Aihe: Poikain musikkinäytteet..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1027 28 29 30 31
uruttaja
17.06.2005 00:04:34
Vedetään hatusta ihan mitä vaan.
mr.muzak
17.06.2005 00:12:39
Vedetään hatusta ihan mitä vaan.

Jep, aloitetaan vaikka Metsäkukista ja päädytään Disco Infernon jälkeen Highway Star:iin. Ettei käy tylsäksi genret.
uruttaja
17.06.2005 00:19:17 (muokattu 17.06.2005 00:19:56)
Jep, aloitetaan vaikka Metsäkukista ja päädytään Disco Infernon jälkeen Highway Star:iin. Ettei käy tylsäksi genret.

Mikäpä ettei. näitä on vedetty. Itse asiassa Highway star ekka urkusoolo mitä opettelin ihan oikeasti.
isojussi
17.06.2005 01:42:22 (muokattu 17.06.2005 01:42:33)
...Highway star ekka urkusoolo mitä opettelin ihan oikeasti.

Ëim paskempi soolo.

Meidän bilebändin kiipparistilla rupes pukkaan tuskanhikee toissakesänä, kun se oli tökänny VK7:n volumepedaalin väärään reikään. Otettiin se keikka narulle ja hauskan kuulosta, kun ko. soolo menee muuten nappiin, mutta saundi vaihtuu koko ajan...:D
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
poppamies
17.06.2005 08:06:38

Mitä vedetään. Äh,ei me mitään ehitä treenaan,katellaan sit paikan päällä.Otetaan mukaan jotain lappuja mitä sattuu himasta löytymään .

Hieno homma, sopii minulle mutt ei sitten mitään hunppaa vaan kävisikö esim. Spencer Davis, Procol Harum, Moody Blues tai mitä tahansa 60-luvun laatukamaa. Hendrixiä tosin oon soittanut vähemmän mutta kaikenlainen muu blues ja soul on jees.
Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu. En myy sittenkään! Saatan sensijaan myydä jotain muuta.
omarklah
17.06.2005 08:56:15

Hieno homma, sopii minulle mutt ei sitten mitään hunppaa vaan kävisikö esim. Spencer Davis, Procol Harum, Moody Blues tai mitä tahansa 60-luvun laatukamaa. Hendrixiä tosin oon soittanut vähemmän mutta kaikenlainen muu blues ja soul on jees.

Jos näillä mennään, niin määkin haluan mukaan. Henkkakin taittuu tarvittaessa kyllä :o)
Tää sit sanois tälleen...
Neljä Ruuvia
17.06.2005 09:46:55 (muokattu 17.06.2005 10:42:15)

Siin se o just ku meidän varmaan oletetaan vetävän polkat,jenkat ja hambotkin vielä.
Ihan asiaa puhuakseni, niin oisko paljon pyydetty jos voisit lopettaa ammattilaisten mollaamisen? Mä kunnioitan sun fanaattista suhdetta musiikkiin,mutta niiden jotka tekevät sitä työkseen on joskus vaikea moista suhdetta ylläpitää.
Jos joskus täällä jotain ottaa pattiin yleisö, järkkäri tai vaikka bändikaverit,se on vaan osa elämää joka kuuluu tähän ammattiin.
Älä inise,piipitä ja nillitä ja sano että vaihtakaa alaa.

Entä jos sä rupeisit elättämään itses musiikilla?
PL
17.06.2005 10:37:53
Lähen mut miten me päästään Vaasaan?

Jos se noin tiukalle menee, niin kyllähän aina kyyti järjestyy. Bussi hehkutukseen, pieni keräilykierros ja nokka kohti rannikkoa.
pekkajau
17.06.2005 11:12:56 (muokattu 17.06.2005 11:25:40)
Keksin juuri uuden ohjelmaformaatin: Kerätään jonnekin korpeen esim. Sertzo-sedän kesämökille 20-30 muusikkoa eri genreistä kuukaudeksi. Jamitellaan ja saunotaan siellä niin kauan että voittaja selviää! Katsojaäänestysta ei tarvita koska luonnollinen poistuma hoitaa asian! Katsotaan kenen genre, maksa ja hermot kestää loppuun asti! Ohjelman nimi vois olla "Suuri Sikailu 2005!" Lajeina vois olla vaikka "Suohon soitto", "Vittuilu","Itsensä kehuminen", "Pummaus","Oharin tekeminen", jne...
Kirjoitin mitä kirjoitin!
uruttaja
17.06.2005 11:14:59
Mä tietäsin kuka voittaa tai ainakin olis vahvoilla tuossa Vittulu-osiossa.

Tähän kisaan lähtisin iliman muuta ja porisuttasin Kuhilaan völijyyn.
Sertzo S
17.06.2005 11:17:17
Keksin juuri uuden ohjelmaformaatin: Kerätään jonnekin korpeen esim. Sertzo-sedän kesämökille 20-30 muusikkoa eri genreistä kuukaudeksi. Jamitellaan ja saunotaan siellä niin kauan että voittaja selviää! Katsojaäänestysta ei tarvita koska luonnollinen poistuma hoitaa asian! Katsotaan kenen genre, maksa ja hermot kestää loppuun asti! Ohjelman nimi vois olla "Suuri Sikailu 2005!" Lajeina vois olla vaikka "Suohon soitto", "Vittulu","Itsensä kehuminen", "Pummaus","Oharin tekeminen", jne...

