Aihe: pystyisitkö olemaan kotona?
1 2 3 4
Sertzo S
15.06.2005 22:50:22
alkaa vissiin olla teostoeurot muutunu nesteeks...?

Eivät koskaan ole olleet kulutuksen esteeks!
isojussi
15.06.2005 22:51:10 (muokattu 15.06.2005 22:51:23)
alkaa vissiin olla teostoeurot muutunu nesteeks...?

Ei kai ihan vielä...Näyttää olevan vaffasti verenkierrossa...
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
mr.muzak
15.06.2005 22:59:54
Mä oon sitä mieltä että sitä himassa olemista osaa arvostaa aivan eri tavalla kun välillä aina käy vähän kauempana:)
Sertzo S
15.06.2005 23:03:27

Jonkinlaista "putkityöläisyyttä" on osaltani havaittavissa. Rahat lopussa, mutta pohjalainen, terve ylpeys ei katoa koskaan- vaikka sielu verta vuotaisi!
uruttaja
15.06.2005 23:08:44
Jonkinlaista "putkityöläisyyttä" on osaltani havaittavissa. Rahat lopussa, mutta pohjalainen, terve ylpeys ei katoa koskaan- vaikka sielu verta vuotaisi!

Vaikka joku huutaisi ISI.
Pula-Aho
15.06.2005 23:17:43

Samma här. Tänään laitoin lapun luukulle päiväbisnekselle pariksi viikoksi. Sen kunniaksi tässä vähän...

Äsken istuskelin savusaunan portailla ja vähän jalua siemailin. Linnut lauloi ja pihanurmikolla istui jänis katsellen touhujani ymmärtäväisesti.
Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen.
uruttaja
15.06.2005 23:19:17
Samma här. Tänään laitoin lapun luukulle päiväbisnekselle pariksi viikoksi. Sen kunniaksi tässä vähän...

Äsken istuskelin savusaunan portailla ja vähän jalua siemailin. Linnut lauloi ja pihanurmikolla istui jänis katsellen touhujani ymmärtäväisesti.

Mua katteli äsken orava, ja varmaan ajatteli voikohan tuommosta olla edes olemassa. No, toopermannit ratkas tilanteen heleposti, oravalle tuli ritolat.
uruttaja
16.06.2005 11:11:54
Kotona on hienoa olla, paitsi nyt pitää lähteä ulos. Sen verran on vielä eloa miehessä että bongailureissulle lähden,mutta iltapäivällä sulkeudun taas huoneelle.
Sertzo S
16.06.2005 12:26:46 (muokattu 16.06.2005 12:27:12)
Mua katteli äsken orava, ja varmaan ajatteli voikohan tuommosta olla edes olemassa. No, toopermannit ratkas tilanteen heleposti, oravalle tuli ritolat.

Käytin koiraamme Hekkua äsken ulkona ja uimassa. Kerkesi lähilepikossa tappaa jo yhden oravan. Minkä koira vaistoilleen voi, kun en kerinnyt hätiin. Toisaalta: oravatkin syövät linnunpoikasia, joten enpä suurta tuskaa tuntenut tapahtuneesta ja koiraamme moisesta kovistellut.
echo66
19.06.2005 11:08:52
Kokeilin viime kesänä (sekä jonkin verran syksyllä) keikkasoittamista lähinnä lauantaisin kahden vuoden tauon jälkeen.. Ihan hauskaa hommaahan se oli..kun koskaan en kumminkaan ole ammatikseni soittanut (eli ei ole vertauskuvaa) ja päiväduunit on ollut aiemmin enemmän suorituspuolen hommia...Nyt kun duuni vaatii enemmän virkeyttä sekä aivojen käyttöä sekä pääsee myös sen puitteissa matkustelemaan..niin kauhea ikävä ei ole ollut lauantai-iltojen viettoon esim. johonkin häihin yms.. ja ne varsinkin tuppaa olemaan sitä ainaista odottelua, josko pääsee soittamaan kaikenlaisten leikkien yms oheen..Tanssimestat ovat taas asia erikseen..siellä on selkeät systeemit: 45 min settiä 15 min taukoa..Nykyisellään pidän soittohommat aivan harrastustasolla ja uuden kokoonpanon musa on hieman marginaalisempaa ja sillä ei perinteisiin häihin ole asiaakaan...vaan enemminkin teematilaisuuksiin yms..eli viihdyn hyvin myös kotona!
..ja Surf-kitarat raikaa!!!
jon lord
19.06.2005 13:21:15
Sain olla koko viikonlopun yksin kotona ja oli mukavaa. Vaimon kanssa lähdetään huomenna lomareissulle ja lapset jää isovanhemmille. Kyllä kotona oleminen on ollut mukavaa melko kovan talven jälkeen.
R.Syke
19.06.2005 13:25:01
Nyt on mukava olla kotona! Riemunkiljaisu.
Yhtää ei kaipaa tien päälle. Euforinen olotila!
jon lord
19.06.2005 13:29:25
Ehkä olen vähän pimee mutta katsoin viikonlopun aikana kaikki Turhapuro leffat. Nyt osaan taas kaikki Uunon lohkaisut ulkoa jotta voin vaimoa kiusata lomareissun ajan.
R.Syke
19.06.2005 13:48:18 (muokattu 19.06.2005 13:49:59)
Ehkä olen vähän pimee mutta katsoin viikonlopun aikana kaikki Turhapuro leffat. Nyt osaan taas kaikki Uunon lohkaisut ulkoa jotta voin vaimoa kiusata lomareissun ajan.

