Niskamies 15.06.2005 23:11:36 (muokattu 15.06.2005 23:12:14) | |
---|
Eli mulle on tulossa toinen etutomi tohon Tama-settiin, ja funtsin että miten se kannattaisi kiinnittää. Yksi vaihtoehto olisi klämppi, mutta sitten mulla olisi tossa ständissä jo neljä klämppiä, mikä on aika paljon. Sitten ajattelin, että jos laittaisi symbaaliständiin kiinni tällaisen: http://www.thomann.de/thoiw3_artike … sn=27e9c8560c6f99642e10fcf6f27d30d4 Saisin siihen kiinni kummatkin etutomit ja yhden crashin, niin ei tarttisi pitää kuin kaksi klämppiä ständissä. Olisiko tämä toimiva systeemi, ja sopiiko taman holderit tohon? Varmaan on jykevämpikin kuin klämpit. Ajattelin tota settiin myös toiseen paikkaan, ei tarttisi klämppien kanssa pelleilla. Onkos tämä nyt kaikin puolin toimiva systeemi, vai olenko jotain unohtanut? Ainiin, ja jos joku tietäisi paljon Yamahan tomholderin varren leveys on, niin olisi kiva tietää. Jos jostain netistä löytyisi, tai jos mittaisitte? Virallisesti semi-pro! |
Katiska 16.06.2005 02:14:19 | |
---|
Ainiin, ja jos joku tietäisi paljon Yamahan tomholderin varren leveys on, niin olisi kiva tietää. Jos jostain netistä löytyisi, tai jos mittaisitte? Tuo putken paksuus on luultavasti 3/4", 7/8" tai 1". Tai no mistä mää tiiän, aika turha postaus... :P |
vapauskauppias 16.06.2005 02:42:59 | |
---|
Ei kai tuo hirveän pahalta idealta vaikuta, paitsi se tomin lisäys! Yhtä etutomia enempää ei sallita! |
nakke 16.06.2005 03:29:21 | |
---|
Putken paksuus on 22,4 mm, tönärillä mittasin. |
HeavyMachinery 16.06.2005 09:43:50 | |
---|
Ei mahdu!! siis tamaan. Nimimerkki olavi_koolla on yamahaa ja mulla on tamaa, jammun ensimmäinen putki on paksumpi kuin taman sou nou houp.... osta taman roadpron tuplatomi ständi. ´Kiittelet sitä sitten kun huomaat miten helppo on säätää tomeja kun se ei vaikuta läjään peltejä. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Niskamies 16.06.2005 11:22:01 | |
---|
Ei mahdu!! siis tamaan. Nimimerkki olavi_koolla on yamahaa ja mulla on tamaa, jammun ensimmäinen putki on paksumpi kuin taman sou nou houp.... osta taman roadpron tuplatomi ständi. ´Kiittelet sitä sitten kun huomaat miten helppo on säätää tomeja kun se ei vaikuta läjään peltejä. Perhana, pelkäsinkin että toi Yamahan reikä on hitusen isompi kun toi Taman putki. Kun se tuplatomiständi maksaa niin hirveästi. Pitää varmaankin ostaa toinen sellanen kombinaatioständi, niin saa sen puominkin ikäänkuin kaupanpäälle, kun yksi tomipidike on jo valmiiksi. Virallisesti semi-pro! |
Katiska 16.06.2005 13:24:02 (muokattu 16.06.2005 13:24:49) | |
---|
Putken paksuus on 22,4 mm, tönärillä mittasin. Elikkäs juurikin tuo 7/8". Arvasinpas. :P Taman RoadPro ständeissä ylin osa (myös tomiholderit) on 3/4", keskimmäinen 7/8" ja alin 9/8". Eli roadpro ständin keskiputken saisi tohon Yamahan systeemiin, mutta siitä ei taida paljoa apua olla... Kun se tuplatomiständi maksaa niin hirveästi. Pitää varmaankin ostaa toinen sellanen kombinaatioständi, niin saa sen puominkin ikäänkuin kaupanpäälle, kun yksi tomipidike on jo valmiiksi. Mulla on noita roadpro yhdistelmäständeja kaksi. Hyviä vehkeitä ovat. |
Jeaqar 16.06.2005 13:37:40 | |
---|
Minulla on Premierin vastaava peli. On 2 tomaria ja iso splash itsellä siinä tällä hetkellä. Hyvin toimii! Bad whiskey is better than wine. |
HeavyMachinery 17.06.2005 10:40:43 | |
---|
Perhana, pelkäsinkin että toi Yamahan reikä on hitusen isompi kun toi Taman putki. Kun se tuplatomiständi maksaa niin hirveästi. Pitää varmaankin ostaa toinen sellanen kombinaatioständi, niin saa sen puominkin ikäänkuin kaupanpäälle, kun yksi tomipidike on jo valmiiksi. Eihän se oo kuin about 80€ ? Minä tiedän - siis pelkään ! |
Niskamies 17.06.2005 11:27:54 | |
---|
Eihän se oo kuin about 80€ ? Levytukku sanoi hinnaksi 115, tinkasin sen nopeasti noin 90 euroon, katotaan mihin saan sen kun ostan samalla pari pönttöä. Ajattelin ostaa sen kombinaatioständin, kun mulla on jo yksi tomiholderi, ja saan siinä samalla yhden puominkin. Virallisesti semi-pro! |
Tein Vanhuksiini (Premierin "Moposetti" 7 kpl tomeja) muutostöitä sen verran että sain tuommoisen triplan mahtumaan bassarin päälle. Kannattiko?, noh, 2 kpl tomeja lisää, helppo roudata ja yks reikä jollekin Taiwanilaisen pikkulapsen sorvaamalle himmelille. Jälkeenpäin kaduttaa koska Vanhukset olis ollu aika uskottavat tuollaisena pienenä jazzahta..ja **tut! |
Artisti247 20.06.2005 07:28:28 | |
---|
Oli muuten hyvää HW:tä tuo mun triple holder. varmaan jostain 90-luvun alkupuolelta keikkakäytöstä ja ei käytön jälkiä! |