-Mickill- 10.06.2005 19:43:18 | |
---|
Musta Leski on kyllä todella positiivinen yllätys, kun odotukset olivat ihan nollissa niin sieltähän tulikin hemmetin hyvä biisi. Levyä vaan ja vähän äkkiä ulos jos tälläistä kamaa vielä irtoaa. Tosin joo Levoton Tuhkimo tosta mieleen tulee mutta kierättää ne muutkin bändit. It's not your fault that you're always wrong,
the weak ones are there to justify the strong |
slowdive 11.06.2005 09:51:39 (muokattu 17.06.2005 12:56:50) | |
---|
Musta Leski on kyllä todella positiivinen yllätys, kun odotukset olivat ihan nollissa niin sieltähän tulikin hemmetin hyvä biisi. Millä kanavalla tuota on eniten pyöritetty? Ei radiota tule pahemmin kuunneltua, mutta vähän koittanut parina päivänä kanavalta toiselle hyppiä, mutta eihän se niin kyllä eteen tule koskaan. EDIT: Sittemmin kuultu jo monesti. |
HaloOfFlies 11.06.2005 12:29:09 | |
---|
Hieno kappale tuo Musta Leski. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
M.i.k.key 11.06.2005 12:35:54 | |
---|
Hieno kappale tuo Musta Leski. Mä en kyllä diggaa. Aika todella huono biisiriffi siinä. Se nyt on vaan mun mielipide, ketä kiinnostaaa Mä lopetan nää hommat! |
jackcrow 11.06.2005 21:28:24 | |
---|
Positiivinen yllätys, Lähinnä sellainen perus DINGOhitti. |
peetu 16.06.2005 20:21:44 | |
---|
Iso yllätys oli, että saavat yleensä jonkun biisin aikaan. Eihän tuo huono ole, loppujen lopuksi ihan ookoo biisi, muttei kuitenkaan yllä 80-luvun tasolle, johon tietysti verrataan. Mutta jos tuon tason biisejä onnistuvat leyvllisen tekemään, niin hieno hommahan se on. Mutta on pieni epäilys että nyt oli melkein parasta pelissä mitä löytyy. |
Flow 17.06.2005 11:01:46 | |
---|
Oho, biisihän oli ihan hyvä. Koskaan ei Dingo ole kiinnostanut pätkän vertaakaan mutta tuossa oli jotain joka miellytti korvaa. Voisihan tuon levyn sitten joskus ilmestyessään vaikka ostaakkin... I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
Oho, biisihän oli ihan hyvä. Koskaan ei Dingo ole kiinnostanut pätkän vertaakaan mutta tuossa oli jotain joka miellytti korvaa. Oletko sitten kuullut vanhemmasta tuotannosta muutakin kuin ne hittipiisit? Esimerkiksi 'Pyhäklaani' levyä? Tai kokoelmista 'Parhaat' (joka on biisilistaltaan erinomainen)?. Meinaan vaan että on tuo uusikin biisi niiiiiin Dingoa, että on ihan mahdoton kuvitella miten siitä pitäisi mutta aiemmasta tuotannosta ei. |
Flow 17.06.2005 11:46:28 | |
---|
Enpä ole kuullut tuotannosta muuta kuin ne hittibiisit. Ne on ollut minun korvaan niin ylitsepääsemätöntä tuubaa ettei muu tuotanto ole paljon kiinnostanut... Voisihan nuo ottaa joskus kuunteluun jostain... I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
Rakkikoira 17.06.2005 12:36:12 | |
---|
Radio jkl:ssä soi usein kyseinen kappale, juuri nyt esimerkiksi. Myös suomipopilla muistelisin. |
Valokaari 25.06.2006 16:13:42 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 373 päivää vanhaan ketjuun! Joo, ja Dingokin on nyt Velikuu! Suomirockin legendoihin kuuluvan Dingo-yhtyeen neljä alkuperäistä jäsentä ovat perustaneet uuden yhtyeen. Dingo-veteraanien muodostama bändi on nimeltään Velikuu, Hymy-lehti uutisoi taannoin. Alkuperäisistä Dingon jäsenistä yhtyeessä ovat mukana Pepe, Pete, Jonttu ja Quuppa. Heidän lisäkseen Velikuussa on mukana uutena jäsenenä Putte. Alkuperäisen Dingo-yhtyeen vokalisti Neumannia ei ole haluttu mukaan uuteen yhtyeeseen. Hän keikkailee nykyisin Even kanssa käyttäen nimeä Dingo (kuvassa). Velikuussa on kuitenkin mukana tuplasti alkuperäisiä dingolaisia Neumannin tynkä-Dingoon verrattuna. Tulevaisuus näyttää ottaako Velikuu "tynkä-Dingoa" paremmin tuulta alleen. Lähde: http://www.stara.fi/?p=3653 Miten mulle tulee jostakin syystä Guns N' Roses mieleen..? Rok rok. |
