Aihe: Pearl on hyvä merkki!
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12 13
hollmi-5
31.05.2005 13:59:57
Rummunsoitto- ja viinanjuontikisa käy (vaikka Nykäsen kanssa). Painia saa ne, jotka tykkää miehiä puristella. 110-aidoista en pääse yli, kuin seipäällä.
Mika Hollström
Niskamies
31.05.2005 14:19:28
Rummunsoitto- ja viinanjuontikisa käy (vaikka Nykäsen kanssa). Painia saa ne, jotka tykkää miehiä puristella. 110-aidoista en pääse yli, kuin seipäällä.

Ihan btw, mikäs virppa sulla on avatarissa?
Virallisesti semi-pro!
hollmi-5
31.05.2005 15:43:52
Avatarissa on Sonor Signature Symphony-modell. 6x14", messinkiä. SY1406: http://www.sonor-signature.de/Snares.htm
Mika Hollström
juoksuarpeni
31.05.2005 19:08:59
Näyttää aika paljon sellaiselta keltaiselta Vistalite snarelta
Vain humpasta ma ilotsennnn!
DimensionZ
31.05.2005 19:20:52

Näyttää aika paljon sellaiselta keltaiselta Vistalite snarelta

Heh joo, minäkin aina sitä Vistaliteksi olen luullut.
''He jumped right out of a building!!''
HeavyManDrummer
17.06.2005 11:17:15
Minä ainakin kannatan Pearlia! Todella tyytyväinen omiin Elx:iin...
I've signed - a contract with the devil I'd like to become a star I'd die - to become immortal That's why I play the Drums
moderndrummer88
17.06.2005 12:32:49
Pearl on hyvä merkki!

niin onkin!
VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!!
Niskamies
17.06.2005 12:33:59
Ainut osa joka on Pearlia on mun setissä on penkki, ja se on kyllä toiminut todella hyvin. Pari ständiä ja klämppi mulla on kanssa ollut, mutta ne sai lähteä.
Virallisesti semi-pro!
ddrum54
17.06.2005 13:23:57
Ainut osa joka on Pearlia on mun setissä on penkki, ja se on kyllä toiminut todella hyvin. Pari ständiä ja klämppi mulla on kanssa ollut, mutta ne sai lähteä.

Mullakin oli kolme ständiä ja muutama clamppi. Ne on kaikki palautuneet luonnon kiertokulkuun. Ympäristöystävällistä tavaraa ovat, niinkuin Milleniumit. : )
2`n 4
Niskamies
17.06.2005 13:33:47
Mullakin oli kolme ständiä ja muutama clamppi. Ne on kaikki palautuneet luonnon kiertokulkuun. Ympäristöystävällistä tavaraa ovat, niinkuin Milleniumit. : )

Hoho, ne varmaan kanssa maatuvat kun ne heittää luontoon!

Eiköhän toi mun penkki kestä käyttöä, niin hyvältä se tuntuu. Jos se joskus hajoaa, niin pitänee 1st chair hommata.
Virallisesti semi-pro!
ddrum54
17.06.2005 15:02:55 (muokattu 17.06.2005 15:03:05)
Hoho, ne varmaan kanssa maatuvat kun ne heittää luontoon!

Ei tarvinnut edes luontoon heittää, kun jo maatuivat. Taas oli kalliita oppirahoja. : (
2`n 4
Niskamies
17.06.2005 15:56:15 (muokattu 17.06.2005 15:56:26)
Ei tarvinnut edes luontoon heittää, kun jo maatuivat. Taas oli kalliita oppirahoja. : (

Perustetaanko m.netin virallinen anti-Pearl hardware klubi?
Virallisesti semi-pro!
Niskamies
17.06.2005 17:50:59
Perustetaan vaan. Olen mukana, joskaan en pearlin huonouden takia, vaan taman ylivertaisuuden pearliin nähden.

Mä olen mukana sekä Taman ylivertaisuuden takia muihin merkkeihin, sekä Pearlin hardwaren huonouden takia.
Virallisesti semi-pro!
hollmi-5
17.06.2005 18:44:42
Noh noh. Ei se Tama ylivertainen ole. Hyvä kyllä.
Mika Hollström
Niskamies
17.06.2005 18:48:47
Noh noh. Ei se Tama ylivertainen ole. Hyvä kyllä.

