konnamatti 17.06.2005 15:25:50 | |
---|
Itse ostin ensimmäiset White Stripes -levyni vain tämän threadin ja muutaman kuulemani singlebiisi takia. Hienoja kappaleita, ja omaperäistä musiikkia. Minä Tykkään isolla teellä. Mukavasti blues. "Floor it. That's technical talk." |
Kuuntelet huonoa musiikkia ja sitäkin väärin. |
TVCasualty 19.06.2005 14:36:35 | |
---|
Joskus muistaisin kuulleeni näiltäkin ihan hyviä biisejä, mutta jokin aika sitten kuulin sen Blue Orchid (tms.?) biisin ja täytyy sanoa että ei sitten uponnut niin yhtään. |
sientenystävä. 19.06.2005 15:08:51 | |
---|
Mä tykkäilen ekasta levystä ja Elephantista kympillä. Myös tuo uusi single kappale Blue Orchid uppoaa aika mukavasti. Samanlaista meininkiä en olisi jaksanut kun aiemmilla levyillä joten mun mielestä hyvä, että vähän välillä uudistuvat. Odotan innolla että saan uutukaisen käsiini. Selvä pyy, dude man! |
deadworm222 19.06.2005 23:11:35 | |
---|
No voi piru. Juuri kun olin selostanut miten hirveästi inhoan levyä, niin olenkin tullut siihen tulokseen että se on ihan hyvä. Ei kyllä Elephantin tai White Blood Cellsin tasoinen. Varsinkin huonot kappaleet (The Nurse, Forever For Her) ovet hirveitä. Mielenkiintoista että inhoan White Stripesin kaikkia "herkkiä" kappaleita... (You've Got Her In Your Pocket, esimerkiksi). Täällä voit muokata tietojasi. |
tigrushka 28.06.2005 22:19:05 | |
---|
Nyt kun on tullut kuunneltua albumit De Stijlista uusimpaan niin täytyy sanoa että tykkään niistä kaikista! Minulle eka White Stripes -albumi oli White Blood Cells, jolta tykkään erityisesti Fell In Love With A Girlistä. De Stijlilta ehdoton lemppari on You're Pretty Good Looking, se on soinut päässä eilisestä saakka... Elephantilta olen löytänyt Hypnotizen ja The Air Near My Fingersin vanhojen tuttujen Seven Nation Armyn ja There's No Home For You Heren lisäksi. Uusin albumi kuulostaa joka kuuntelukerralla paremmalta. I got stripes ^..^ |
Feggy 01.07.2005 08:43:36 | |
---|
Nyt tuli nähtyä bändi Tallinnassa ja hyvä oli! Erittäin tukevan soundin saivat aikaan, mutta kyllä Jack onkin kovakätinen kitaristi ja Megin palikat olivat aikamoiset halot. WS on malliesimerkki siitä, miten yksinkertainen voi toimia - biisit ovat aika roots-pohjaisia ja kitaristina Jack ei mitään kauhean flashyä esitä, mutta sen minkä soittaa, soittaa erittäin vakuuttavasti ja asenteella. Uuden Get Behind Me Satan-levyn biisit eivät mitenkään hävinneet vanhoille suosikeille live-olosuhteissa, esimerkiksi sinkku Blue Orchid oli setin kohokohtia. Yleisölle kohokohta näkyi olevan vanha Burt Bacharach-bravuuri I just don't know what to do with myself. Jack ihan hämmentyi kuin porukka lauloi niin innokkkaasti mukana. Club Hollywood on hauska vanhan rähjäinen paikka ja bändin näki hyvin joka puolelta. Ehdottamasti kannattaa käydä jos joku asiallinen bändi sinne eksyy. Soittoaika 21.30. Siinä olisi suomalaisille klubeille oppia. White Stripesillä on kyllä tyyliä. Vahvistimet oli maskeerattu punaisiin kuoriin ja roudareillakin oli punamustat kamat. Hieno keikka! Less is more. |
konnamatti 15.07.2005 18:13:30 | |
---|
Mikähän se kappale mahtaa olla mistä puhuttiin täällä että Conanissa vetää aivan hurjana? Muutaman Conan-liven olen jo haalinut mutta ei tärppää. Aikas perhanan hyvä muuten Tavastia-live bootleggi! "Floor it. That's technical talk." |
zorro 15.07.2005 18:23:40 | |
---|
Mikähän se kappale mahtaa olla mistä puhuttiin täällä että Conanissa vetää aivan hurjana? Muutaman Conan-liven olen jo haalinut mutta ei tärppää. Aikas perhanan hyvä muuten Tavastia-live bootleggi! Aika varmuudella voin sanoa että Let's build home oli kyseessä. Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä. |
Royal Banzai 16.07.2005 00:25:36 | |
---|
Aika varmuudella voin sanoa että Let's build home oli kyseessä. ...Ja sitten veti medleynä/outrona Goin' Back to Memphisiä tms. trad. kappaletta? Jack heitti kitaran Conanin pöydälle ja alko siinä runttaamaan slide-sooloa ym... Hienoa kamaa, suorastaan nerokasta. Does your mama like to reggae? |
