Aihe: Shakira ja Van Halen
1
mipp
15.06.2005 10:12:24

Oletteko huomannut, että tuossa Shakiran "where ever" -jotakin biisissä on yhdessä kohdassa pätkä Van Halenin Cathedral kitarointia? Se on siinä puolessa välissä.
McNulty
15.06.2005 10:58:45
Oletteko huomannut, että tuossa Shakiran "where ever" -jotakin biisissä on yhdessä kohdassa pätkä Van Halenin Cathedral kitarointia? Se on siinä puolessa välissä.

eipä ole tullut shakiraa kuunneltua tahi hänen musavideoitaan katseltua. En kyllä ymmärrä miten Shakira liittyy raskaaseen musiikkiin... onko hän kenties raskaana?

Vai oliko tämä vain Eddie-ratsastusta?
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
sirdickyj
15.06.2005 12:57:45

Ai sample vai?
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Emeritus
15.06.2005 14:33:16
Ai sample vai?
Niin, noinkin voidaan tehdä. Onhan Brandyn "I Tried" biisissä sample Maidenin Clansmanista...
pehko
15.06.2005 20:42:06

eipä ole tullut shakiraa kuunneltua tahi hänen musavideoitaan katseltua. En kyllä ymmärrä miten Shakira liittyy raskaaseen musiikkiin... onko hän kenties raskaana?

Vai oliko tämä vain Eddie-ratsastusta?

niin, eipä ole tullu ainakaan ihan niin tarkasti kuuneltua kyseistä artistia, että siitä ois voinu vetää viivoja van Haleniin.....tosin, täytyypä vielä sanoa, että en ole van haleniakaan niin tarkasti kuunellu, että voisin edes mitään viivoja mihkaa vedelläkkään, vaikka shakiraan menisinkin perehtymään......

jooo....selkeen olonen teksti taas...
"Nappia" sanoi Salmiakki-Koira"
Toveri
15.06.2005 22:54:24

Saman biisin intron kitarat on ihan Kula Shakerin "Tattvaa".
Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua?
volvo740
16.06.2005 11:13:10
Niin, noinkin voidaan tehdä. Onhan Brandyn "I Tried" biisissä sample Maidenin Clansmanista...

Kerro mulle mikä on SAMPLE??

Toivottavasti tämä kysymys ei herätä hilpeyttä...
Parempi kossu kotona ku kymmenen kaupassa.
Emeritus
16.06.2005 12:13:11
Kerro mulle mikä on SAMPLE??

Toivottavasti tämä kysymys ei herätä hilpeyttä...

Siis otetaan pätkää toisesta biisistä, ja käytetään sitten osana uutta. Tuossa Brandyn biisissä sample on lyhyt pätkä Clansmanin alun kitarakuviota.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)