Aihe: Billy Corgan - TheFutureEmbrace
1 2 3 4
FlatOutFucked
03.06.2005 23:22:42
Billy on löytänyt kaikuhälymölykitarasoundin, kuinka innovatiivista!

Kuuntelin tuosta albumista noin puolet. Aikalailla tylsää tavaraa. äh... njääh... blääh...
It´s making me sick, I want no part of it.
Stop waving that flag.
saturnzreturn
04.06.2005 21:29:26
bastardon kanssa kuunneltiinkin jo tuota lättyä, eikä se kyllä ihmeelliseltä kuulostanut. videobiisi walking shade kuulostaa parhaimmalta.

bongasin tänään muuten corganin Pantera 3 : Watch It Go-videolta. laulaa walkkia panteran säestyksellä jollain panteran keikalla.
my wallet's fat and so is my head
jannu
07.06.2005 00:17:03
Ihan vittuillessani nostan tän ylös.
"Täydellisessä maailmassa ihmiset eivät tarvitse virastoja kertomaan milloin heitä kusetetaan taloudellisesti."
- jannu 7.5.2005
saturnzreturn
07.06.2005 19:11:11
Ihan vittuillessani nostan tän ylös.

eikä varmaan muuten nousekaan, nimittäin ei oikein kukaan tainnut tuosta levystä kovasti innostua.
my wallet's fat and so is my head
konehes
07.06.2005 20:07:07
En oo imuttanu enkä imuta. Ostan toki.
Musiikki on parhaimmillaankin paskaa.
jannu
08.06.2005 11:36:59
eikä varmaan muuten nousekaan, nimittäin ei oikein kukaan tainnut tuosta levystä kovasti innostua.

Mä en oo edes vielä kuullut kuin nuo kaksi biisiä, joten...
"Täydellisessä maailmassa ihmiset eivät tarvitse virastoja kertomaan milloin heitä kusetetaan taloudellisesti."
- jannu 7.5.2005
bastardo
09.06.2005 04:11:32
Enpä uskonut tätä mistään Corganin tuotoksesta sanovani, mutta tämä levy kuulostaa todella ideaköyhältä, turhalta ja paskalta.

Hatuttaisi aika kovaa jos tämän olisi jostain sokkona tilannut.

Keräilisi nyt jo ympärilleen hyvän poppoon muusikoita ja alkaisi tekemään jotain oikeasti merkityksellistä.
"I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands"
Heavy Metal Machine
09.06.2005 09:13:33
Keräilisi nyt jo ympärilleen hyvän poppoon muusikoita ja alkaisi tekemään jotain oikeasti merkityksellistä.

Juuri näin. Pari kitaraa, basso, rummut ja piano... Rokken rollia perkele!
halki vainion viljan, valojen luo, liljan luo
mrk
09.06.2005 09:44:20
Zwanissa oli sentään jonkin verran potentiaalia, niillä oli ihan oikeasti hyviäkin biisejä. Tosin harmittavan vähän niistä päätyi levylle. Ne livekeikat mitä soittivat 2001-2002 olivat ihan hyviä. Tämä Corganin soolo on kyllä aika scheissea.
"What would we be without wishful thinking"
konnamatti
14.06.2005 23:20:57
Soundi antoi tyypilliset 3 tähteä. Muut arvostelut mitä olen lukenut ovat olleet ihan hyviä. Itse ei ole vielä päässyt kuuntelemaan, ikävä kyllä. Kun täytyy tehdä "Työtä jolla on tarkoitus"....... Muutamat kappaleet tosin kuulostaneet erinomaisilta. Mutta jos Heavy Metal Machinekin haukkuu niin..
"Floor it. That's technical talk."
Heavy Metal Machine
15.06.2005 11:21:47
Mutta jos Heavy Metal Machinekin haukkuu niin..

