Nautiskelimme siinä vaimon kanssa vappukonsertit telkkarista. Likat huitelee jo omissa keimeissänsä. Jaakko Salon merkitys suomalaisessa musiikissa tuli aika selväksi. On kaverilla huima tuotanto. Oppi-isä Dannylle, Kirkalle jne. Nuorison sanoin rispektiä mielettömästi. Markku Johansson on kapellimestari joka loihtii isosta bändistä aivan mieletömän poverin ja sävykkyyden. Aivan mahtava bändi. Toki tv-ykkösen asiantunteva miksauskin auttoi asiaa. Vielä kun olis ollu asialla kakkosen huipputiimi niin olis laulutkin olleet balanssissa. Toki ykkönen on lähellä kakkosen parhainta. Peter von Bagh on konsertin, ja vaikka minkä tapahtuman, sielu. Aivan mieletön juonto oli tähänkin konserttiin. Valtava tieto biisien ja solistien yhteydestä Jaakko Saloon, tunnelmallinen, syvällinen, pohtiva, paljon kertova juonto jokaiseen biisiin. Aivan omaa luokkaansa. Ei voi edes puhua samana päivänä näistä missijuontajista. Kiitos Peter. Tunnelma ja sen tekijät oli selvät ansiostasi. Hienoa!! Erittäin harvoin mikään todella koskettaa meitä vaimon kanssa. Meitä vanhoja, kaikennähneitä. Tässä konsertissa molemmilla oli kosteat silmät. Monta kertaa. |
Mulle jäi tästä threadista parhaiten mieleen Jamin sitaatti "Toki ykkönen on lähellä kakkosen parhainta". Hähähähä :D P.S. Joskus kun mä olin noin kaks-viis vuotias, faijalla oli tapana sanoa "jos sulla ei o mitään nättiä sanottavaa niin pidä turpas kii." P.P.S. Ilmeisesti olis ollu äijän syytä vetästä kerran/pari turpaan että sanoma ois menny perillekin vieläpä. :D Yhtäällä suree kuningatar, toisaalla kuningas vaimoton on. |