Sanotaan että toistaiseksi paras mitä on tullut vastaan. Mikäs on omasta mielestäsi parasta rautaa?
Virallisesti semi-pro!
LaKu
17.06.2005 22:02:31
Jaaha... taas on se aika että anti-Pearlmiehet aktivoituu. Ei se Tama siitä parane vaikka haukutte Pearlia. Itselläni on Pearlin SBX-setti ja Taman Roadpro hardware plus pari Pearlia ja 1 kpl Trax. Ei ne Pearlin telineet häviä Taman vastaaviin millään lailla.
Jos rummuista puhutaan niin olen sitä mieltä että Pearl on Tamaa piirun verran edellä. Pearlilta saa täysin customoidut rummut, Tamalta ei. Taman Starclassic Maple on varmaan ihan hyvä mutta Pearlin Masterworks on samalla viivalla kuin Sonorin ja DW:n parhaat. Ja se on enemmän kuin mihin Tama pystyy. Olenkin viime aikoina miettinyt että mikä se seuraava setti voisi olla. Nyt kun on mahdollisuus ostaa sellainen setti minkä haluaa. Pearl MW olisi houkutteleva vaihtoehto myös sen takia että näitä rumpuja ei paljon Suomessa ole.
Ja jos hardwaresta vielä puhutaan, niin eikö DW ole aika omassa luokassaan?
Masterworks vai Kumu?
Niskamies
17.06.2005 22:06:54

Aika paljon on kuulunut negatiivista juttua DW:n hardwaresta, eivätkä ne parin pikaisen kokeilun perusteella vakuuttaneet, ainakaan mua. Ja helvetin kalliitahan ne ovat.

Ja mihin ihmeeseen tarvitsee täysin kustomoitua rumpusettiä? Mä ainakin löysin SC Performer mallistosta juuri sellaiset rummut kuin halusin, pitää olla aika kranttu jos nuo valmiit värivaihtoehdot eivät kelpaa.
Virallisesti semi-pro!
vapauskauppias
17.06.2005 22:10:31
Jaaha... taas on se aika että anti-Pearlmiehet aktivoituu. Ei se Tama siitä parane vaikka haukutte Pearlia. Itselläni on Pearlin SBX-setti ja Taman Roadpro hardware plus pari Pearlia ja 1 kpl Trax. Ei ne Pearlin telineet häviä Taman vastaaviin millään lailla.
Jos rummuista puhutaan niin olen sitä mieltä että Pearl on Tamaa piirun verran edellä. Pearlilta saa täysin customoidut rummut, Tamalta ei. Taman Starclassic Maple on varmaan ihan hyvä mutta Pearlin Masterworks on samalla viivalla kuin Sonorin ja DW:n parhaat. Ja se on enemmän kuin mihin Tama pystyy. Olenkin viime aikoina miettinyt että mikä se seuraava setti voisi olla. Nyt kun on mahdollisuus ostaa sellainen setti minkä haluaa. Pearl MW olisi houkutteleva vaihtoehto myös sen takia että näitä rumpuja ei paljon Suomessa ole.

Uskoisin, että tämä anti-Pearl toiminta on aikalailla pilke silmäkulmassa toteutettua. Ei Pearlin nykyinen rauta ole todellakaan huonoa. Minulla on tästä Pearlin huippuraudasta vain kokemusta, joten en voi sanoa, kuinka huonoa halvempi rauta on, mutta ei tuo huippurauta ole todellakaan huonoa. Itseasiassa se on hyvää ja erittäin tukevaa.
Niskamies
17.06.2005 22:13:42
Uskoisin, että tämä anti-Pearl toiminta on aikalailla pilke silmäkulmassa toteutettua. Ei Pearlin nykyinen rauta ole todellakaan huonoa. Minulla on tästä Pearlin huippuraudasta vain kokemusta, joten en voi sanoa, kuinka huonoa halvempi rauta on, mutta ei tuo huippurauta ole todellakaan huonoa. Itseasiassa se on hyvää ja erittäin tukevaa.

Mulla on kokemusta parista vanhemmasta, ja ne eivät toimineet. Hommasin tamaa, ja tykästyin siihen, joten ei ole edes tarvetta kokeilla Pearlia.

Varmasti uusi Pearlkin on toimivaa. Emmä Pearlia mitenkään vakavasti dissaa, kunhan en näe tarvetta hommata Pearlin vehkeitä.
Virallisesti semi-pro!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)