rikk 15.06.2005 10:14:39 | |
---|
Kertokaapas kokemuksianne Mexicossa valmistetuista Fenderin Stratoista?? Tekeekö niillä mitään? Etenkin Fat Strat (humbucker tallassa siis) kiinnostaisi vähän.. mutta huonoja kitaroita ei kiinnosta ostella enää. US-made versiot ovat aikalailla kalliimpia, varmasti laatu on tasaisempaa mutta kannattaako maksaa ? |
Härski 15.06.2005 10:19:30 | |
---|
Ihan hyviähän ne. Toki maanantaikinakappaleita löytyy, mutta hintaisikseen, varsinkin jos käytetyn löytää, ovat oivia epeleitä. |
...And Justice For All 15.06.2005 10:36:44 | |
---|
Ne on ihan hyviä perus-keppejä, vaikka jotkut puhuukin kovasti Mexicoita vastaan. Siihen hintaluokkaan nähden hyviä. Get Stoned! |
Mordax 15.06.2005 11:46:53 | |
---|
Ne on ihan hyviä perus-keppejä, vaikka jotkut puhuukin kovasti Mexicoita vastaan. Siihen hintaluokkaan nähden hyviä. Toisaalta jotkut väittävät, että Mehikomallit ovat viimeistellympiä ja tarkemmin tehtyjä kuin USA -mallit. Formula 1 -autoissa on neljä rengasta, että ne eivät kaatuisi mutkissa. |
leijona 15.06.2005 12:16:57 | |
---|
Mielestäni mexicolaiset classic ja deluxe-sarjojen kitarat ovat paremmin viimeisteltyjä ja muutenkin parempia kuin standard-kitarat.Ainakin itse pidän huomattavasti enemmän omasta 60's classic stratosta,kuin kaverin standartista joka on melkein samaa tasoa kuin squierit. :) |
superfly 15.06.2005 12:52:24 | |
---|
Ainakin itse pidän huomattavasti enemmän omasta 60's classic stratosta,kuin kaverin standartista joka on melkein samaa tasoa kuin squierit. Saman olen huomannut omasta 60´s classicistani. Loistopeli. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
rosberg 15.06.2005 12:55:30 | |
---|
mulla on standardi -91. oon vaihtanut mikit ja shieldaan sen seuraavaksi, mutta ihan loistavahan se on! keep on truckin! |
McNulty 15.06.2005 13:01:27 | |
---|
Saman olen huomannut omasta 60´s classicistani. Loistopeli. Eikös nuo Classicit olekin jotain "parempaa Mehikoa" olevinaan? Itse ainakin olin valmis heittämään Standardin mäjelle huonon viimeistelyn ja tuntuman takia, sama Highway 1 stratolle. Itse en tykkää niistä 6-screw vintage talloista vaan se modern american on minulle parempi ratkaisu. American Deluxe HSS-strato vei kyllä voiton niistä testatuista stratoista mitä hipelöin. Classic-sarjan Thinline oli varsin mukava kapistus ja voisikin kai suositella mehikolaisista ottamaan classic-sarjaisen. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
superfly 15.06.2005 13:19:09 | |
---|
Eikös nuo Classicit olekin jotain "parempaa Mehikoa" olevinaan? On ne ainakin kalliimpia :) Ei vaan... Kyllä se ero on ihan selkeästi havaittava tuohon Standard-malliin. Ainut mitä tuosta kenties joskus vaihdan on mikit. Saisivat hieman kuumemmat olla, mutta tuo on on taas makuasia. Ei ne huonot ole kuitenkaan. Hyvä perusstratosaundi. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
weelie 15.06.2005 13:32:05 | |
---|