Jani The Rock 25.06.2006 16:29:21 | |
---|
"Velikuu", ei helvetin perse. Mä kun luulin että Teräsbetoni ja Lapko on tyhmiä nimiä. The road never ends for me, kid. |
arvid70 25.06.2006 16:37:42 | |
---|
"Velikuu", ei helvetin perse. Mä kun luulin että Teräsbetoni ja Lapko on tyhmiä nimiä. Kompataan! tuu mieleen ku vitsit, velipuolikuu?! MITEN KALAT OVAT NIIN TUOREITA KUOLLESSAAN, KUN ELÄMÄN ENSIHETKILLÄ OVAT MÄTIÄ? |
Jani The Rock 25.06.2006 16:43:27 | |
---|
Kompataan! tuu mieleen ku vitsit, velipuolikuu?! Armas Elaine -biisi varmaan avaa Velikuun joka keikan. Suuremmissa tapahtumissa mukana saatetaan nähdä myös Pirkka-Pekka Petelius pärisyttämässä tahtia perähuilulla. The road never ends for me, kid. |
slowdive 25.06.2006 17:27:47 | |
---|
Kukahan Velikuista meinaa biisit tehdä vai lähtevätköhän surutta rahastamaan Neumannin elämäntyöllä? Tai no voivathan ne soittaa ainakin Hullu-Henriä ja Pyhäklaanin introa niin ei mene rahat Pertin pussiin :/ "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
yellow 25.06.2006 18:39:32 | |
---|
Täytyy sanoa, että aika hyviä saavat olla jos keikalla meinaavat saada aikaan samanlaisen meiningin kuin Nipan nyky-Dingo. Nipan jengillä on nimittäin ns.hyvä meininki. |
Valokaari 25.06.2006 20:40:44 | |
---|
Kun nyt tämä esiin kaivoin, niin jospa vielä kertoisin tämän: Silloin joskus kun Dingolla meni lujaa (ns. Dingomania) niin enhän minä tiedostavana nuorena tietenkään voinut kuin halveksua koko bändiä. "Hyi likat kuuntelee Dinkoo, ihan kakka, Kiss ja Vasp on hyvii!" Sitten vuosia myöhemmin, ennen ensimmäistä comebackia, kuulin jonkun niiden biisin radiosta ja eihän se yhtään hullummalta kuulostanutkaan. Nyt, kaiken tapahtuneen jälkeen, pitää myöntää että onhan Dingo joskus muinoin pari hyvää kappaletta tehnyt. Mikä on sentään jo jotakin verrattuna moniin muihin rokkipändeihin. Rok rok. |
jackcrow 25.06.2006 21:11:04 | |
---|
Dingoltahan kuulemma tulee pian live CD / DVD. Kieltämättä aika mielenkiintoinen. |
aivokuolio 25.06.2006 21:30:04 | |
---|
Velikuu on Suomen Velvet Revolver! 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
sirdickyj 25.06.2006 22:12:38 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 373 päivää vanhaan ketjuun! Joo, ja Dingokin on nyt Velikuu!
Suomirockin legendoihin kuuluvan Dingo-yhtyeen neljä alkuperäistä jäsentä ovat perustaneet uuden yhtyeen. Dingo-veteraanien muodostama bändi on nimeltään Velikuu, Hymy-lehti uutisoi taannoin. Alkuperäisistä Dingon jäsenistä yhtyeessä ovat mukana Pepe, Pete, Jonttu ja Quuppa. Heidän lisäkseen Velikuussa on mukana uutena jäsenenä Putte. Alkuperäisen Dingo-yhtyeen vokalisti Neumannia ei ole haluttu mukaan uuteen yhtyeeseen. Hän keikkailee nykyisin Even kanssa käyttäen nimeä Dingo (kuvassa). Velikuussa on kuitenkin mukana tuplasti alkuperäisiä dingolaisia Neumannin tynkä-Dingoon verrattuna. Tulevaisuus näyttää ottaako Velikuu "tynkä-Dingoa" paremmin tuulta alleen. Lähde: http://www.stara.fi/?p=3653 Miten mulle tulee jostakin syystä Guns N' Roses mieleen..? Mutta eihän Pepe ole alkuperäinen Dingo-jäsen, vaan nimenomaan Eve on. Niinpä toisessa bändissä on 2 yoisessa 3 orkkis-Dingoa. Toisessa on semmonen pikku juttu, että siinä soittaa (tai siis laulaa) herra, joka teki kaikki Dingon veisut. Nythän Nasty Suicide, Sam Yaffa ja Keimo Hirvonen voisivat perustaa jonkun ex-Hanoi-systeemin. Mark 3 on miesten Purple |