Aihe: Läskärit / Stompperit /Creepersit
1
rheinone
31.05.2005 10:48:02 (muokattu 31.05.2005 11:10:28)
Mitä mieltä olette kyseisistä rokkikengistä?

Itse pidin silloin 80-luvun alussa niitä naurettavan näköisinä, koska rokkarin oli tehtävä selkeä hajuero teddyboy-jengiin.

Nyt kun katselin Stray Catsin live-dvd:tä Rumble in Brixton, rupes tuntumaan siltä että nehän on itse asiassa aika makeet...
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Jani The Rock
31.05.2005 12:49:12

Creepersit on meikäläiselle ihan vakiovaruste nykyään. Saatanan hyvän näköset ja sopivat tämmöselle pienelle lättäjalkaselle miehelle. Tällä hetkellä löytyy kahdet: Mustavalkoiset T.U.K.:t sekä vanhat viininpunaiset Doc Martensit, joissa on Air Wair -pohja ja western-soljet. Rebel-lippukuvioisetkin oli, mutta ne oli jo sen verran kitschit, että myin pois. Seuraavaksi pitäis hankkia mustat duunikäyttöön ja leopardikuvioiset ns. baanalle.

Noitahan saa halvalla käytettynä. Noista omistani oon maksanut parikymppiä pari, toiset löytyi kirpparilta ja toiset rockabillyfoorumilta. Uudet maksaa Garagelandissa muistaakseni 95 euroa. Stompperit on sitten vähän kalliimpia.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
rheinone
01.06.2005 13:54:24
Tällä hetkellä löytyy kahdet: Mustavalkoiset T.U.K.:t sekä vanhat viininpunaiset Doc Martensit, joissa on Air Wair -pohja ja western-soljet. Rebel-lippukuvioisetkin oli, mutta ne oli jo sen verran kitschit, että myin pois. Seuraavaksi pitäis hankkia mustat duunikäyttöön ja leopardikuvioiset ns. baanalle.

Tolla Undergroundilla on tosi siistejä stomppereita:

http://www.underground-england.co.uk/acatalog/CreepersDS.html

Mun suosikki on "Trash Red Leather Monk Buckle shoe". Duunikuvioissa vois mennä toi "Monk - Black Suede Roundtoe Interlace". Kumpaankaan en oo törmänny suomessa.
Jani The Rock
01.06.2005 14:37:30

Tolla Undergroundilla on tosi siistejä stomppereita:

http://www.underground-england.co.uk/acatalog/CreepersDS.html

Mun suosikki on "Trash Red Leather Monk Buckle shoe". Duunikuvioissa vois mennä toi "Monk - Black Suede Roundtoe Interlace". Kumpaankaan en oo törmänny suomessa.

Oli kyllä hienoja nuo. Leopardikuvioiset on etenkin mun makuuni. Leather Heavenin valikoimissa on Undergroundeja, mahtaisko niiden kautta saada?

Jos löydät jostain näitä tai vastaavia, niin olisin kovasti kiitollinen informaatiosta...
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
rheinone
01.06.2005 15:13:40
Oli kyllä hienoja nuo. Leopardikuvioiset on etenkin mun makuuni. Leather Heavenin valikoimissa on Undergroundeja, mahtaisko niiden kautta saada?

Jos löydät jostain näitä tai vastaavia, niin olisin kovasti kiitollinen informaatiosta...

Ei ollu ainakaan Leather Heavenin stadin putiikissa noita malleja, joita himoitsin. Tuolta Undergroundin verkkokaupasta voi kyllä tilata, mutta hinnaksi tulee postikuluineen yli 130 eur. Tosin Leather Heaven myy Undergroundeja 125 eur... Tais niillä olla myös leopardikuosillisia.

Kenkä Marskissa näin perusmustat Undergroundit poistohintaan alle 80 eur, joka on mun mielestä jo ihan sopuhinta. En muista oliko niillä muita malleja.

Garagelandissä oli kans ihan siistejä stomppereita 115 eur, mut niitä ei ollu leopardikuviolla.
stickyfinger
01.06.2005 20:31:27 (muokattu 01.06.2005 20:32:11)
Mulla on tollaset valkoset Garagelandista hankitut stompperit käytössä. Tykkään kyllä perhanasti. Ihan jämäkiltä vaikuttavat, ainakin vielä.

Sitten noita Undergroundin stomppereita on ollut useammat eri kuoseilla. Tällä hetkellä EHJÄNÄ yksi ihan perus-musta pari. Painotan sanaa "ehjänä", sillä nuo Undergroundin valmistamat on aika hepposia. Ainkaaan meikäläisen käytössä ne ei kestä kun max. vuoden. Sen jälkeen on aina saumat jo olleet ihan repaleina tai pohjat keskeltä halki.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)