Aihe: Yhden hitin ihmeet
1 2 3 4 5 6 7
maelstorm
01.05.2003 02:16:49
Hieno ja informatiivinen ketju mutta kutkutta kysyä kuitenkin, että tykkäättekö te oikeasti kaikista mainituista biiseistä itse, oikeasti, vai menikö tämä nyt pop-kulturalismi kisaksi jossa eniten YHI:jä pudotellut saa suurimman egobuustin?! Vaikea uskoa, että joku diggailee edes puoli vakavissaan jotain Las Ketchupin hittiä.
the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time.
Fortune
02.05.2003 09:06:37
Hieno ja informatiivinen ketju mutta kutkutta kysyä kuitenkin, että tykkäättekö te oikeasti kaikista mainituista biiseistä itse, oikeasti, vai menikö tämä nyt pop-kulturalismi kisaksi jossa eniten YHI:jä pudotellut saa suurimman egobuustin?! Vaikea uskoa, että joku diggailee edes puoli vakavissaan jotain Las Ketchupin hittiä.

Lienee mennyt ohi useilta tuo "suosikkinne"-osuus alkuperäisessä viestissä.

Paitsi että se Ketchup-biisi on hieno akustisilla soittimilla ja rytmisesti, mutta se siitä sitten.

En minäkään kyllä tunnusta kastelevani housujani kun Hanson tulee radiosta.
JPL
02.05.2003 09:30:27
Oisko toi The Beaglesin Hotel Florida? No heh heh ja asiaan.

Kävisköhän tähän Europen Final Countdown ja Don Mcleanin American Pie. Jälkimmäisellä tosin saattoi olla pari muutakin folk-veisua jotka kelpaisivat hitiksi mutta aikalailla kyllä yhteen jäi. Matchbox ja Rockabilly Rebel? Kata Kärkkäinen ja se äyh äyh(ei hajuukaan biisin nimestä, liekö edes hitti). Sitten tietty nää kaikki kaameet Las Ketchupit, Lambadat ja muut tiputanssit. Prkl. Ei hitto. Ei jaksa. Rankka vappu ja keikallekin pitäisi selviytyä viikonlopuksi.
Bluelight, Funk&Fusion project
Mage
02.05.2003 11:34:48
Oisko toi The Beaglesin Hotel Florida? No heh heh ja asiaan.

Kävisköhän tähän Europen Final Countdown ja Don Mcleanin American Pie. Jälkimmäisellä tosin saattoi olla pari muutakin folk-veisua jotka kelpaisivat hitiksi mutta aikalailla kyllä yhteen jäi. Matchbox ja Rockabilly Rebel? Kata Kärkkäinen ja se äyh äyh(ei hajuukaan biisin nimestä, liekö edes hitti). Sitten tietty nää kaikki kaameet Las Ketchupit, Lambadat ja muut tiputanssit. Prkl. Ei hitto. Ei jaksa. Rankka vappu ja keikallekin pitäisi selviytyä viikonlopuksi.

Eikö Europen Carrie ollut melkoinen menestys ja Matchboxin Midnight dynamos oli ainakin suomessa jonkinlainen hitti, samaisella levyllä on muuten loistava Stranger in Nevada instrumentaali mikä ei kylläkään ollut mikään hitti .
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink. - RL Burnside
Hanuri Soolo
02.05.2003 13:28:26
Las Ketsuppi oli ihan siedettävä biisi ennenkuin siitä tuli hitti ja näki sen videon. Muttta kyllähän MTV ja radiot siitä aika etovan kuuloisen tekivät omalla politiikallaan.

Tietysti loppujen lopuks saat Ketsuppilevyn itsellesi ja yrität tutustua myös yhtyeen muihin kappaleisiin. Toisaalta kyllähän sinulla päänupissa koko ajan kalvaa ajatus että tämähän on ihan täyttä kaupallista paskaa ja ethän sinä loppujen lopuksi levystä tykkää yhtään. Mutta tämä hittibisii oli silti ainakin minulle alussa hyvinkin siedettävä ja raikas kappale.

Toinen juttu yhden hitin ihmeista mikä on monesti ruvennut ihmetyttämään on kun olet diggaillut jo pitemmän aikaa jotain hieman tuntemattomampaa bändiä. Noh loppujen lopuksi tämä bändi tekee biisin josta tuleekin sitten oikein suuri hitti. Tietysti ihmiset kyllästyvät tähän kappaleeseen ja melkolailla pitkälti koko bändiin kun kappale on soinut miljoona kertaa. Itse olet tietenkin tykännyt yhtyyestä koko ajan ja omasta mielestäsi se hitti biisi ei ole edes yhtyeen paras biisi. Ja tietysti kaverisi sanovat sinulle jossain vaiheessa että ai ne teki muitakin biisejä kun laitat heidän vanhan levynsä soimaan.
poppamies
02.05.2003 15:23:21 (muokattu 02.05.2003 15:29:02)

Troggs - wild thing

Listasin nuo sillä perusteella että todennäköisesti 99.9 % ihmisistä ei osaisi sanoa artistilta muita biisejä kuin tuon voin olla tietysti väärässä...

