uruttaja 17.06.2005 15:25:41 | |
---|
Otanpa tuosta talun vielä pois kuleksimasta. |
KoskPaavo 17.06.2005 22:46:12 | |
---|
Mikäpä ettei. näitä on vedetty. Itse asiassa Highway star ekka urkusoolo mitä opettelin ihan oikeasti. J-lauta, aika lailla ollaan identtisiä, että mulla taisi olla "Whiter shade"n urkuosuus ekana. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
Tankero 17.06.2005 22:56:29 | |
---|
Mikäpä ettei. näitä on vedetty. Itse asiassa Highway star ekka urkusoolo mitä opettelin ihan oikeasti. Nimenomaan opettelit. Ei vissiin taitu vieläkään. Kokkeile vaikka Tammerkosken b-osaa. |
Tankero 17.06.2005 23:05:35 | |
---|
Mä tietäsin kuka voittaa tai ainakin olis vahvoilla tuossa Vittulu-osiossa. Tähän kisaan lähtisin iliman muuta ja porisuttasin Kuhilaan völijyyn. Kuuleppa Minä en oo mikkään helppo, nakki. Minä oon varma nakki. Mitä vittuiluun tulee, niin ainoa jonkan kans oon ollu vaikeuksissa ja vähän enemmänkin on muuan syntyperäinen, siis aito Patelalainen, Iivo. Onneksi se ei soita mitään muuta kuin turpaansa. |
KoskPaavo 18.06.2005 00:03:34 | |
---|
Rauhaa veljet! Entäpä "Jimmy banjoaan hän soittaa " B- osio?. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
Martso 18.06.2005 00:04:09 | |
---|
Rauhaa veljet! Entäpä "Jimmy banjoaan hän soittaa " B- osio?. Perfidian B-osan soinnut on legendaarisimmat! :) Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
Tankero 18.06.2005 00:31:34 | |
---|
Perfidian B-osan soinnut on legendaarisimmat! :) Ei tipu siimaa. Tammerkosken B-osassa on pölinää. |
baron 18.06.2005 01:08:07 | |
---|
Mä oon ykstoikkoinen! Monkin "Well, you needn't B-osa on jotain! Kromaattisesti laskevat soinnut joka iskulla. |
isojussi 18.06.2005 01:09:55 | |
---|
Mä oon ykstoikkoinen! Monkin "Well, you needn't B-osa on jotain! Kromaattisesti laskevat soinnut joka iskulla. Tiä noista aakkosista, mutta töllössä mänee Adios Muchochos komeesti chachana Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Tiä noista aakkosista, mutta töllössä mänee Adios Muchochos komeesti chachana Meidän argentiinalaistangobravuuri? "Adios Muchachos" Näkemiin, herrasmiehet!! |
isojussi 18.06.2005 01:21:42 | |
---|
Meidän argentiinalaistangobravuuri? "Adios Muchachos" Näkemiin, herrasmiehet!! Ja bienvenuti 170! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 18.06.2005 01:27:07 | |
---|
Ja bienvenuti 170! De nada! |
isojussi 18.06.2005 01:27:58 | |
---|
Teirän kans on oikeesti paljon mukavampi ryypätä, kun niitten monionkelmaisten soittokuntalaisten...:D Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Guido 18.06.2005 01:30:30 | |
---|
Teirän kans on oikeesti paljon mukavampi ryypätä, kun niitten monionkelmaisten soittokuntalaisten...:D Eikö ookkin näin! Päivällä vähän yhteislaulatusta ja ny Kopsua! |
Tankero 18.06.2005 01:31:00 | |
---|
Mä oon ykstoikkoinen! Monkin "Well, you needn't B-osa on jotain! Kromaattisesti laskevat soinnut joka iskulla. Et oo vielä sisiästäny humpan syvintä olemusta. |
isojussi 18.06.2005 01:38:36 | |
---|
Et oo vielä sisiästäny humpan syvintä olemusta. Jumalauta kuahilas ooksää käyny mun kronkirotsuk kurtissin? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Tankero 18.06.2005 03:04:27 | |
---|
Jumalauta kuahilas ooksää käyny mun kronkirotsuk kurtissin? Kuahilas?!!! Berngele. |
Sertzo S 18.06.2005 08:58:52 (muokattu 18.06.2005 09:24:31) | |
---|
Harkitsen vielä tarkkaan musanäytteeni laittamista tänne, koska sen olisi oltava teostovapaata materiaalia. M-netillä sivuillaan ei ole sopimusta Teoston kanssa, jonka moni ainakin tietänee. M-netillä on mahdollisista kaikista lähetetyistä näytteistä oikeus valita julkaistava materiaali, kuten ilmoittavatkin näköjään säännöissään. Mahdollisuushan on laittaa omaa, kustantamatonta ja julkaisematonta materiaaliia omille sivuilleen ilman korvausta, jos materiaali on vastikkeetta kuunneltavissa / ladattavissa sivuiltaan. Tarkemmat ehdot tilasinkin tästä mahdollisuudesta Teostosta. Mullahan ei ole muuta sivua, kuin tämä m-netin ja en ainakaan toistaiseksi aio sellaista luoda tai teettää. |
baron 18.06.2005 09:09:10 | |
---|
Harkitsen vielä tarkaaan musanäytteeni laittamista tänne, koska sen olisi oltava teostovapaata materiaalia. M-netillä sivuillaan ei ole sopimusta Teoston kanssa, jonka moni ainakin tietänee. M-netillä on mahdollisista kaikista lähetetyistä näytteistä oikeus valita julkaistava materiaali, kuten ilmoittavatkin näköjään säännöissään. Mahdollisuushan on laittaa omaa, kustantamatonta ja julkaisematonta materiaaliia omille sivuilleen ilman korvausta, jos materiaali on vastikkeetta kuunneltavissa / ladattavissa sivuiltaan. Tarkemmat ehdot tilasinkin tästä mahdollisuudesta Teostosta. Mullahan ei ole muuta sivua, kuin tämä m-netin ja en ainakaan toistaiseksi aio sellaista luoda tai teettää. Jos päätät laittaa, niin Mikseri on vaihtoehto. |
Sertzo S 18.06.2005 09:13:01 | |
---|
Jos päätät laittaa, niin Mikseri on vaihtoehto. Tutkin tuon Teoston tiedeoitteen asiasta ensin, kunhan sen saan. Katsotaan sitten. |