Aihe: Imatra Big Band Festival 2005
1
Paijukainen
16.06.2005 22:03:10 (muokattu 17.06.2005 13:26:18)
" Feel the famous Imatra spirit! "
Ollaankos sitä tulossa?

Kurssille?
Telttaan?
Teltan ulkopuolelle?

edit: ehkä helpointa näin..
http://www.ibbf.fi/
Kun mikään ei riitä.
Aksu89
16.06.2005 22:03:57 (muokattu 16.06.2005 22:04:45)
Edit: Ei mitään... Osasin itekkin

Onneks mie oon näin fiksu...
Epämuusikko
19.06.2005 12:18:47
olIn tulossa, duunit estivät. perkele.
Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009
Jackie
19.06.2005 15:30:37
" Feel the famous Imatra spirit! "
Ollaankos sitä tulossa?

Kurssille?
Telttaan?
Teltan ulkopuolelle?

edit: ehkä helpointa näin..

ollaan tulossa.
Käsi ylös kuka tykkää rockmusiikista!
Ratloz
20.06.2005 19:01:06
Marcus Milleriä ois tarkotus mennä kattomaan
arse
22.06.2005 02:43:34

Koulittavaksi menossa jo viidettä kertaa. Imatra on jees. Imatralla sattuu ja tapahtuu.
el maraquero
hirvonen
22.06.2005 12:11:20
Ekaa kertaa olen tänä vuonna kurssille menossa. Voittekos joku kertoa vähän minkälaista siellä on?
Beneath a blackened summer sky, praying time to disappear.
Epämuusikko
22.06.2005 13:18:18
Koulittavaksi menossa jo viidettä kertaa. Imatra on jees. Imatralla sattuu ja tapahtuu.

Lupasit ettet mee! teurastan.
Virallisesti ur-poÄrLä #009
Aksu89
22.06.2005 18:19:09
Himottais kyllä lähtee katsomaan Milleriä, mutta en taida saada seuraa...
Onneks mie oon näin fiksu...
arse
24.06.2005 00:23:55

Lupasit ettet mee! teurastan.

Mä mitään luvannu. Luulin vaan että on samaan aikaan keikkoja. Hoho.! Kerron kuulumiset Oulussa 9.7.
el maraquero
arse
11.07.2005 02:22:44 (muokattu 12.07.2005 23:33:17)

Kotona!

BB-kurssi Bill Watrouseineen oli erittäin asiallinen ja tunnelma leppoisa. Kehissä oli hiton kovia soittajia ja hauskoja sällejä. Säätilakin oli silkkaa parhautta.
Teltan alkuviikon pääkonsertit eivät säväyttäneet ja itse big bandien lähes totaalinen puuttuminen telttailloista oli kornia. Torstain Galaxy ja Funk'n'Lata tosin pelastivat paljon ja pistivät kaltaiseni perkku-urpon aivan pähkinöiksi. Myös perjantain UMO & Bill Watrous sekä Benny Golson (mukana Al Foster ja Cedar Walton!) lämmittivät mieltä, Ameriikan jatsiveteraaneja kun pyörii täällä päin turhan harvoin. Marcus Millerin bassosirkus kaikessa hölmöydessään oli humoristinen ja viihdyttävä. Taustabändi rokkasi.

Joutuu ehkä vielä ensi vuonna menemään.

nimim. Viidettä kertaa kehissä

EDIT: Ttu! Nolo kirjoitusvirhe korjattu. Pahuksen nimet menevät aina sekaisin.
el maraquero
tähtivaeltaja
11.07.2005 22:30:34
Heh.
Perheenjäseniä asuu Imatralla, joten siellä sitä dokailtiin koskipuistossa lähes joka päivä koko viikon ajan.
Hauskinta bb-festareissa on se että festaritunnelman ja ilmaisen festarialueen takia Imatralle saapuu täysin ihme sakkia lähikaupungeista, istumaan juuri sinne puistoon.
Paijukainen
12.07.2005 22:06:56

kaipa sitä joutuu.
Tänä vuonna tosiaan ilmasto suosi, kurssi suosi (vaikka puolet fonisteista olisi voinut sysätä järveen niin ei olisi sitä helvetin stemmojen tuplausta..) , porukka suosi (vaikka tuo suurempi sosiaalistuminen jäi sitten, kun uni veti puoleensa joka ikinen päivä ja yö aina vapaa-hetken löytyessä, itseasiassa ehkäpä olisin tavoittanut m.nettiläisiäkin jos olisi jaksanut avata suuta siltä unenomaiselta tunteelta.. ehkäpä ensi vuonna.) ja budjetti ylittyi kuten aina.
Viikon jälkeen kansalta jäi viinaa yli, onko se sitten merkki yleisesti onnistuneesta, vaiko epä- sellaisesta leiristä, jaa-a.

