Axis86 17.06.2005 19:21:14 | |
---|
mutta kannattaa ostaa toi studio pro,itse ihastuin heti musiikkiliikkeessä kun kokeilin Modern särömallinnusta. ja puhtaat ovat todella hyvät,tosin säröytyy vähän jos laittaa volaa yli puolenvälin. pakko sanoa että en kadu yhtään ostostani,antaa täyden vastineen rahalle. Ja tämä on myös kohtuu halpa,n.350€. Mutta onko noitten välillä nyt niin paljon eroa, että kannattaa maksaa studio prosta kuitenkin aika paljon enemmän? Kyllä tolla Envoylla varmaan pärjää kohtuu hyvin bändisoitossakin ja sitä paitsi kuulokeliitäntä on aika suuri plussa, kun vahvistin tulee tällä hetkellä lähinnä kotisoittoon ja levyjen mukana soitteluun. Vittu, ketään ei kiinnosta! |
Miten suuret lisäkulut tohon vahvistimen hintaan tulee, kun tilaa thomannilta? Rahti taisi olla jotain 20 euroa ja postiennakolla varmaan tulee jotain lisämaksuja. Määräytyykö postiennakko paketin painon mukaan? Vittu, ketään ei kiinnosta! |
Kampuzzjeah! 17.06.2005 19:27:06 | |
---|
Mutta onko noitten välillä nyt niin paljon eroa, että kannattaa maksaa studio prosta kuitenkin aika paljon enemmän? Kyllä tolla Envoylla varmaan pärjää kohtuu hyvin bändisoitossakin ja sitä paitsi kuulokeliitäntä on aika suuri plussa, kun vahvistin tulee tällä hetkellä lähinnä kotisoittoon ja levyjen mukana soitteluun. en osaa ainakaan minä sanoa,kannattaisi kuitenkin testata jossain liikkeessä ennen kuin tilaa saksasta. Metallitotuuden puolesta aina taistellen... |
Keke Urlaub 17.06.2005 20:44:47 | |
---|
Tech 21 Trademark 30. Knowledge is a deadly friend when no one sets the rules /
The fate of all mankind I see is in the hands of fools. | |
Billsner 17.06.2005 22:37:09 | |
---|
Kyllä tolla Envoylla varmaan pärjää kohtuu hyvin bändisoitossakin ja sitä paitsi kuulokeliitäntä on aika suuri plussa, kun vahvistin tulee tällä hetkellä lähinnä kotisoittoon ja levyjen mukana soitteluun. Envoyllä pärjää ehkä just just. Riippuu miten kovaa rumpali hakkaa rumpujaan. Meillä ei riittänyt silloin, vaihdoin isompaan transtubeen. Omasta mielestäni noissa transtube peaveyssä on kyllä hinta/laatusuhde vähintäänkin kohillaan. Nej till livet. |
Kampuzzjeah! 17.06.2005 23:58:08 | |
---|
Envoyllä pärjää ehkä just just. Riippuu miten kovaa rumpali hakkaa rumpujaan. Meillä ei riittänyt silloin, vaihdoin isompaan transtubeen. Omasta mielestäni noissa transtube peaveyssä on kyllä hinta/laatusuhde vähintäänkin kohillaan. agree. osta studio pro,kerralla kunnollinen ja on iloa pitkäksi aikaa. Metallitotuuden puolesta aina taistellen... |
metallica89 18.06.2005 11:03:38 | |
---|
Miten suuret lisäkulut tohon vahvistimen hintaan tulee, kun tilaa thomannilta? Rahti taisi olla jotain 20 euroa ja postiennakolla varmaan tulee jotain lisämaksuja. Määräytyykö postiennakko paketin painon mukaan? Minulla ainakin on postimaksut on aina ollut 20e thomannilta tilatessani, tilasin sitten mitä vaan. Ja siinä thomannin etusivullahan lukee: " Rahtihinta on aina vain €20 riippumatta tilauksesi koosta." |