-Vaimo on sitä mieltä, että Uuno on minua terävämpi ja laihempi. Siis vanhoissa elokuvissa.

Nykyinen turhapuro on minua lihavampi, mutta valitettavasti edelleen paljon paljon terävämpi. *huokaus*

(Nurtsinleikkuun 1. varikkokäynti on menossa ;))

Sitäpaitsi UT ei missään olosuhteissa, koskaan, milloinkaan lähtisi nurmikkoa ajamaan.
jon lord
19.06.2005 14:13:39
Lapsilleni esitän usein legendaarista :ekstaasinaru:kohtausta ja he nauravat sille. Nekin kyllä osaavat Uunot melkein ulkoa. Nuorin 5 v. huusi kerran kovalla äänellä Vaimooo, vaimooo!!!!
WanhaWetäjä
20.06.2005 00:14:33 (muokattu 20.06.2005 00:15:24)

No ei satavarmasti tuottaisi mitään vaikeuksia...mulle on viime vuosina ja varsinkin ihan lähimenneisyydessä sattunut niin perseestä olevia juttuja tän soittamisen tiimoilta notta olisin valmis heittään pyyhkeen kehään välittömästi,eli takki on aika tyhjä...

JOS mulla ois mahdollisuus,mä muuttaisin maalle,lopettaisin soittamisen,tekisin bassokeikkaa jonkun haitaripartion kaa(=SE EI OLE SOITTAMISTA) sillon tällön,ei tarvis prkl miettiä mitä saa ja voi vetää,se ois se "Rantakoivu"ja yy kaa koo kaa kaa koo..

Siis tää topicci vois olla myös "Mitä tekisit jos voittaisit lotossa?"...mä vaan luulen notta kyllä monelta "vittu kun on hauskaa tehdä keikkaa "-mieheltä loppus soitot siihen?
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
riff
20.06.2005 00:25:29
No ei satavarmasti tuottaisi mitään vaikeuksia...mulle on viime vuosina ja varsinkin ihan lähimenneisyydessä sattunut niin perseestä olevia juttuja tän soittamisen tiimoilta notta olisin valmis heittään pyyhkeen kehään välittömästi,eli takki on aika tyhjä...

JOS mulla ois mahdollisuus,mä muuttaisin maalle,lopettaisin soittamisen,tekisin bassokeikkaa jonkun haitaripartion kaa(=SE EI OLE SOITTAMISTA) sillon tällön,ei tarvis prkl miettiä mitä saa ja voi vetää,se ois se "Rantakoivu"ja yy kaa koo kaa kaa koo..

Siis tää topicci vois olla myös "Mitä tekisit jos voittaisit lotossa?"...mä vaan luulen notta kyllä monelta "vittu kun on hauskaa tehdä keikkaa "-mieheltä loppus soitot siihen?

Komp, komp komp! Artikkelissa havaitsin rehellisiä touuden ilmauksia!
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
Martso
20.06.2005 00:27:02

Mie saattasin vielä siltiki mennä keikalle. Sehän olis just mahtavakaa, ku millään ei olis oikeastaan merkitystä, eli sais niin kuin soitella omaksi ilokseen. :)

Joo, mutta mulla ei ole samanmoista kokemusta kaikesta kuin sulla, sen myönnän. Kun on, katellaan sitte omaa mielipidettä asiasta.

Itte asiassa, mulla alkaa taas olemaan kivat tunnelmat lähteä humpalle, kun en ole sitä 2½kk soittanu.
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
isojussi
20.06.2005 00:35:17
Miten voi yks ihminen (Et sinä Martzo) olla onnistunu ajaan ittensä aina niin paskoihin porukoihin, että vihaa duuniansa noin paljon.....

Enemmän liksaa, vähemmän keikkoja, parempia keikkoja, enemmän kotona.

Niin helppoo se on.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)