Ja tietenkin, Marcus Miller, Benny Golson, Funk´n Lata, Angelique Kidjo, ja Heavy Tuba toki. Parhautta. Kiitos kiitos.
Kaikki suuri kypsyy hyyvin hiljaa.
Epämuusikko
12.07.2005 23:15:18
Kotona!

BB-kurssi Bill Watrouseineen oli erittäin asiallinen ja tunnelma leppoisa. Kehissä oli hiton kovia soittajia ja hauskoja sällejä. Säätilakin oli silkkaa parhautta.
Teltan alkuviikon pääkonsertit eivät säväyttäneet ja itse big bandien lähes totaalinen puuttuminen telttailloista oli kornia. Torstain Galaxy ja Funk'n'Lata tosin pelastivat paljon ja pistivät kaltaiseni perkku-urpon aivan pähkinöiksi. Myös perjantain UMO & Bill Watrous sekä Benny Golson (mukana Art Taylor ja Cedar Walton!) lämmittivät mieltä, Ameriikan jatsiveteraaneja kun pyörii täällä päin turhan harvoin. Marcus Millerin bassosirkus kaikessa hölmöydessään oli humoristinen ja viihdyttävä. Taustabändi rokkasi.

nimim. Viidettä kertaa kehissä

Syöppä perse. Koitan epätoivoisesti päästä ensi vuonna. Saa nähdä....
Virallisesti ur-poÄrLä #009
arse
12.07.2005 23:37:50

itseasiassa ehkäpä olisin tavoittanut m.nettiläisiäkin

Hey Beaver, kuka sä olit? Mä olin se viiksihippi ruskeassa vaimonhakkaajapaidassa.
el maraquero
El Condor
13.07.2005 11:20:21
Minä kävin Imatralla kuuntelemassa vanhaa suosikkiyhtyettäni Commodoresia, ja se oli kyllä pieni pettymys. Yleisö oli kyllä banaaneina, kaikki hitit kuultiin ja soitto toimi ihan kohtalaisesti, mutta...

- Liiallinen makeilu ja yleisönhuudatus/laulatus alkoi k*rpiä jo ekassa biisissä.
- Synatorvet ovat saatanasta! Kyllä oikea sektio on tällaisessa musassa ehdoton!
- Setti oli turhan balladivoittoinen. Olisin suonut kuulevani ärtsyä funkia vähän enemmän.

Mielenkiintoinen huomio: kitarassa oli Sheldon Reynolds, joka soitti toistakymmentä vuotta Earth, Wind & Firessä. On muuten vähintään yhtä hyvä laulaja kuin varsinaiset alkuperäisjäsenet, ja olisi ollut mukava kuulla häneltäkin pari soolobiisiä.

Juontaja ei ollut ihan tehtäviensä tasalla: "Leidiis än zentlemän, the CommoNdores." No, oli minullakin pienenä CommoNdore kuusnelonen.

Jaco-projekti oli hyvä. Eternal Erectionia en kuullut, kun piti lähteä ajelemaan kotio. Vaikkei konserttielämys mikään valtaisa ollutkaan, oli Imatralla taas kerran mukava käydä. Sopivan kokoinen festari ja kiva ympäristö. Autonkin sain 50 metrin päähän teltasta, mikä ei muuten esim. täällä Porissa onnistu.
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
Paijukainen
13.07.2005 13:32:50 (muokattu 30.07.2005 21:22:13)
Hey Beaver, kuka sä olit? Mä olin se viiksihippi ruskeassa vaimonhakkaajapaidassa.

Sellainen hiljainen fonisti aina nukkumassa, jotenkin epäilisin että tunnistin sut.
mutta kynnys jaksaa ottaa asiasta selvää varmuudella oli sitten liikaa siinä olotilassa aina. Hmph. Ehkäpä ensi vuonna.
onko pakko jos ei..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)