Kärpäsruoska 16.06.2005 23:01:34 | |
---|
Mitäs soolotuotantoa Izzyllä on ja mistä aloittaisin? Olen hyvin kiinnostunut. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |
Dr. Muff 17.06.2005 00:58:28 | |
---|
Izzyn soolotuotannon laulut eivät ehkä ole niin vaikeita laulaa kuin jotkut Axlin vetämät GNR jutut, mutta Izzyllä vaan on parempi ääni, ja mukavampi laulutyyli. Mulla ei oo kun yks keikkaDVD missä on Izzy laulaa, että en lähde tuomitsemaan sen perusteela mutta ainakin siinä Izzy laulaa ihan persiilleen. Dust n Bonesissa eii käy edes lähellä nuottia, 14years menee paremmin. Studiossa nyt voidaan tehdä pieniä ihmeitä. Levyllä laulut on ihan piristävää vaihtelua, mutta en kuitenkaan taitaisi kuunnella bändiä jossa laulaa pelkästään Izzy. Tuumasta toiseen. |
Mitäs soolotuotantoa Izzyllä on ja mistä aloittaisin? Olen kiinnostunut. 117 astetta on henk. kohtanen suosikki. Mutta tutustumisen arvoisia kaikki |
0201222 17.06.2005 13:59:23 | |
---|
ooooouuuuuuuujeeeeaaaaahhhh. Loistavia biisejä äijä on rustannut...Laulajana parhaimmillan hyvä, huonoimmillaan rasittavaa kuunneltavaa... Keep on rocking asshole. |
Zakk 17.06.2005 14:35:54 | |
---|
Mitäs soolotuotantoa Izzyllä on ja mistä aloittaisin? Olen kiinnostunut. Ju Ju Hounds on ihan kova. |
Artist 17.06.2005 16:21:47 | |
---|
Mulla ei oo kun yks keikkaDVD missä on Izzy laulaa, että en lähde tuomitsemaan sen perusteela mutta ainakin siinä Izzy laulaa ihan persiilleen. Dust n Bonesissa eii käy edes lähellä nuottia, 14years menee paremmin. Studiossa nyt voidaan tehdä pieniä ihmeitä. Levyllä laulut on ihan piristävää vaihtelua, mutta en kuitenkaan taitaisi kuunnella bändiä jossa laulaa pelkästään Izzy. Kyllä kaikissa livepätkissä mitä itse olen nähnyt Izzy vetää ihan hyvin, samaa taas ei voi Axlista sanoa.... Mutta makuasioitahan nämä. Itse kuuntelisin paljon mielummin bändiä, jossa laulaa pelkästään Izzy kuin bändiä, jossa laulaa pelkästään Axl. Niin. Ju Ju Hounds on huippu levy! I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Zuhaz 18.06.2005 00:43:38 | |
---|
Miehen ura olisi ehkä ollut parempi vähemmillä huumeilla, vaikka hän sai aikaan monta hyvää kappaletta... esimerkiksi my world kappale ei minusta ole Axl:n tuotannosta levyttämisen arvoinen biisi, mutta tämäkin on kaiketi tehty aineissa, mitä nyt siitä joskus luin. Rock Rauha ja Rakkaus |
Kärpäsruoska 18.06.2005 14:57:49 | |
---|
Miehen ura olisi ehkä ollut parempi vähemmillä huumeilla, vaikka hän sai aikaan monta hyvää kappaletta... esimerkiksi my world kappale ei minusta ole Axl:n tuotannosta levyttämisen arvoinen biisi, mutta tämäkin on kaiketi tehty aineissa, mitä nyt siitä joskus luin. Minä en ole koskaan edes käsittänyt sitä varsinaisena biisinä, vaan enemmänkin levyn lopetuksena. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |
Jako 18.06.2005 21:01:26 | |
---|
Parhaimmillaan siedettävä. Hassu kommentti tuolla nimimerkillä. |
Zakk 20.06.2005 09:56:44 | |
---|
Minä en ole koskaan edes käsittänyt sitä varsinaisena biisinä, vaan enemmänkin levyn lopetuksena. Itse oon täysin samalla tavalla siihen suhtautunut, ei sitä nyt voi biisinä pitää. Tommonen "outro".. |
