Jeltz 22.08.2004 21:47:33 | |
---|
Jos se liittyy siihen kohtaan, missä veljekset täräyttävät autolla tavarataloon ja soitinkauppaan sisään, en haluakaan nähdä ko. pätkää... On se vaan kauheaa katsottavaa... Ko. leffa on kyllä aika hyvä imho Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
fox 23.08.2004 01:27:57 | |
---|
Bonhamihan tiettävästi soitti Vistalite-setillä jossain vaiheessa, mutta miten mahtoi olla nauhoitusten laita? Näkyi käyttäneen amber- eli tuota oranssia Vistalite-settiä 1973-1975 välisenä aikana, tietää www.led-zeppelin.org ja tuohon aikaväliin sopii viitonen eli "Houses of The Holy" ja tupla "Physical Graffiti".... |
Bobana 23.08.2004 08:15:02 | |
---|
Juuuh!!! Kyllä on komiat Hollmilla pytyt ei voi muuta sanoa. Kiitos kaikille asiaa selventäneille! Kait tässä käy sitten niin että tili tyhjäksi ja rumpujahtiin... |
v bear 24.08.2004 01:10:37 | |
---|
mulle on käynyt niin että en anna sitä asiaa itselle ikinä anteeksi!!! kuljin rumputunneilla vuonna 96kesällä ja silloinen opettajani kauppasi mulle ludwikin sinertävää 4n tomin vistalite tuplasettiä ! 4000markalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja mulla ei ollu rahaa sitte ostaa noita!! 2:22 12:13:14:16 mahtava setti oli kyl ja oon miettiny et pitäs ne jäljittää vielä kun suurinpiirtein tiedän et missäpäin mailmaa ne menee!!!!! nyyh!!!!!! : ( twist twist on jumala |
Bobana 24.08.2004 07:34:11 | |
---|
mulle on käynyt niin että en anna sitä asiaa itselle ikinä anteeksi!!! kuljin rumputunneilla vuonna 96kesällä ja silloinen opettajani kauppasi mulle ludwikin sinertävää 4n tomin vistalite tuplasettiä ! 4000markalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja mulla ei ollu rahaa sitte ostaa noita!! 2:22 12:13:14:16 mahtava setti oli kyl ja oon miettiny et pitäs ne jäljittää vielä kun suurinpiirtein tiedän et missäpäin mailmaa ne menee!!!!! nyyh!!!!!! : ( AUTS! Toi kyl kirpasee... X ( |
v bear 24.08.2004 08:17:55 | |
---|
joo... olishan se mukava olla tollasen setin omistaja!!! twist twist on jumala |
v bear 24.08.2004 08:26:28 (muokattu 24.08.2004 08:44:29) | |
---|
twist twist on jumala |
AP 24.08.2004 09:37:48 | |
---|
joo... olishan se mukava olla tollasen setin omistaja!!! Kyllä. Enää ei puutu kuin se pakollinen potti käteistä... Nuo Vistalite Tivolit on muuten myös tosi hauskoja. Kas kun ideaa ei ole kukaan apinoinut Ludwigin jälkeen. K100 #7 |
hollmi-5 24.08.2004 20:43:06 | |
---|
Tivoleissa oli paljon ongelmia valojen kanssa. Nykyisellä leditekniikalla varmaankin olisi helppoa ratkaista ongelmat. Olen kyllä harkinnut, mutta toteutus jää laiskuuden jalkoihin... Mika Hollström |
v bear 24.08.2004 23:29:38 (muokattu 24.08.2004 23:35:56) | |
---|
Kyllä. Enää ei puutu kuin se pakollinen potti käteistä joo ei kehtais ottaa lainaa rumpujen takia!! tai no.... heh twist twist on jumala |
Vanha aihe, mutten viitsinyt uutta aloittaa. Kun eivätkös ne Vistalitet ole tehty akryylista tms. niin ovatko ne sitten herkempiä hajoamaan kolhuista sun muista? "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
hollmi-5 15.06.2005 23:51:31 | |
---|
Vistalitet saattavat haljeta huonossa käsittelyssä. Halkeamat näkyvät ja rumpua ei enää saa korjattua alkuperäisen veroiseksi. Mika Hollström |
sakkemule 16.06.2005 11:54:41 | |
---|
Nyt tarttee hieman mainostaa, eli sorry siitä. Mulla on siis myynnissä punainen Vistalite setti. Kunto on oikeen hyvä, mitä nyt basarin vanteissa pientä kulumaa, mikä peittyy mustalla maalilla. 12-13-16-22 on koot. kaikki alkuperäistä, eikä setti ole irtorummuista koottu, vaan oikea alkuperäinen setti. Värikään ei ole mitenkään haalistunut mistään. suomesta "löytynyt". Hintaa olen setille pitäny myyntipalstalla 1900 euroa, mutta jos joku tarjoaa 1600 niin eiköhän lähde. Setti on mulla ihan tarpeettomana, eli lojuu nurkissa, ja hirvittävää siitä on luopua, mutta mutta... Sakke Deja Voodoo |
dictatorsh*t 18.06.2005 11:33:18 | |
---|
Sattumalta huomasin äsken kun telkkaria mulkaisin että taisi olla Top40 jossa tuli Hellacoptersin musiikkivideo ja siinä rumpalilla oli vihreä Vistalite -tuplasetti. Aika komean näköinen oli. "The dead swans lay in the stagnant pool.
moderndrummer88 18.06.2005 13:27:42 | |
---|
Sattumalta huomasin äsken kun telkkaria mulkaisin että taisi olla Top40 jossa tuli Hellacoptersin musiikkivideo ja siinä rumpalilla oli vihreä Vistalite -tuplasetti. Aika komean näköinen oli. itekkin bongasin tuon, varmaan ihan show- mielessä laitettu videolle sille semmoset rummut. tais olla kalvotkin pönttöjen kanssa samanväriset VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
dictatorsh*t 18.06.2005 13:34:53 | |
---|
tais olla kalvotkin pönttöjen kanssa samanväriset Ei kyllä kalvot oli ihan läpinäkyvät. "The dead swans lay in the stagnant pool.
moderndrummer88 18.06.2005 16:17:18 | |
---|
Ei kyllä kalvot oli ihan läpinäkyvät. no sitten ne vaan näytti semmosiltta ajattelinkin että saattoivat olla läpinäkyvät mistä johtuisi tuo VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
Youni 19.06.2005 13:46:27 (muokattu 20.06.2005 13:47:58) | |
---|
Demppaavat nuo akvaariot aika hyvin saundia. Hienojahan vistat ovat, ei siitä pääse mihinkään. Uudessa Hellacopterssin videossa on vihreät vistat, aika isokin setti. Edit: Hellacopters sanottiinkin jo yläpuolella...tsori. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
hollmi-5 19.06.2005 16:17:25 | |
---|
Demppaavat nuo akvaariot aika hyvin saundia. Hienojahan vistat ovat, ei siitä pääse mihinkään. Uudessa Hellacopterssin videossa on vihreät vistat, aika isokin setti. Eikä demppaa. Vai onko kokemusta isostikin asian tiimoilta? Mika Hollström |
Youni 20.06.2005 13:39:09 | |
---|
Eikä demppaa. Vai onko kokemusta isostikin asian tiimoilta? No kyllä vaan oli aika lyhyt sointi tuossa videolla. Älä nyt kimppuun käy. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |