Aihe: iron butterfly etsii kosketinsoittajaa/laulajaa
1
misfit
30.04.2003 13:18:59
kyseessä siis se aito ib

"Iron Butterfly Keyboard/Vocalist Auditions
We are currently auditioning for a permanent keyboard player/vocalist for the band. Currently, we are preparing to record a new album and the successful candidate will be a participant. Now's the time to join up with one of the greatest rock bands of all time! Please fill out the form below and click "Submit" and we will respond back to you with more details and information. "
ironbutterfly.com

jos ei oo muuta tekemistä ni sinne
would you like to see the pope by the end of the rope
MetalliHippi
30.04.2003 14:26:48
Melkein jo ihan piruuttain lähetin suositukset, mutta ei sitten kuitenkaan pokka kestänyt. Huonolla hyvällä tuurilla olisin vielä joutunutkin sinne!
Tappakaa nettihäiriköt.
Juho L
30.04.2003 15:00:57
Tuohan on juuri minulle sopiva! Haittaakohan, jos vaadin jokaisen tahdin väliin urkusooloa? Sehän selviää vain kokeilemalla.

Ps. ja summa summarum: Saat kohta puoliin kuulla sitä biisinäytettä minkä silloin taannoin tuiskeessa lupasin. Kunhan saan sen tekeleen parsittua kokoon, niin demopalstalta sen sitten löytää.
"You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player
Horizon
30.04.2003 15:09:03
kyseessä siis se aito ib

"Iron Butterfly Keyboard/Vocalist Auditions
We are currently auditioning for a permanent keyboard player/vocalist for the band. Currently, we are preparing to record a new album and the successful candidate will be a participant. Now's the time to join up with one of the greatest rock bands of all time! Please fill out the form below and click "Submit" and we will respond back to you with more details and information. "
ironbutterfly.com

jos ei oo muuta tekemistä ni sinne

Joo, ei oo muuta tekemistä, mutta pitäis varmaan osata laulaa ja soittaa koskettimia;)
MetalliHippi
30.04.2003 15:11:51

Joo, ei oo muuta tekemistä, mutta pitäis varmaan osata laulaa ja soittaa koskettimia;)

Kovat on vaatimukset. Kenetköhän ne luulee tuolla tavoin saavansa?
Tappakaa nettihäiriköt.
Horizon
30.04.2003 15:27:05

Kovat on vaatimukset. Kenetköhän ne luulee tuolla tavoin saavansa?

John Lordin vissiin...
MetalliHippi
30.04.2003 15:32:56

John Lordin vissiin...

Aijai kun se jätkä olikin lapsus ovelus! Mutta miten nykyään, kotonaanko pappa kiikustelee? En jaksa luottaa Doniin, vaikka kovaa kaliiberia onkin... Vähän sama kuin Gillan laulamassa Black Sabbathissa. No, tukka putkella...
Tappakaa nettihäiriköt.
Horizon
30.04.2003 16:07:09

Aijai kun se jätkä olikin lapsus ovelus! Mutta miten nykyään, kotonaanko pappa kiikustelee? En jaksa luottaa Doniin, vaikka kovaa kaliiberia onkin... Vähän sama kuin Gillan laulamassa Black Sabbathissa. No, tukka putkella...

FST.ltä tuli muuten kerran joku Sabbath-dokkari, ja siinä joku(en muista kuka, Iommi tais olla) kertoi, että Gillan ei livenä muistanut oikein sanoja. Ironmanin ekaankin säkeistöön piti improvisoida.
Horizon
30.04.2003 18:16:28

No joo, Gillanhan itse sanoi olevansa huonoin mahdollinen laulaja Sabbathiin... Tosin on myös maininnut, että Sabbathissa oleminen oli yksi hänen elämänsä kohokohdista ja että hän ei ikinä unohtaisi sitä ja lässyn lää.

On minulla ainakin tämä Born Again ja hirveästä
kansikuvasta (plus äänimaailmasta voisin myös väittää jotain kuolematonta) huolimatta ihan hauska levy. Disturbing the Priest ja Zero The Hero ovat kyllä ihan lyömättömmiä :-)

Eikös Gillan laulanut Sabbathissa vaan rahan takia? Jostain kuulin tuollaista villiä huhua.

Mun mielestä Born Againin kansikuva on kerrassaan loistava. Äänimaailmasta en osaa sanoa, kun en ko. levyä ole varmaan koskaan kuunnellut kunnolla.
Fortune
30.04.2003 18:18:24

John Lordin vissiin...

Kuka se on?

Löytyi:

http://homepage.ntlworld.com/jl/

Ettei ollut kyse tästä herrasta:

http://www.picturedwithin.com/
MetalliHippi
30.04.2003 18:52:57 (muokattu 30.04.2003 18:54:33)

Eikös Gillan laulanut Sabbathissa vaan rahan takia? Jostain kuulin tuollaista villiä huhua.

Mun mielestä Born Againin kansikuva on kerrassaan loistava. Äänimaailmasta en osaa sanoa, kun en ko. levyä ole varmaan koskaan kuunnellut kunnolla.

Saattaa olla. Joku juttu on, että oltiin ryypätty ja seuraavana aamuna Gillan heräsi siihen todellisuuteen, että oli lupautunut Sabbathin laulajaksi. Lienee ehkä kuitenkin urbaani legenda...

Eihän se kansikuvana niin hirveä, mutta jos sitä vertaa muihin Sabbathin vastaaviin, niin ainakin minun mielestäni Born Again on sieltä pahimmasta päästä, ellei jopa pahin.

Äänimaailmasta tuli yhdessä vaiheessa lähinnä mieleen Metallica Kill'em All, mutta nyt kun siihenkin on tottunut, eipä tuo sen hassumalta kuulosta. Joku siellä äänitysvaiheessa on kuitenkin nukkunut ja pitkään.

korjaus: hassua toistoa.
Tappakaa nettihäiriköt.
MetalliHippi
30.04.2003 18:53:44

Kuka se on?

Löytyi:

http://homepage.ntlworld.com/jl/

Ettei ollut kyse tästä herrasta:

http://www.picturedwithin.com/

Ja olikos tämä nyt niin tarpeen? ;-)
Tappakaa nettihäiriköt.
KMT
30.04.2003 20:30:43

wantediin tämmöset...
Mä olen vain tyhmä...
Arry
01.05.2003 13:41:40
wantediin tämmöset...

Hoho. No periaatteesa kyllä. :)
Kaikki on hyvin niin kauan kun voi syyttää muita.
Mika Antero
01.05.2003 14:04:00 (muokattu 01.05.2003 14:05:51)
On minulla ainakin tämä Born Again ja hirveästä
kansikuvasta (plus äänimaailmasta voisin myös väittää jotain kuolematonta) huolimatta ihan hauska levy. Disturbing the Priest ja Zero The Hero ovat kyllä ihan lyömättömmiä :-)

Joo, se on ihan hauska ja rankka hevilevy. Gillankin väitti oksentaneensa nähtyään kansikuvan. Trashed on hevibiisien eliittiä.

Legendan mukaan Gillanilla oli keikoilla lavan lattiaan teipattuna biisien sanat. Edes Paranoidia ei äijä ollut viitsinyt opetella ulkoa...

EDIT: Sabbathin äijäthän kehuivat Gillanin olevan "Ozzy kakkonen". Olihan se Gillan varmaan Dioa mukavampaa ryyppyseuraa.
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
Horizon
01.05.2003 14:17:41

EDIT: Sabbathin äijäthän kehuivat Gillanin olevan "Ozzy kakkonen". Olihan se Gillan varmaan Dioa mukavampaa ryyppyseuraa.

Miteen niin?
Mika Antero
01.05.2003 14:57:16
Miteen niin?

Sekä Iommi että Butler väittivät Dion halunneen olla Sabbathin johtaja ja diktaattori. Äijien välit eivät olleet kovinkaan lämpimät.

Gillania kiinnosti noihin aikoihin lähinnä juopottelu, jos olen oikein ymmärtänyt.
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
MetalliHippi
01.05.2003 15:00:16
Mutta Gillan ei ole mies eikä mikään kun on tukka lyhyt. Tsot tsot.

Dio varmaankin koki olevansa messiaana ja isähahmona Sabbathissa, mikä ei varmasti passannut toisille. Veipähän sitten Appicenkin mukanaan. Onneksi en Sabbathista niin paljoa tykkää, että kirjoittelisin siitä näille keskutelupalstoille, tuli vaan mieleen. Miksi minä edes jauhan koko bändistä?
Tappakaa nettihäiriköt.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)