/HITLER 15.06.2005 12:09:51 | |
---|
Tai mitä mieltä ootte Ibanez rg370b:stä...?300€ Hein Hitler... |
Velli 15.06.2005 14:03:57 (muokattu 15.06.2005 14:09:47) | |
---|
No oiskos tossa esp-ltd:ssä hyvä floikka... Ei ole. Kaikissa tuon hintaluokan Koreassa tehdyissä kitaroissa floikat on tehty kevyemmästä metallista, joka ajan kanssa alkaa väsymään eikä enää sen jälkeen pidä virettä. Ne on katsos halvempi tehdä ja sen vuoksi noiden Koreassa valmistettujen kitaroiden hinnat saadaan pidettyä alhaalla; laitetaan halvempia ts. huonompia osia niin voidaan myydäkin halvemmalla. Tai mitä mieltä ootte Ibanez rg370b:stä...?300€ Ks. edellinen vastaus. On tuo EP II hieman parempi kuin tuo RG270:ssä oleva talla, mutta kategoriaan PASKA se silti luokitellaan. Ibanezilla on toki myös käyttökelpoisia floyd rose-tyylisiä talloja ja ne ovat: EDGE, Lo-Pro EDGE, EDGE Pro ja Zero Resistanze (ZR). Tässä lista Ibanezin talloista joita kannattaa pyrkiä välttämään viimeiseen saakka: Single Locking, Lo-TRS, Lo-TRS II, EDGE Pro II ja III Jos tuon hintaluokan hevikepin haluaa, niin kannattaa ehdottomasti pitäytyä kiinteätallaisissa. Ne ovat jopa oikeasti ihan kohtuuhyviä kitaroita, joilla soittelee useammankin vuoden. Muuta jos menet uutena tuolla hinnalla ostamaan, niin seurauksena on vain itkua ja porua ja muusikoiden.nettiin parikymmentä uutta ketjua otsikolla "Miten saan floikan pitämään paremmin virettä?". |
Hohhoijaa 15.06.2005 14:10:06 (muokattu 15.06.2005 14:10:13) | |
---|
Tarvitsetko aivan varmasti sitä floikkaa? Anteeksi töykeänlainen kysymys, mutta kannattaa oikeasti harkita ja ymmärtää mitä tarvitsee ja mitä ei. piäre huaaaraaa... häättänäääh |
/HITLER 15.06.2005 16:57:08 | |
---|
no mitä kitaraa sit suosittelette tohon hintaluokkaan...? Hein Hitler... |
Velli 15.06.2005 21:33:31 (muokattu 15.06.2005 21:34:15) | |
---|
no mitä kitaraa sit suosittelette tohon hintaluokkaan...? No nimen omaan tuo RG321 on erittäin hyvä vaihtoehto. Uutta hyvää floikallista kitaraa et nimittäin tuohon hintaan saa. Jos käytetty kelpaa, niin esim. kulahtanut RG 550, 560 tai 570 olisi oikein hyvä vaihtoehto floikalliseksi kitaraksi. Itse myin tuon: http://www.angelfire.com/bug/kaavio/RG560esittely.html aikoinaan 300€:lla ja se oli helvetin hyvä floikkakitara. Olen jälkeen päinkin kuullut pelkästään positiivisia kommentteja siitä. Jos satsaat pari sataa lisää, niin voit saada tuollaisen: http://www.angelfire.com/bug/kaavio/RG550esittely.htmlSiitäkään en ole kuullut sen myynnin jälkeen mitään muuta kuin pelkkiä ylistäviä mielipiteitä. |
Explorer 15.06.2005 21:49:05 | |
---|
Itse myin tuon: http://www.angelfire.com/bug/kaavio/RG560esittely.html aikoinaan 300€:lla ja se oli helvetin hyvä floikkakitara. Olen jälkeen päinkin kuullut pelkästään positiivisia kommentteja siitä. Mulla on tuollainen (ei kuitenkaan tuo yksilö) ja se on täysin pro-kitara. On ihan urpoa ostella samaan rahaan uutena joitain rimpuloita jotka hajoavat käsiin. Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
Velli 15.06.2005 21:54:45 | |
---|
Mulla on tuollainen (ei kuitenkaan tuo yksilö) ja se on täysin pro-kitara. On ihan urpoa ostella samaan rahaan uutena joitain rimpuloita jotka hajoavat käsiin. Juu, tuo ajaa täysin asiansa semi-pro rokkihommissa. Jos on oikein menestyvä ja levyttäjä kitaristi, niin silloin voi kääntyä noiden Ibanezin huippumallien puoleen, mutta sitä odotellessa kelpaa noilla vanhemmilla soitella! |
Explorer 15.06.2005 22:09:14 | |
---|
Juu, tuo ajaa täysin asiansa semi-pro rokkihommissa. Jos on oikein menestyvä ja levyttäjä kitaristi, niin silloin voi kääntyä noiden Ibanezin huippumallien puoleen, mutta sitä odotellessa kelpaa noilla vanhemmilla soitella! Eikäku meinasin että 560 (ja 5xx) on täysin pro-kitara, ei semi-pro. Huippumallit eivät tarjoa yhtään mitään enempää, koska mikit pitää niihinkin vaihtaa makunsa mukaisiksi joka tapauksessa. Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
Velli 15.06.2005 22:12:39 | |
---|
Eikäku meinasin että 560 (ja 5xx) on täysin pro-kitara, ei semi-pro. Huippumallit eivät tarjoa yhtään mitään enempää, koska mikit pitää niihinkin vaihtaa makunsa mukaisiksi joka tapauksessa. No esim. Alex Skolnick soitti tosiaan RG550:llä, eli kyllä niillä Pro:tkin soittelevat. Mutta kyllä mun mielestä esim. RGT3020 on parempi kuin RG5xx. |
No esim. Alex Skolnick soitti tosiaan RG550:llä, eli kyllä niillä Pro:tkin soittelevat. Mutta kyllä mun mielestä esim. RGT3020 on parempi kuin RG5xx. "Makuasia" sano kissa ku persettä nuoli :) Kyllähän sen terve järkikin sanoo että on noissa "hieman" kalliimmissa kepakoissa jotain laatueroa. Jep. |