Ilman muuta!
Täytyy vain saada tuottaja ja kustantaja tuohon projektiin ja tarkistaa kaikki vakuutukset mahdollisten tulipalojen ja henkirikosten kannalta. ;)
Jalmus
17.06.2005 11:20:07
No nyt olen kuunnellut "kaikki" teidän näytteet enkä tullut hullua hurskaammaksi. Suurimmaksi osaksi porukalla jotain "kamarimusiikkia". Ainoa live taltiointi taitaa olla tuo Anglia orkesterin näytepaketti. Siitä plussat.Kyllä kamarissa voi viilata ja hioa tuomiopäivään asti mutte ei se anna mitään kuvaa sinusta muusikkona.
Jos joillaki on tuo "copyright" esteenä niin sanokaa mistä minä löydän teidän levyjä niin minä käyn ostamassa ne pois. Te saatte vähän särvintä ja minä saan uteliaisuuteni tyydytettyä. Sopikoo tämä? Jos ei tämäkään sovi niin alan pikkuhiljaa epäillä että ette haluakaan julkistaa tutoksianne syystä tai toisesta.

Siinä selittelee ja vituilee tyyppi jonka kotisivuilta löytyy valtava määrä bassotranskriptioita. Hienoa! Ääninäytteetkin löytyy joka bassolinjasta. Hienoa jälleen!

Vaan eikö rohkeus (vai taito) antanut periksi soittaa niitä ITSE??? Midi se sielläkin pauhaa.

Kannattaisiko hieman miettiä omia lähtökohtia, ennen kuin alkaa toisille niin armottomasti kuittailemaan? Ei millään pahalla...
Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää.
uruttaja
17.06.2005 11:20:45
Ilman muuta!
Täytyy vain saada tuottaja ja kustantaja tuohon projektiin ja tarkistaa kaikki vakuutukset mahdollisten tulipalojen ja henkirikosten kannalta. ;)

Tämä vaikuttaa tosi hyvältä formaatilta. Kaikissa noissa osioissa on muodustunut jo ennakkosuosikkeja, tästä musanäytesivultahan voi tuota Suohonsoitto-osiota arvioida jo ennakkoon. Välistäveto-osioonkin on suokkareita. on se hyvä että jollakin säteilee muukin kuin mikroaaltouuni.
uruttaja
17.06.2005 11:23:28
Siin se o just ku meidän varmaan oletetaan vetävän polkat,jenkat ja hambotkin vielä.
Ihan asiaa puhuakseni, niin oisko paljon pyydetty jos voisit lopettaa ammattilaisten mollaamisen? Mä kunnioitan sun fanaattista suhdetta musiikkiin,mutta niiden jotka tekevät sitä työkseen on joskus vaikea moista suhdetta ylläpitää.
Jos joskus täällä jotain ottaa pattiin yleisö, järkkäri tai vaikka bändikaverit,se on vaan osa elämää joka kuuluu tähän ammattiin.
Älä inise,piipitä ja nillitä ja sano että vaihtakaa alaa.

Entä jos sä rupeisit elättämään itses musiikilla?

4R:lle voimakasta komppia. Kuten olen joskus todennut, omasta mielestään kaikista kovimmat soittajat löytyvät aina baaritiskeiltä.
Notefix
17.06.2005 14:18:51 (muokattu 17.06.2005 14:21:19)

Kyllä kamarissa voi viilata ja hioa tuomiopäivään asti mutte ei se anna mitään kuvaa sinusta muusikkona.

No voi helvetin helvetti...nyt vasta huomasin. Jos jonkun mielestä ainoastaan livenä soittava muusikko on ainoa oikea niin kyllä tuossa jää aika iso osa porukasta pois...mihins me pannaan säveltäjät, sanoittajat tai vaikkapa sovittajat? Kyllä mun mielestä se musiikillinen mielikuvitus tai vaikkapa musikaalisuus on niitä tärkeitä juttuja myös, riippumatta siitä miten niitä ideoita toteuttaa,

Ja kyllä, oma lehmä on ojassa...eipä tule paljon keikoilla käytyä ja juuri siellä studiossa hioskelen juttuja ja teen pitkiä päiviä, riippumatta siitä mikä kuva jollain poppamiehellä on siitä mikä on oikeaa muusikkoutta.
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
Sertzo S
17.06.2005 15:18:03
No voi helvetin helvetti...nyt vasta huomasin. Jos jonkun mielestä ainoastaan livenä soittava muusikko on ainoa oikea niin kyllä tuossa jää aika iso osa porukasta pois...mihins me pannaan säveltäjät, sanoittajat tai vaikkapa sovittajat? Kyllä mun mielestä se musiikillinen mielikuvitus tai vaikkapa musikaalisuus on niitä tärkeitä juttuja myös, riippumatta siitä miten niitä ideoita toteuttaa,

Komppausta ja plussat Notefixille. Noin minäkin ajattelen vaatimattomassa pajassani!
uruttaja
17.06.2005 15:19:53
Komppausta ja plussat Notefixille. Noin minäkin ajattelen vaatimattomassa pajassani!

Elekäähän pojat te porisko, teillä kuitenkin taittuu,mitä ei tapahu ihan kaikilla ketä tätä lukee.
Riksteri
17.06.2005 15:21:28
Eihän muusikon tarvitse olla välttämättä esiintyvä muusikko.
uruttaja
17.06.2005 15:23:49
Eihän muusikon tarvitse olla välttämättä esiintyvä muusikko.

No ei tarviikkaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)