Axis86 18.06.2005 11:59:11 | |
---|
agree. osta studio pro,kerralla kunnollinen ja on iloa pitkäksi aikaa. Mutta pystyykös tolla soittelemaan myös kotivolyymeilla? Toisaalta en tee kuulokeliitännällä mitään, koska voin tarvittaessa soitella v-ampin kuulokeliitännällä, joten ehkä se 50 euroa lisää ei ole niin paljon. Vittu, ketään ei kiinnosta! |
Swan 18.06.2005 12:00:11 | |
---|
agree. osta Trademark,kerralla kunnollinen ja on iloa pitkäksi aikaa. |
Turder 18.06.2005 12:04:15 | |
---|
Rolandin Cube 15 tai 30. Lead-kanavasta löytyy säröä ja pari erilaista metalliasetusta. Pidän Cube 15 ihan menevänä vahvarina, ainoa mitä kaipailen on kaikuefekti. "When someone has had a major accident in the toilet" -UrbanDictionary.comin selitys sanalle Turder. |
trih 18.06.2005 12:07:51 | |
---|
Rolandin Cube 15 tai 30. Lead-kanavasta löytyy säröä ja pari erilaista metalliasetusta. Pidän Cube 15 ihan menevänä vahvarina, ainoa mitä kaipailen on kaikuefekti. Kannattaa huomioida, että cube15 ja cube30 ovat aivan eri pelejä. Paitsi nimeltään. Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
Axis86 18.06.2005 12:09:19 | |
---|
en osaa ainakaan minä sanoa,kannattaisi kuitenkin testata jossain liikkeessä ennen kuin tilaa saksasta. Mä oon testannu Peaveyn Blazer 158 ja tota Classicia. Tykkäsin kummastakin. Blazer 158 on aika laadukas hintaansa nähden, ainakin, jos on lisäksi jokin multiefekti tai muu purkki. Classicia olen kokeillut koulussa ja se on ihan hyvä johonkin rokkiin, mutta ei oikein heviin. Mutta ihan ok laitteelta se vaikutti. En jaksa lähteä Helsinkiin ettii noita liikkeitä. Tiedän sen yhen liikkeen siinä keskustassa, joka myy enimmäkseen Ibanezin kitaroita(en muista nimeä) ja fazerin, mutta ei jaksais lähtee, kun ei tiedä varmuudella, onko siellä juuri niitä kamoja, joita mä tarvitsen. Vittu, ketään ei kiinnosta! |
Kampuzzjeah! 18.06.2005 14:57:16 | |
---|
Mutta pystyykös tolla soittelemaan myös kotivolyymeilla? Toisaalta en tee kuulokeliitännällä mitään, koska voin tarvittaessa soitella v-ampin kuulokeliitännällä, joten ehkä se 50 euroa lisää ei ole niin paljon. pystyy ainakin omasta mielestäni. toimii yllättävän hyvin pienillä voluumeilla! Metallitotuuden puolesta aina taistellen... |
Axis86 18.06.2005 15:02:20 | |
---|
pystyy ainakin omasta mielestäni. toimii yllättävän hyvin pienillä voluumeilla! Joo, kiitos vinkeistä! Pitääpä laittaa tilaus Thomannille. Vittu, ketään ei kiinnosta! |
alphamale 20.06.2005 11:21:47 | |
---|
Kannattaa huomioida, että cube15 ja cube30 ovat aivan eri pelejä. Paitsi nimeltään. Puhuin ns. sontaa tuossa aiemmin ja itsellänihän on nimenomaan cube 15, jossa ei ole minkään valtakunnan efektejä eikä mitn ja siitä sen "hyvän" soundin ulossaaminen vaatii sen kompuran ja tilaefektin vaffarin eteen. Cube kolomekymppisestä en tiedä mitn. Harmittaa vähän nostaa tääkin threadi taas ylös mutta minkäs teet, asiavirheet on korjattava :D Lahtelaista, totta kai |