No koska Troggs on näitä ensimmäisiä rajumpia bändejä, The Who , Small Faces Kinks ja Experience lisäksi, ja levytti nelisenkymmentä sinkkua ja parikymmentä albumia kaikenkaikkiaan, niin ainakin minulle tulee mieleen pari muutakin "hittiä". Nimittäin "With A Girl Like You" ja "I can't Control Myself"
"G-strings are for strippers"
Mage
02.05.2003 16:53:33
ainakin minulle tulee mieleen pari muutakin "hittiä". Nimittäin "With A Girl Like You" ja "I can't Control Myself"

ei ihme että olet poppamies ;-)
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink. - RL Burnside
pantzku
07.05.2003 14:18:23
niin ainakin minulle tulee mieleen pari muutakin "hittiä". Nimittäin "With A Girl Like You" ja "I can't Control Myself"

Toi With a girl like you oli jopa päässyt kovaan seuraan Remember the 60´s kokoelmalle. Eipä siinä, loistava biisihän se on, ja ehdottomasti hitti aikoinaan.
wiljakainen
07.05.2003 14:44:48
alien ant farmin versio michael jacksonin smooth criminalista oli kyllä aika rokkaava, levy olikin sitten täyttä paskaa.
myssy päähän
Lerxst77
07.05.2003 15:02:01

Mr. Misterin Kyrie... aivan ehoton kasaribiisi.. potkii vieläkin kun laittaa autosteroihin soimaan ISOLLA :D

Olihan niillä myös se Broken Wings balladi.
Bändin rumpali soittaa muuten nykyään King Crimsonissa
joku mastelotti,mastodontti mikäseolikaan.. ;)
Paddle
07.05.2003 20:47:41
Tämä menee kyllä vähän fiktion puolelle mutta elokuvasta That Thing You Do:
Wonders - That Thing You Do!
On niin perskutin hyvä piisi, kait tämän "yhden hitin ihmeeksi" voi laskea.
Tosimiehet pysyisivät hiljaa.
tony.wirtanen
08.05.2003 00:16:46

Eikös joskus pari vuotta sitten ollut orkesteri liquido? Biisiä en muista, mutta toimiva taisi olla, right?
Live fast, die young - www.the2short.tk
reijoteppo
08.05.2003 00:44:52
Pienenä mun suursuosikki oli tämä artisti nimeltänsä Taco ja sen kovettu hittikappale "Putting On The Ritz".
Serkkuflikan kans sitä kuunneltiin silloin ´82(..?) kesällä jatkuvasti.Enpä minä ainakaan ole kyseisestä aijästä mitään senjälkeen kuullut.
Majesty
08.05.2003 01:41:47
Yhden hitin ihmeiden äitihän on Survivorin "Eye Of The tiger".
The one that I get the most these days is, "Hey dude, did anyone ever tell you that you look like Tommy Lee." For which my stock response is, "Yeah, but I have better taste in women and a bigger penis." - Steve Vai -
Mage
08.05.2003 08:53:05
Pienenä mun suursuosikki oli tämä artisti nimeltänsä Taco ja sen kovettu hittikappale "Putting On The Ritz".

Taidetaan olla aika samaa early 70's ikäluokkaa, kovin on samanlaiset muistot... Samalta ajalta oli muuten vielä joku semmoinen kun Gazebo jonka I like chopin soi joskus nykyäänkin radiossa.
Rauhanen
08.05.2003 09:50:39
Dr. and the Medics: "Spirit in the sky"
Rudi: "Taivas saa odottaa"
Kolera: "Suomi on Euroopan kallein maa"
Markku Karjalainen: "Läähätän ja läkähdyn"
Volde Waldemar Punnala: "Naulaan ja Naputan"
Mage
08.05.2003 11:05:09
Volde Waldemar Punnala: "Naulaan ja Naputan"

Toi on muuten aivan legendaarinen biisi Jake Nyman sanoi joskus että joka kerta jännittää miten Wolde pysyy nuotissa biisin loppuun
Bantuteurastaja
08.05.2003 22:14:14
Varmaan Iron Maiden, kun joka kerta siitä puhuttaessa verrataan johonkin niistä muutamasta tunnetusta sinkusta.
samwyse
11.07.2003 21:38:00

Yhden hitin ihmeiden äitihän on Survivorin "Eye Of The tiger".

Onhan niillä se toinen Rocky-biisi eli Burning heart vai mikässeolikaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)