy Boner 21.06.2005 10:37:28 | |
---|
Olen eri mieltä, etteikö muka lahjoja ja tietoa vaadita, kun tekee sekvensseriohjelmilla musaa. Ei se kone itse niitä juttuja itsetään tee ainakaan minulla, vaan kaikki tekeminen perustuu livesoittokokemuksiini ja jääräpäisiin kokeiluihini koneillani, vaikkakin tekninen näppäryyteni livesoitossa ei olekaan sitä luokkaa jota koneillani pystyn tekemään. Bassot olen joihinkin juttuihini soittanut livenä ja jopa harmonikankin. Kyllä mä ne näytteeni vielä annan prle vieköön omasta tanssimusiikkigenrestäni tänne! Asiaa selvitän edelleen Teoston kanssa ja sitten toimiin. Kyl tänne voi mitätahansa lyhyitä klippejä laittaa. Elä laita kokonaisia kappaleita.. Mun isoin ongelma on se et en osaa käyttää noita sekuohjelmia tms oikeestaan yhtään... Ja live-ja levyklippejä en viitsi laittaa ihan syystä. Olet kirjoittanut keskusteluun 8800 kirjoitusta |
JCM 21.06.2005 10:38:05 | |
---|
Hitto, mahtava threadi! Meitsiki laittaa jossain vaiheessa tänne semmosen soveliaamman musanäytteen kuin tää mikä nyt on.. ette te rokkia kuitenkaan halua kuunnella:) Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
uruttaja 21.06.2005 10:40:35 | |
---|
Tuossa olis syöttö TALUUN::) |