Aihe: UFIP symbaalit ?
1 2
BMX
29.04.2003 20:18:00 (muokattu 29.04.2003 22:18:05)
Eli onko kelläänn kokemusta UFIP:in symbaaleista, varsinkin "splash" pelleistä? Mun rumpujen soiton opella on UFIP:in slash ja sano että se on ihan VITUN hyvä , joten kannattaisko ostaa sellateita? (UFIP:in splash peltien hinnan perusteella ne on sitten varmaan hyviä, kun UFIP:in splash pellit maksaa noin 200€ , kun taas muiden merkkien splash pellit ei maksa kun vähän päälle 100€)
29.04.2003 20:30:00
Lätkäsin kerran liikkeessä ohikulkiessani Ufipin 6" splashia ja se seisautti. Ensinnäkin se kuulosti todella hyvältä (tosin aika hiljanen) ja toiseksi se lens helvettiin siitä telineestä =)
I rule...
lkx
29.04.2003 22:16:57

Lätkäsin kerran liikkeessä ohikulkiessani Ufipin 6" splashia ja se seisautti. Ensinnäkin se kuulosti todella hyvältä (tosin aika hiljanen) ja toiseksi se lens helvettiin siitä telineestä =)

JES! :D
There is no spoon...
allapollo
30.04.2003 22:17:10
On aivan HELEVETIN hyviä peltejä!
Itte en enää muita käytä. Ainut negatiivinen puoli on tuo hinta. Kaikki mallit ja koot on huomattavasti muita merkkejä kalliimpia mutta köyhän ei kannata halpaa ostaa. Suosittelen mitä lämpimimmin!
Screw you guys, I´m going home!
Baroquean
01.05.2003 00:04:26 (muokattu 01.05.2003 00:08:06)
Eikös Ufip ole jonkun muun tunnetun merkin merkin valmistama? Olisiko ollut Sabian? Jostain kuulin muinoin sellasen jutun, että Ufip on jonkun muun merkin "alamerkki". Samalla tavalla kuin Lexus on Toyota autoista puhuttaessa. Voin olla kyllä täysin väärässä, mutta tällaista joskus kuulin. Toi autohomma on kyllä faktaa. =) Olen kyllä myös kuullut, että ovat hyviä peltejä, mutta olen täysin tyytyväinen Paisteeseen ja yhteen omistamaani Zildjianiin.
lkx
01.05.2003 00:13:58

Mun käsittääkseni Ufip on oma märkkinsä ja edelleen käsittääkseni italialainen tuote. En oo päässy oikeen testaileen tai mitään, mutta ilmeisesti ihan laatuvehkeitä...
There is no spoon...
Mikko A
01.05.2003 01:22:03
Helsingissä MS Music Shopissa on läjäpäin Ufipin peltejä. Kokeilin muuten kerran myös siellä yhtä sellaista kumman näköistä psykedeelisen väristä chinaa, ja olipa kyllä niin maan perkuleen mahtavan kuulonen, ettttä!
I rule...
luu
01.05.2003 18:14:20

Helsingissä MS Music Shopissa on läjäpäin Ufipin peltejä. Kokeilin muuten kerran myös siellä yhtä sellaista kumman näköistä psykedeelisen väristä chinaa, ja olipa kyllä niin maan perkuleen mahtavan kuulonen, ettttä!

Kokeilin varmaan samaa symbaalia. Oli todella hyvän kuuloinen. Hinta oli muistaakseni 350 e ja se oli hieman liian paljon. Sain fazerilta bosphorus chinan 190 e hintaan.
kampela
03.05.2003 15:08:52

saundit on kyllä hyvät oon iteki omistanut tommosen bionic crashin. MUTTA kun ei vaan tuntunut kestävän. oon kuullu muiltakin samanlaisia uutisia..
allapollo
03.05.2003 15:17:02
saundit on kyllä hyvät oon iteki omistanut tommosen bionic crashin. MUTTA kun ei vaan tuntunut kestävän. oon kuullu muiltakin samanlaisia uutisia..

Tuo on ikävä kyllä taivahan tosi. Ittekin oon useamman crashin saanut paskaksi. Ja ne vielä tuntuu halkeavan ihan hämäristä paikoista, esim. keskeltä peltiä jne.
Mutta soundit on kyllä sitä luokkaa että perkele.
Muusikoiden.net-poliisit on natsisikoja!
BMX
03.05.2003 21:15:00

Tuo on ikävä kyllä taivahan tosi. Ittekin oon useamman crashin saanut paskaksi. Ja ne vielä tuntuu halkeavan ihan hämäristä paikoista, esim. keskeltä peltiä jne.