Mesikehrääjä 16.07.2005 13:17:17 | |
---|
Seven Nation Armykin soitettiin Conanissa. |
Guitar Hero 18.07.2005 11:11:00 (muokattu 18.07.2005 11:11:33) | |
---|
Seven Nation Armykin soitettiin Conanissa. No shit pumpkin.. Kuulemma rellestivät siellä viikon. Eli sama, minkä strokeski aikanaan teki: joka päivä viikon ajan shown päättävänä aktina. Kakka juttu, kun niitä pätkiä ei näytetä saati löydy mistään. Öh, vai löytyykö? Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |
Mesikehrääjä 18.07.2005 11:26:10 | |
---|
No shit pumpkin.. Kuulemma rellestivät siellä viikon. Eli sama, minkä strokeski aikanaan teki: joka päivä viikon ajan shown päättävänä aktina. Kakka juttu, kun niitä pätkiä ei näytetä saati löydy mistään. Öh, vai löytyykö? You betcha! |
gogo 18.07.2005 12:31:36 | |
---|
Pari biisiä kuulin tossa justiin,hyvältä kuulosti. Jackilla on omaperäinen laulusoundi, kitarointi pysyy sopivan simppelina ja tatsi tosiaan hanskassa. Ja ne biisit mitä kuulin toimi ainakin. SOundit hyvät, se basson puute tosin häiritsee paikoin. Tekis mieli hankkia jokunen levykin nyty! oksettaa. |
zorro 18.07.2005 21:04:21 (muokattu 18.07.2005 21:06:00) | |
---|
No shit pumpkin.. Kuulemma rellestivät siellä viikon. Eli sama, minkä strokeski aikanaan teki: joka päivä viikon ajan shown päättävänä aktina. Kakka juttu, kun niitä pätkiä ei näytetä saati löydy mistään. Öh, vai löytyykö? löytyy. mulla on ne koneella dc++ löysi. nämä piisit jolene, hardest button, let's build home ja seven nation army. ne on tosiaan sellasia tv-rippejä että niissä on kuva ääni ihan täyttä *****a. ei ollu konani hdtv vielä sillon. Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä. |
Guitar Hero 28.07.2005 12:12:43 (muokattu 28.07.2005 12:14:13) | |
---|
You betcha! Kerros, rohkeesti. Kaveri on ottanut elämäntehtäväkseen etsii niitä pätkii, ja on tähän asti löytäny yhden (1) niistä: Let's build a home/john the revelator/Goin' back to memphis. Mä oon pelkkänä korvana. Edit: oh.. kannattaa olla lukematta threadii loppuun asti.. Vink* vink* Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |
Royal Banzai 28.07.2005 15:36:29 | |
---|
Iha hyvä bändi. Hohho. Hyvin tiivistetty. Kerpseles kun ei koulun palomuurin takaa pääse imuttelemaan noita videoita. Onneksi näin ihan "livenä" telkkarista nuo jaksot taannoin. Kyllä White Stripes livenä jyrää. MTV2:selta tuli muuten viikko sitten ääni- ja kuvatallenne uuden kiertueen keikalta 1.6 Manausista Brasiliasta. Todella hieno teatteri oli missä soittivat, useampi parvi päällekkäin ja hienot systeemit. Koko hässäkkä on rakennettu Euroopassa ja pala palalta kuljetettu laivoilla joskus helvetin kauan sitten valkoisen miehen sivistyksen merkiksi Brasiliaan. Ikinä ei ollut tuossa paikassa ennen rokkia soitettu. Jengiä oli teatterin ulkopuolellakin pomppimassa ja katsomassa keikkaa isolta screeniltä. Encoren aikana Jack kävi sitten ulkopuolella vetämässä akustisella jonkun biisin noille liputtomille faneille. Oli todella raisu meininki. Niin, ja musiikillisestikin keikka oli mahtava. Veti myös The Nursen livenä, minkä ensi ajatuksella kuvittelisi aika vaikeaksi vetää. Mutta näppäränä poikana Jack oli hommannut itselleen jonkun ihme kitarapedaalin, mistä nuo täsmäiskut sitten tuli. Yllättävän paljon myös biisit venyivät ja poksuivat verrattuna studioversioihin, varsinkin vanhemmat kipaleet. Fell In Love With A Girliin ilmestyi TikTak-tyylinen hiljainen viimeinen verse ja Dead Leaves And The Dirty Groundin loppu yltyi Jackin orgastiseksi kirkumiseksi. Niin, ja ne Jackin matadorinhousut ja gigoloviikset on kyllä aika mies-eroottiset... Makee silkkipytty sillä kyl oli keikan alussa, very blues. http://www.tripletremelo.com/news/ löytyy varmaan lisää juttua tuosta keikasta... The most recent evolution of Muthafusticus Modernisticus |
Mesikehrääjä 28.07.2005 18:22:35 | |
---|
Hohho. Hyvin tiivistetty.