Eihän meksikon vehkeissä mitään vikaa ole (halvemmat mikit ja virittimet lienee ainoa varsinainen ero). USA:ssa tehty tietysti joillekin tärkeää, joten maksakoon ne siitä sitten lisää. Mikit voi vaihtaa yhtälailla American malliinkin ja jos joku amerikan malli just nimenomaan puhuttelee, niin se on sitten se oikea. Mutta stratot on stratoja, sama se missä ne on tehty. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Pluto 15.06.2005 14:23:56 (muokattu 15.06.2005 14:24:59) | |
---|
Mikäli se iso-F lavassa ei ole ehdoton välttämättömyys, kannattaisi ehkä tutustua hieman muihinkin merkkeihin. Omasta mielestäni Tokai tekee samassa hintaluokassa myös loistopelejä. Itse hankin juuri japsi-Tokain pitkän harkinnan jälkeen, enkä ole katunut. Mutta olen varma, että monien mainostamat 60´s-mexicofenderit ovat myös oivia soittimia. Dillon, you son of a bitch! |
Turder 15.06.2005 15:27:22 | |
---|
Onkos nämä Fenderin Mexico 70's stratot saman tasoisia kun nuo kehutut 60' mallit? 70's stratot on esim thomannilla noin 80-100€ kalliimpia kuin 60' mallit. "When someone has had a major accident in the toilet" -UrbanDictionary.comin selitys sanalle Turder. |
Crossroad 15.06.2005 15:44:50 | |
---|
Onkos nämä Fenderin Mexico 70's stratot saman tasoisia kun nuo kehutut 60' mallit? 70's stratot on esim thomannilla noin 80-100€ kalliimpia kuin 60' mallit. nuo 70´s stratot on ainakin parempia kuin esikuvansa..ja tarkoitan niitä seitkyt luvun lopun stratoja.. |
Turder 15.06.2005 15:48:58 | |
---|
nuo 70´s stratot on ainakin parempia kuin esikuvansa..ja tarkoitan niitä seitkyt luvun lopun stratoja.. Haen eroavaisuuksia lähinnä uusien Mexico 70's ja 60's Classic-malleissa. "When someone has had a major accident in the toilet" -UrbanDictionary.comin selitys sanalle Turder. |
musamina 15.06.2005 16:25:46 | |
---|
Mexico Standard Tele löytyy, Helevetin hyvä. Pientä häikkää viimeistelyssä, mut se nyt ei paljon haittaa, kun hinta on mikä on! Telecaster is the musicmaster |
Owen Meany 15.06.2005 16:36:25 | |
---|
Mulla on 70's strato ja olen ollut todella tyytyväinen siihen. Hyvä saundinen ja tuntuinen keppi on. Kyllä ovat meksikolaiset palkkansa ansainneet, ainakin mun kitaran perusteella. Kaiken kaikkiaan hyvin viimeistelty stratocasteri. Ehkä mikkiremontti voisi olla aiheellinen. Tallamikistä en pidä. |
Härski 15.06.2005 18:10:20 | |
---|
Onkos nämä Fenderin Mexico 70's stratot saman tasoisia kun nuo kehutut 60' mallit? 70's stratot on esim thomannilla noin 80-100€ kalliimpia kuin 60' mallit. Siis koko Classic sarja on hyvää laatua, niin 50-, 60- kuin 70- lukulaisetkin. Ite vain pidän eniten sikstarista. |
tala 15.06.2005 21:38:35 | |
---|
Jep, todella hyviä kitaroita ovat Mexicon Classic sarjan stratot. Mikeissä hieman toivomisen varaa, ja nauhat kun vielä vaihtaa, niin todella laatu soittimia. Puita kaminaan ja vauhtia tupaan! |
Arbitrator 15.06.2005 22:34:44 | |
---|
Näitä mexikon fendereitä on vuosien varrella valmistettu sekä poppelista että lepästä. Tietääkö kukaan milloin poppeli vaihdettiin leppään ja onko soinnussa suurta eroa? |
ihan kaulaprofiilin perusteella voin sanoa, että se 70-lukulainen on paras. sellasia on tullut veivattua fasulla montaa yksilöä. se on tosi jees. myös se jimmie vaughanin malli on kova. keep on truckin! |