Mutta minkä luokan UFIP:peja ott sitten saanu paskaks, luulis ny että ei ne kaikki paskaksmee samanlailla?
"Juu"
Joku vaa
03.05.2003 21:48:52

Eikö takuu pelaa nykyään vähä joka merkillä? Siis jos pelti hajoo esim keskeltä vika on pellis ei lyöjäs!
allapollo
04.05.2003 17:29:32

Eikö takuu pelaa nykyään vähä joka merkillä? Siis jos pelti hajoo esim keskeltä vika on pellis ei lyöjäs!

Bionic seriesin crashejä käytän ja niitä saanut hajallekin. Ja onneksi juu on takuut pelanneet. Toistaiseksi ainakin. Ja viimeksi sain niin hyvää palvelua että oikeen perään soittelivat ja pahoittelivat ja sain itte valita mitä otan tilalle jne. "Sopisiko sun soundimaailmaan tällanen tai tällanen?" Tuli oikeen tärkiä olo. Mutta hyvä palvelu, noin sen pitääkin toimia.

Mutta edelleen siis suosittelen Ufipia kaikille. On ne saateri niin kovat!
BMX
04.05.2003 17:34:33

Mutta edelleen siis suosittelen Ufipia kaikille. On ne saateri niin kovat!

NO osaisitko sanoa mitkä UFIP:in pelleistä sopii parhaiten mättöheviin?

Ja mistä oot ite noita ostanu?
"Juu"
allapollo
04.05.2003 17:51:54

NO osaisitko sanoa mitkä UFIP:in pelleistä sopii parhaiten mättöheviin?

Bionic Series. Niitä löytyy ainakin 16, 17, 18 ja 19 tuumaisina. Itelläni on 18 ja 16. Toimii raskaammassa musassa hemmetin hyvin. Syttyy nopeasti ja soi kauan ja kovaa.
BMX
05.05.2003 16:29:42

Bionic Series. Niitä löytyy ainakin 16, 17, 18 ja 19 tuumaisina. Itelläni on 18 ja 16. Toimii raskaammassa musassa hemmetin hyvin. Syttyy nopeasti ja soi kauan ja kovaa.

NO osaisitko sanoo paljon tollanen 17" crash maksais?
"Juu"
miän vain
06.05.2003 12:03:02

Ufip on tosiaan Italiasta ja oma merkkinsä. www.ufip.com

Mulla on ufipin experience series 10" china splash. Veikeä laitos - kun ekan kerran lyö, niin päät kääntyy katsomaan että mikäs se oli. Erittäin korkea, luja ja lyhyt sihaus.

Se MS-kaupan hassu china on kasarikamaa, tiger series:iä. Niitä ei järjen mukaan pitäisi olla kaupoissa enää, ainakaan uusina. Vähän samaa osastoa kuin paisteen värilliset pellit, erikoinen ulkonäkö oli se pääasia. Pinta valmistettiin siten, että ensin rälläköitiin (ne viirut), sitten lakattiin erikoislakalla ja sitten paistettiin uunissa. Pinta värjäytyi, varsinkin hiotuista kohdista, ja soundi muuttuui räyhäisemmäksi (siitä nimi tiikeri).

Daf:in kirppiksellä näin toissa kerralla muutaman saman sarjan riden - niissä vasta kumma soundi oli.
O jee! *NAX*
Mikko A
06.05.2003 21:32:25

Se MS-kaupan hassu china on kasarikamaa, tiger series:iä.

Eipäs muuten olekaan, ainakaan se mitä minä tarkoitin, vaan tuota experience-sarjaa...
I rule...
miän vain
07.05.2003 13:10:24

Eipäs muuten olekaan, ainakaan se mitä minä tarkoitin, vaan tuota experience-sarjaa...

Katohan hittoa. Piti mennä hinnastoa selaamaan, ja siellähän nuo:

EXPERIENCE TIGER CHINAS Limited Edition
ES-18TCH 18" Tiger China
ES-20TCH 20" Tiger China

Experience on sarja jossa on kaikenlaisia kokeellisia peltejä, ja mallit vaihtuvat nopeasti - esimerkiksi omaa 10" china splashia ei enää löydy listalta. Uumoilinkin että olisivat saattaneet ottaa uudestaan tuotantoon nuo, ja experienceenhän ne silloin tietty laitetaan. Valmistusmenetelmän on pakko olla sama - ei tuon näköisiä peltejä muuten...
O jee! *NAX*
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)