Kerpseles kun ei koulun palomuurin takaa pääse imuttelemaan noita videoita. Onneksi näin ihan "livenä" telkkarista nuo jaksot taannoin. Kyllä White Stripes livenä jyrää. MTV2:selta tuli muuten viikko sitten ääni- ja kuvatallenne uuden kiertueen keikalta 1.6 Manausista Brasiliasta. Todella hieno teatteri oli missä soittivat, useampi parvi päällekkäin ja hienot systeemit. Koko hässäkkä on rakennettu Euroopassa ja pala palalta kuljetettu laivoilla joskus helvetin kauan sitten valkoisen miehen sivistyksen merkiksi Brasiliaan. Ikinä ei ollut tuossa paikassa ennen rokkia soitettu. Jengiä oli teatterin ulkopuolellakin pomppimassa ja katsomassa keikkaa isolta screeniltä. Encoren aikana Jack kävi sitten ulkopuolella vetämässä akustisella jonkun biisin noille liputtomille faneille. Oli todella raisu meininki. Niin, ja musiikillisestikin keikka oli mahtava. Veti myös The Nursen livenä, minkä ensi ajatuksella kuvittelisi aika vaikeaksi vetää. Mutta näppäränä poikana Jack oli hommannut itselleen jonkun ihme kitarapedaalin, mistä nuo täsmäiskut sitten tuli. Yllättävän paljon myös biisit venyivät ja poksuivat verrattuna studioversioihin, varsinkin vanhemmat kipaleet. Fell In Love With A Girliin ilmestyi TikTak-tyylinen hiljainen viimeinen verse ja Dead Leaves And The Dirty Groundin loppu yltyi Jackin orgastiseksi kirkumiseksi. Niin, ja ne Jackin matadorinhousut ja gigoloviikset on kyllä aika mies-eroottiset... Makee silkkipytty sillä kyl oli keikan alussa, very blues. http://www.tripletremelo.com/news/ löytyy varmaan lisää juttua tuosta keikasta...Tuon olisin halunnut nähdä! |
zorro 29.07.2005 11:06:29 | |
---|
katsoimpa tuossa glastonbury 2005. siinä ne soitti niitä uusiakin biisejä. piratebaystä löytyy. oli Jack tehny doorsit, kun on laittanut pikkurhodesin pianon päälle ja soittaa sillä bassoja vasemala kädellä. Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä. |
Guitar Hero 29.07.2005 11:06:38 (muokattu 29.07.2005 11:07:43) | |
---|
Onneksi näin ihan "livenä" telkkarista nuo jaksot taannoin. Kyllä White Stripes livenä jyrää. MTV2:selta tuli muuten viikko sitten ääni- ja kuvatallenne uuden kiertueen keikalta 1.6 Manausista Brasiliasta. Todella hieno teatteri oli missä soittivat, useampi parvi päällekkäin ja hienot systeemit. Muaki on ruvennut kaduttamaan ton keikan näkemättömyys. Sen Blackpool-DVD:n perusteella kyseessä on kuitenki ilmeisen intensiivinen livebändi. Ootko lauri muuten ihmetelly, että miten Do kappale kuulostaa siltä, ku siinä ois basso mukana? Kauheet mörinät. Käyttääkö ne sampleja? Honey B & T-Bones käyttää sampleja. Positiivisesti kyllä yllätyin bändin "muhkeasta" yhteissoundista. Toimii! Jopa siinä määrin, et oon alkanu diggailla JOPA s/t debyyttiä, jota aikasemmin pidin jotenki naivistisena (lue. huonona). Mä olen ilmeisesti ollu tässä tapauksessa se naivi. Vahvaa matskuu. Mistä ne konanpätkät tuli.. Ei ainakaan subilta? Öh. Puhuitko edes niistä? Tuutitaa Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |