jatrzan 16.06.2005 19:11:23 | |
---|
joo elikkä tuli ostettua tollanen esp:n halvin keppi(?). kitara vaikuttaa hintalaatusuhteeltaan ihan hyvältä,mutta tekis mieli vähä pannella sitä mm. mikkien osalta ja alkuperäinen maalipintakin on aika tylsä..mitä mikkejä suosittelisitte jos haluaisin ehkä "herkemmät" ja muutenkin laadukkaammat mikit? kannattaako alkaa maaleilla sohimaan? on kyllä kokemusta maalausksesta, spraylla pitäis maalata.. ....... |
jatrzan 16.06.2005 19:15:19 | |
---|
tuo pannella tarkoittaa sanaa parannella! ....... |
Kampuzzjeah! 16.06.2005 19:21:59 | |
---|
spraylla pitäis maalata vois ehkä onnistua jos sen maalipinnan hioo ERITTÄIN hienolla vesihiomapaperilla. yks tuttu oli maalannut autonsa spreillä ja oli hionut sen maalipinnan ja on hemmetin hieno! antaa viisaampien neuvoa.. Metallitotuuden puolesta aina taistellen... |
Joel Harald 16.06.2005 19:22:10 | |
---|
Epäilisin että se maalaus ja kiillotus on tollaseen kitaraan aika "hyödytön" operaatio, lopputulokseen nähden. Kokemuksesta voin sanoa että aina ei onnistu. Mikkien vaihto vois kyllä piristää. Turpa kii tai tuun teille soittaa. |
Jos ny tekee sen huvin vuoksi niin voi se olla ihan kivakin projekti... StaY HeavY |
Spike 16.06.2005 22:41:39 | |
---|
Kent Armstrongit mikeiksi sanon ma. Ei oo järkeä ostaa tollaseen kitaraan duncaneita tai muita 100 euron lähellä olevia mikkejä. Ne virittimet on noissa vähän kehnot. Vai oliko tuo floikkamalli? Niiden vaihtoa kannattaa ehkä miettiä. Mahtaako noissa olla vuorattu konehuone? esim. kupariteipillä? Sen tekemistä voi miettiä, jos on häiröääniä paljon. Otelautaan voi miettiä ehkä scalloped-meininkiä, jos kiinnostaa. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
MasK oF SaNiTY 16.06.2005 23:20:07 | |
---|
Kent Armstrongit mikeiksi sanon ma. Ei oo järkeä ostaa tollaseen kitaraan duncaneita tai muita 100 euron lähellä olevia mikkejä. Ne virittimet on noissa vähän kehnot. Vai oliko tuo floikkamalli? Niiden vaihtoa kannattaa ehkä miettiä. Mahtaako noissa olla vuorattu konehuone? esim. kupariteipillä? Sen tekemistä voi miettiä, jos on häiröääniä paljon. Otelautaan voi miettiä ehkä scalloped-meininkiä, jos kiinnostaa. Noista Armstrongin mikeistä en tiiä mutta scalloping kuulostaa hyvältä.. pakko tehä omaalle skitalle..=) Hyvä idea StaY HeavY |
jatrzan 17.06.2005 00:20:08 | |
---|
scalloped? suomeksi kiitos...oon vähä tyhmä ....... |
jatrzan 17.06.2005 00:20:52 | |
---|
ei oo floikka malli mutta pitää vireensä aika mukavasti ....... |
Metal God 17.06.2005 05:54:36 | |
---|
scalloped? suomeksi kiitos...oon vähä tyhmä niinq koverrettu otelauta. "How much more black could this be?" and the answer is: "None ... none more black." |
Billsner 17.06.2005 07:23:22 (muokattu 17.06.2005 07:23:52) | |
---|
spraylla pitäis maalata.. Sprayllä onnistuu ihan hyvin, tosin se oli automaalia (motip?). Yhden straton bodyn maalasin sprayllä ja siitä tuli ihan nätti. Pitää vaan hioa kunnolla, pohjamaalit laittaa kunnolla, hioa lisää jne... Nej till livet. |
MasK oF SaNiTY 17.06.2005 12:02:47 | |
---|
StaY HeavY |