... Niinpä... En tiiä, on se levy vähän parantunut kun sen on noin neljä kertaa kuunnellut läpi, mutta Jotenkin se vain tökkii edelleenkin. Levyllä on kolme aivan perkeleen hyvää biisiä (TheCameraEye, Mina Loy ja Walking Shade) sekä pari ihan ok raitaa (A100 ja Pretty Pretty Star), loput on jotenkin aika kökköä tavaraa joissa ei tunnu olevan päätä eikä häntää. Höh. Vuoden suurin pettymys joka tapauksessa :D
halki vainion viljan, valojen luo, liljan luo
jannu
15.06.2005 16:13:29
Mutta jos Heavy Metal Machinekin haukkuu niin..

Joo. Se onkin tosi hyvä ettei itse tartte ajatella, kun voi vaan päättää asioista toisten mielipiteiden perusteella.
- jannu 7.5.2005
konnamatti
15.06.2005 23:03:06
Joo. Se onkin tosi hyvä ettei itse tartte ajatella, kun voi vaan päättää asioista toisten mielipiteiden perusteella.

Kirjoitinkohan epäselvästi vai oletko muuten vain noin naiivi? Ei tarvitse tahallaan ymmärtää väärin..
"Floor it. That's technical talk."
jannu
16.06.2005 11:22:16
Kirjoitinkohan epäselvästi vai oletko muuten vain noin naiivi? Ei tarvitse tahallaan ymmärtää väärin..

Naiivi? Heh...

Kirjoitit:

Soundi antoi tyypilliset 3 tähteä. Muut arvostelut mitä olen lukenut ovat olleet ihan hyviä. Itse ei ole vielä päässyt kuuntelemaan, ikävä kyllä. Kun täytyy tehdä "Työtä jolla on tarkoitus"....... Muutamat kappaleet tosin kuulostaneet erinomaisilta. Mutta jos Heavy Metal Machinekin haukkuu niin..

Onko tässä jotakin väärinymmärrettävää?

En halua missään nimessä haastaa riitaa. Tekstisi on erittäin selkeää, mutta ajatuksenjuoksustasi en osaa sanoa. Valotapa vähän, jos kerran väärinymmärtämisen vaara on olemassa.

Rauhaa.
- jannu 7.5.2005
jannu
22.06.2005 01:23:50 (muokattu 22.06.2005 01:25:58)
- jannu 7.5.2005
Janne F
22.06.2005 18:19:11 (muokattu 22.06.2005 18:21:24)
EDIT: Rai rai rai (poistakaa tää viesti).
Cathi777
24.06.2005 12:01:05

Itse olen kyllä tästä levystä pitänyt. Muutamia todellisia helmibiisejä kuten Tolovesomebody ja muutenkin erittäin kivan kuuloisia biisejä. Jotenkin tämmöinen hieman Adoren henkinen musiikki toimii mulle aina täysillä. Adore on kuitenkin edelleen se mun suosikki Pumpkins levy. Suosittelen kyllä tätäkin levyä. Toivottavasti tuo Pumpkins nyt kanssa palaisi vielä yhteen.
Only pop music can break my heart...
konehes
25.06.2005 19:37:32
No nyt tuli hommattua tuo levy. Onhan se vaisu. Muutamat hyvät kappaleet eivät onnistu pelastamaan levyä. Robert Smithin suoritus on yhtä tyhjän kanssa. Aivan sama, olisiko mies mukana vai ei, sillä ei sen ääntä tahi kitarointia kunnolla kuulu.

Levyn kuunneltuani tuli heti mieleen, että se olisi varsin luonnollinen jatke Machinoille. Äänimaisemaltaan ainakin. Joka kappaleessa ihmeelliset (ja ihan samanlaiset) mellottavat syna- ja kitarapuurot. Sanoituksien osalta mielestäni heikointa Billyä koskaan. Walking Shade tosin poikkeuksena.
Musiikki on parhaimmillaankin paskaa.
jannu
14.07.2005 13:03:27
Tää on ihan vitun hyvä levy!
- jannu 7.5.2005
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)