pierumooses 20.06.2005 12:19:52 | |
---|
Omituinen hemmo ku niitä boksereita ja pyöräilyshortseja piti laulaeassa. Hyva laulaja 80-luvun loppupuolella ja 90-luvun alussa. Ei tajunnu lopettaa gunnareiden osalta sillo ku ois pitäny. Neekerien mustamaalaaminen on tarpeetonta. |
Sijuk 20.06.2005 13:55:07 | |
---|
Ilman Axliä Gnr ei ois ollu gnr niinku velvet revolver osoittaa... se bändi on pilattu laulajalla...mutta axlillä on nii legenda ääni levyillä...se on jotain niin uskomatonta Rock N´ Fuckin´ Roll!!! |
Explorer 20.06.2005 15:44:33 | |
---|
Ilman Axliä Gnr ei ois ollu gnr niinku velvet revolver osoittaa... se bändi on pilattu laulajalla...mutta axlillä on nii legenda ääni levyillä...se on jotain niin uskomatonta Kyllä sen kääkättävä ääni on ihan helposti uskottavissa. Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
miscage 21.06.2005 23:16:30 | |
---|
Ilman Axliä Gnr ei ois ollu gnr niinku velvet revolver osoittaa... se bändi on pilattu laulajalla...mutta axlillä on nii legenda ääni levyillä...se on jotain niin uskomatonta Aplodit. |
Peoplez 22.06.2005 13:57:29 | |
---|
Hassu kommentti tuolla nimimerkillä. No hei sen nimimerkki on NightTrain kun taas Guns N' Rosesin biisi on nimeltään Nightrain joten eihän tuossa ole mitään yhteyttä. "Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
MegaMan Club #014 - Hat Man |
Sijuk 22.06.2005 21:49:57 | |
---|
Aplodit. hyvässä vai pahassa mielessä? Rock N´ Fuckin´ Roll!!! |
miscage 22.06.2005 22:16:46 (muokattu 22.06.2005 22:17:27) | |
---|
hyvässä vai pahassa mielessä? Pahassa, ei millään pahalla:) Tuo: "VR osoittaa että GN`R ei olisi ollut mitään ilman Axlia" on niin jossittelu-skeidaa kuin olla ja voi. Velvet Revolver ei yritä olla GN`R, (vaikka covereita soittavatkin) koska tajuaahan sen että se ei ole mahdollista. Ruutia ei voi keksiä uudelleen, varsinkaan lämmittämällä sitä mikrossa. Se, ettei tykkää Weilandin lauluäänestä, on ok. Itse pidän Velvet Revolveristä erittäin paljon, joskaan eihän se niin loistobändi ole kuin gunnarit. GN`R on legenda, ja on sanomattakin selvää etteivät sen "jälkeläiset" voi saavuttaa samaa. Nelikymppiset äijät eivät enää luo päihteiden kyllästämiä rock n` roll-tuhkimotarinoita, mutta musiikki riittää minulle mainiosti. |
Sijuk 22.06.2005 22:58:29 | |
---|
ne en kyllä tarkottanukkaa kyllä että ne yrittäs olla gnr tai no jaa antaa olla...revolveri on kyllä tykkiä kamaa kyllä se weilandikin siellä menee mutta ne livet mitä oon nähny ni sitä en enää kestä...harmiku peru ruisrockikiin tulonsa ois ollu mukava nähä kaikesta huolimatta Rock N´ Fuckin´ Roll!!! |
yurban 28.06.2005 09:00:44 | |
---|
Axl on gunu äijä ja Gunnarit oli gunu bändi. Kaikkea sitä mitä Hanoi Rocksit haluaisivat olla (ja kaikki niiden 30fania haluaisivat hanoin olevan). Gunnarit on vaa ottanu ehkä eniten vaikutteita juuri Hanoi Rocksista ehkä vois sanoo ennemminkin että gunnarit halusivat olla vähän niiku Hanoi |
Prome 28.06.2005 11:59:43 | |
---|
Parhaimmillaan siedettävä. Loistavasti ilmaistu. |