kivi 16.06.2005 17:29:49 (muokattu 16.06.2005 17:30:17) | |
---|
Jos jokin kappale alkaa kuulostamaan huonolta opeteltuasi sen soittamaan, sen täytyy olla silloin jo alun perinkin huono. Tai oikeammin, jos jokin kappale alkaa kuulostaa huonolta opeteltuasi soittamaan sen, et osaa soittaa sitä vielä. Ok, saatat saada periaatteessa oikeat nuotit soimaan oikeaan aikaan. Mutta onko siinä se fiilis? Jos se kuulostaa huonolta, silloin ei ole. Mun mielestä kuulostaa ihan älyttömän hyvältä, vaikka mä nakuttaisin pelkkää E-sointua tunnin verran, mutta siihen pisteeseen meni yli 20 vuotta päivittäistä kitaratreeniä ja bändisoittoa. Nyt ku vielä oppis sen toisenkin soinnun... :-) |
Jackson Dinky 16.06.2005 17:33:57 | |
---|
Stairway to heaven. Mä en ole kuullut tota biisiä koskaan eikä kiinnosta ;) Nuottien määrä korvaa nuottien laadun, mutta ei päinvastoin. |
Hohhoijaa 16.06.2005 18:00:04 | |
---|
Nirvana: Smells Like Teen Spirit "Raskaus on naisilla hyvä mutta musiikissa huono." - Järvihirviö |
Landola59 16.06.2005 19:57:13 | |
---|
Stairway to heaven. Mä en ole kuullut tota biisiä koskaan eikä kiinnosta ;) Jos et ole elävän legendan ( onko se kuollu?) biisiä stairway to heaven kuullu niin sitten täytyy kyllä hattua nostaa. Vanhempasi ovat osanneet hyvin piilottaa sinut, jos tuo biisi ei ole tullu vastaan! Ja juupeli näin on! HPK = Hemmetin Paljon Kirkkoja. |
Nirvana: Smells Like Teen Spirit Ja Radiohead: Creep. Hyi helvetti, ei ikinä enää! "Etsin itseäni, mmm." |
Jamzku 16.06.2005 20:29:05 | |
---|
Ennenkuin opin soittamaan mitään niin musiikin kuuntelu oli viatonta ja kaikki kuulosti paremmalta. Nyt se on sellaista analysointia ja itsensä kiduttamista. Itsestä on alkanut tuntumaan melko samalta. Ennen kappaletta osasi kuunnella kappaleena, mutta nykyisin yrittää oikein tarkkaan hahmottaa mielessään että mikä on kappaleen rakenne ja mitä komppia soitellaan jne. Vie musiikin kuuntelusta nautinnon aika helposti. "Music is a safe kind of high" - Jimi Hendrix |
DirtyFingers 16.06.2005 20:52:42 | |
---|
Jos et ole elävän legendan ( onko se kuollu?) biisiä stairway to heaven kuullu niin sitten täytyy kyllä hattua nostaa. Vanhempasi ovat osanneet hyvin piilottaa sinut, jos tuo biisi ei ole tullu vastaan! Ja juupeli näin on! Pientä offtopicia : MINÄ perehdytin sinut kyseiseen piisiin eli et välttämättä itsekään olisi kuullut koko kappaletta tai kuullut Led Zeppelinistä, joten anteeksi. "Don't talk to the eyes of a stranger" |
kouranka 16.06.2005 21:36:38 | |
---|
Kaikki metallica mulle. Sama juttu.. Kun Mustanaamiolla on darra muut pitää turpansa kiinni. |
Krice 16.06.2005 22:10:39 | |
---|
Jos et ole elävän legendan ( onko se kuollu?) biisiä stairway to heaven kuullu niin sitten täytyy kyllä hattua nostaa. Minä olen kuullut tuon joskus, mutta en muista sitä enää. Tylsät kappaleet unohtuu aina. Eikä hyvät biisit kyllä siitä huonommaksi muutu, vaikka niitä soittaa itse. |
Keppis 16.06.2005 22:14:26 | |
---|
alussa kun soittelin lähes kokonaan jotain muiden piisejä levyn mukana, niin huomasin saman jutun. Virsissä on munaa! |
...And Justice For All 16.06.2005 22:14:45 | |
---|
Onneks mä oon kuullu Stairway To Heavenin vaan kaks kertaa. Kyllästyin jo ekalla. Get Stoned! |
Keppis 16.06.2005 22:16:16 | |
---|
Mä en ole kuullut tota biisiä koskaan eikä kiinnosta ;) sama. Virsissä on munaa! |
Judas 17.06.2005 13:50:33 | |
---|
Black sabbathin children of the grave. Se tais olla lemppari biisejä joskus ennekuin soitin kitaraa, sittenku opettelin sen joskus niin kyllä rupes tympäseen ku oli niin yksinkertanen. En tarvitse |
Hohhoijaa 17.06.2005 14:00:24 | |
---|
Onneks mä oon kuullu Stairway To Heavenin vaan kaks kertaa. Kyllästyin jo ekalla. www.sevo.tk |
Jackson Dinky 17.06.2005 15:15:49 | |
---|
Jos et ole elävän legendan ( onko se kuollu?) biisiä stairway to heaven kuullu niin sitten täytyy kyllä hattua nostaa. Vanhempasi ovat osanneet hyvin piilottaa sinut, jos tuo biisi ei ole tullu vastaan! Ja juupeli näin on! Ei ne mitään musiikkia kuuntele. Korkeintaan jotain iskelmää joskus. Nuottien määrä korvaa nuottien laadun, mutta ei päinvastoin. |