jatrzan 17.06.2005 12:10:22 | |
---|
mikä etu tuolla scalloped jutulla saadaan? ....... |
McNulty 17.06.2005 12:36:48 | |
---|
mikä etu tuolla scalloped jutulla saadaan? parempaa artikulointia ne väittävät... huuhaata sanon minä. Sellaisella on kauhea soittaa :) Tuosta LTD 50-sarjasen modaamisesta... ennenkö maalaisin soittimen, sijoittaisin rahaa parempaan hardwareen. Itseasiassa olisin kerralla sijoittanut parempaan kitaraan. Jollei Armstrongeja lasketa niin hyvistä mikeistä saapi pulittaa sen 100e/kpl jolloin kitaralle tulee äkkiä sellainen 200e lisähintaa. Siihen jos vielä maalit ja lakat päälle, kenties jotain muutakin uusiksi... niin tuolla rahalla olisi saanut jo PUUSTA tehdyn laadukkaamman soittimen. Esim. käytetty Ibanez RG5xx m.netin torilta tai jostain. Minä en lähtisi modaamaan tuota, lähinnä siksi että ainoa etu olisi ehkä juurikin tuo eyecandy-kerroin. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
jatrzan 17.06.2005 15:05:28 | |
---|
tiedetään,tiedetään tuo on aloittelijalle sopiva kitara,ite oon soittanut kumminki 9 vuotta kitaraa ja tuo on kuudes sähkis,tulee aina vaihettua välillä parempaan ja välillä paskaan niinku nyt...en olekkaan valmis laittaan tuon modaamiseen juurikaan rahaa ja tuskin ees teen sille mitään,ei sillä ettäkö oisitte lannistanu...tykkään vaan värkätä kaikennäkögöstä,jos jollakulla ois käytetyt laatumikit ilman hurinoita ja häiriöitä jotka passais tuohon voisitte laittaa pikaviestiä,voisin vaikka vaihtaa käyttämättömään sykemittariin,vai onko toiveajattelua että muusikoiden.netistä löytyis kuntoilijoita? ....... |
jatrzan 17.06.2005 16:08:51 | |
---|
tuolla rahalla olisi saanut jo PUUSTA tehdyn laadukkaamman soittimen. eikö agathis ole puuta? ....... |
Explorer 17.06.2005 17:51:03 | |
---|
tuolla rahalla olisi saanut jo PUUSTA tehdyn laadukkaamman soittimen. ... eikö agathis ole puuta? Agathis on kaukoidän havupuuta. Joidenkin mielestä se vain ei näemmä ole (karjuen) PUUTA. Olen soittanut monella agathis-runkoisella kitaralla, enkä näe siinä puussa mitään vikaa. Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
jatrzan 17.06.2005 19:01:38 | |
---|
...
Agathis on kaukoidän havupuuta. Joidenkin mielestä se vain ei näemmä ole (karjuen) PUUTA. Olen soittanut monella agathis-runkoisella kitaralla, enkä näe siinä puussa mitään vikaa. aika monet ltd sarjan laadukkaatkin kitarat on agathista sorvattu ....... |
MasK oF SaNiTY 17.06.2005 19:15:14 | |
---|
Tuosta LTD 50-sarjasen modaamisesta... ennenkö maalaisin soittimen, sijoittaisin rahaa parempaan hardwareen. Itseasiassa olisin kerralla sijoittanut parempaan kitaraan. Jollei Armstrongeja lasketa niin hyvistä mikeistä saapi pulittaa sen 100e/kpl jolloin kitaralle tulee äkkiä sellainen 200e lisähintaa. Siihen jos vielä maalit ja lakat päälle, kenties jotain muutakin uusiksi... niin tuolla rahalla olisi saanut jo PUUSTA tehdyn laadukkaamman soittimen. Ise mulla on Esp Ltd Ec 50 .. mietin että huvin vuoksi vois maalata ja hommailla.. en toki kunnon rahaa siihen pistäisi.. onhan se kuitenkin sen verran surkea =P StaY HeavY |