Aihe: Poikain musikkinäytteet..
1 2 3 4 5 6 7 8 927 28 29 30 31
isojussi
13.06.2005 21:32:08
Ja TALU toimii kans!
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
aisa
13.06.2005 21:55:52
Ja TALU toimii kans!

voisit kyllä kiittää "hyvästä syötöstä"... ;)
petriä ammuttiin tuala mettässä.
isojussi
13.06.2005 22:11:06
voisit kyllä kiittää "hyvästä syötöstä"... ;)

Kiitti Vallu!
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
chromazone
13.06.2005 22:38:43
Mäkin kuuntelin U.Honeyn biisit, olipas kerrassaan hyvät tunnelmat!
Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä.
Tankoprinssi
15.06.2005 23:16:37

Tää on paha - vaikkei ookkan alkuperäsesti Juissin tuotantoo.

Voit olla varma, että tätä ripataan surutta meikäläisen stand-up keikoilla.

Ei niin, sehän on Trad.

Ai teetkö säkin stand uppia? älä varasta vaan mun showta!
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Tankoprinssi
15.06.2005 23:18:11

http://www.goldenepave.com/viesteja2.mp3

Maijan ja Jannen häävalssi on kohdannut "voittajansa".
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
uruttaja
15.06.2005 23:21:19
Maijan ja Jannen häävalssi on kohdannut "voittajansa".

Mikä mikä, tämä on taidetta. Vedätkö ite=:)
poppamies
16.06.2005 00:08:24

www.kolumbus.fi/xenoble/Ajazz.mp3

Muuta linkkiä en tähän hätään löytäny :)

Esittäjinä + tekijöinä "Notefix&PussyBoner"

Tyypillistä hissimusaa. Toki hyvin soitettua sellaista.
Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu. En myy sittenkään! Saatan sensijaan myydä jotain muuta.
poppamies
16.06.2005 00:08:30

Vaikka humpparaadilta kuinka turpiin tulisi, niin osoitteesta:
http://www.angliaorkesteri.com/ohjelmisto.php
löytyy "arvosteltavaksi" meidän orkesterin esittelyvideo...

Ihan jees. Ei tartte yhtään hävetä tässä joukossa.
Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu. En myy sittenkään! Saatan sensijaan myydä jotain muuta.
poppamies
16.06.2005 00:08:37

Minun musiikkinäytteeni sivuaa tuota tanssi- ja iskelmämusiikki-aihepiiriä hyvinkin läheisesti, onhan kyseessä sovitus tuosta iki-ihanasta tanssilavojen klassikosta, nimittäin Emmasta!

http://www.mikseri.net/music/play.php?id=52420&type=hi

EDIT: Tässä vielä toinen sovitukseni ikivihreästä klassikosta, Hopeisesta Kuusta!

http://www.mikseri.net/music/play.php?id=60020&type=hi

Sivuaa reppaasti, ainakin hevosenmitalla tanssimusan mutta taitavasti tehtyä vaikka en henk.koht välitä konemusasta.
poppamies
16.06.2005 00:08:45

No, tuossahan niitä joitain olisi.

http://www.mikseri.net/artists/jalmus.33671.php

Kunnolla tehtyä kamaa ja vaikka en usko konemusaan niin täytyy nostaa hattua että olet kuunnellut Jacoa.
Jalmus
16.06.2005 10:14:40 (muokattu 16.06.2005 10:15:14)
Kunnolla tehtyä kamaa ja vaikka en usko konemusaan niin täytyy nostaa hattua että olet kuunnellut Jacoa.

Thanks!

Enpä usko minäkään konemusaan sinällään, mutta demot on pakko tehdä koneella. Ja oikeastaan se on ihan mukavaakin.

Tietysti basistina olen Jacoa kuunnellut, höh! En siis ollut onnistunut "piilottamaan kunnolla" noita mun Jaco-lainauksia. No, eipä se niin kaiketi ollut edes tarkoitettu. :)
Osta mut, mä olen kaupan!
poppamies
16.06.2005 21:25:17

Niin...mun mielestä ne pahimmat "arvostelijat" ovat hyvin usein niitä samoja "paskoja harrastelijoita", oikeilta ammattilaisilta ei muiden morkkauksia juuri tule...miksi tulisi? Ja myöskin nuo skabat yms. jutut ovat lähinnä saman porukan "hupia".

Täältä löytyy kyllä niitäkin soittajia joita jokainen meistä kuulee työpaikallaan radiosta päivittäin. Ehkä siinä kohtaa ei ole enää kovin tärkeää lähettää jollekin nettipalstalle musanäytteitä voidakseen olla oikeutettu kritisoimaan muita..vai mitä veikkaatte?

No nyt olen kuunnellut "kaikki" teidän näytteet enkä tullut hullua hurskaammaksi. Suurimmaksi osaksi porukalla jotain "kamarimusiikkia". Ainoa live taltiointi taitaa olla tuo Anglia orkesterin näytepaketti. Siitä plussat.Kyllä kamarissa voi viilata ja hioa tuomiopäivään asti mutte ei se anna mitään kuvaa sinusta muusikkona.
Jos joillaki on tuo "copyright" esteenä niin sanokaa mistä minä löydän teidän levyjä niin minä käyn ostamassa ne pois. Te saatte vähän särvintä ja minä saan uteliaisuuteni tyydytettyä. Sopikoo tämä? Jos ei tämäkään sovi niin alan pikkuhiljaa epäillä että ette haluakaan julkistaa tutoksianne syystä tai toisesta.
Neljä Ruuvia
16.06.2005 23:11:30
No nyt olen kuunnellut "kaikki" teidän näytteet enkä tullut hullua hurskaammaksi. Suurimmaksi osaksi porukalla jotain "kamarimusiikkia". Ainoa live taltiointi taitaa olla tuo Anglia orkesterin näytepaketti. Siitä plussat.Kyllä kamarissa voi viilata ja hioa tuomiopäivään asti mutte ei se anna mitään kuvaa sinusta muusikkona.
Jos joillaki on tuo "copyright" esteenä niin sanokaa mistä minä löydän teidän levyjä niin minä käyn ostamassa ne pois. Te saatte vähän särvintä ja minä saan uteliaisuuteni tyydytettyä. Sopikoo tämä? Jos ei tämäkään sovi niin alan pikkuhiljaa epäillä että ette haluakaan julkistaa tutoksianne syystä tai toisesta.

Jos sinä saat uteliaisuutes tyydytettyä niin osaatko pitää turpas kiinni?
mr.muzak
16.06.2005 23:42:27
Jos sinä saat uteliaisuutes tyydytettyä niin osaatko pitää turpas kiinni?

Anna olla, näitä riittää aina.

Ja poppamies, mikä helvetin "kuka soittaa parhaiten kilpailu" tämä muutenkaan on?
mr.muzak
16.06.2005 23:47:30
Heh, pitäiskö järkkää poppamiehen kanssa keikka, mä voin tulla kiippareihin, lähdetkö 4r mukaan?:) Eiköhän se siinä keikan aikana sitten selviäisi kaikille osallistujille minkälaisia soittajia kukin on..

(ja mä voin huonoimmin suoriutuneena haukkua teidät muut kaikki keikan jälkeen maan rakoon, samalla todistaen kuinka naurettavaa tällänen "vääntö" on:))
Neljä Ruuvia
16.06.2005 23:55:07
Heh, pitäiskö järkkää poppamiehen kanssa keikka, mä voin tulla kiippareihin, lähdetkö 4r mukaan?:) Eiköhän se siinä keikan aikana sitten selviäisi kaikille osallistujille minkälaisia soittajia kukin on..

(ja mä voin huonoimmin suoriutuneena haukkua teidät muut kaikki keikan jälkeen maan rakoon, samalla todistaen kuinka naurettavaa tällänen "vääntö" on:))

Lähen mut miten me päästään Vaasaan?
uruttaja
16.06.2005 23:56:10
Lähen mut miten me päästään Vaasaan?

Mä otan mukaan jos pääsen messiin..
Neljä Ruuvia
17.06.2005 00:03:32
Mitä vedetään. Äh,ei me mitään ehitä treenaan,katellaan sit paikan päällä.Otetaan mukaan jotain lappuja mitä sattuu himasta löytymään .
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)