Aihe: Stone!
1 2 3 4 5 6 756 57 58 59 60
Keke Urlaub
15.06.2005 21:24:17

Minusta juuri laulu on Stonen ainoa huono puoli. Muuten varsin lähellä täydellistä heviä.

Vittuako mussutat? Heh, no ei vaites.

Minusta Joutsenniemen Stone-hommailu on parasta, mitä hänelle on Suomen kamaralla ikinä sattunut. Laulu toimii. Ei sitä joka bändin laulun tarvi samalta rasittavalta korinalta kuulostaa.
Knowledge is a deadly friend when no one sets the rules / The fate of all mankind I see is in the hands of fools. |
Super-Jari
15.06.2005 21:38:06
Vittuako mussutat? Heh, no ei vaites.

Minusta Joutsenniemen Stone-hommailu on parasta, mitä hänelle on Suomen kamaralla ikinä sattunut. Laulu toimii. Ei sitä joka bändin laulun tarvi samalta rasittavalta korinalta kuulostaa.

Tartuit väärään asiaan, tissiposki!!1+
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
Keke Urlaub
15.06.2005 21:44:33

Tartuit väärään asiaan, tissiposki!!1+

Itsehän et kykene näkemään oikeaa väärältä, persnaama!!2+
Knowledge is a deadly friend when no one sets the rules / The fate of all mankind I see is in the hands of fools. |
Ben_D
15.06.2005 21:45:51

Itsehän et kykene näkemään oikeaa väärältä, persnaama!!2+

Rauhassa ny Aarni!
Jii
15.06.2005 21:54:35
Eipäs nyt ryssitä aihetta Suomen parhaasta bändistä. Benin kommentti yllä tulisi painaa mieleen.
Birth, copulation and death. Is this your life?
baron
15.06.2005 21:55:17

Kyllähän Stone oli Suomen eka speedmetal bändi mutta sen aikalainen Airdash oli ihan yhtä hyvä.
thrashmetallisti
15.06.2005 21:58:16

Kyllähän Stone oli Suomen eka speedmetal bändi mutta sen aikalainen Airdash oli ihan yhtä hyvä.

No ei se kyllä eka ollut. Vaan eka joka levyn ulosti. Ja tästäkin voidaan olla montaa mieltä.
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
Ben_D
15.06.2005 22:00:11

No ei se kyllä eka ollut. Vaan eka joka levyn ulosti. Ja tästäkin voidaan olla montaa mieltä.

Nii. Faff-Beylla oli jo käsittääkseni masternauhat ennen Stonen debyyttiä, mutta tais äijillä mennä rahat nesteenä nahan alle.
Jii
15.06.2005 22:14:18 (muokattu 15.06.2005 22:20:48)
Ei sitä lasketa, mitä joku jossain treenikellarissa on tehnyt.
Ja mistä sä tiedät kauan Stone ja Airdash oli tehnyt sitä ennen ekaa lättyään?

Ryssin itse aiheen, mutta kun olen sun juttuja aivan toisaalta lukenut, ni onhan se pakko kysyä. Kuinka hyvin noita edellämainittuja tunnet?

Edit: Airdash on lisäksi kovin erilainen kuin Stone. Jos nuo eivät aikoinaan olisi molemmat olleet Suomen ykkösbändejä genressään, niin ei niitä niin kai niputtaisi.
Ben_D
15.06.2005 22:18:34 (muokattu 15.06.2005 22:19:26)

Ei sitä lasketa, mitä joku jossain treenikellarissa on tehnyt.
Ja mistä sä tiedät kauan Stone ja Airdash oli tehnyt sitä ennen ekaa lättyään?

Siellä taitaa puhua taas oikein asiantuntija.
The Nakkisormi
15.06.2005 22:20:50
Että voittaako Stonen poijat Cobin poijaat nyrkkitappelussa.

Niin että Latvalakin varmaan hakkais itteään?
Jii
15.06.2005 22:21:07
Siellä taitaa puhua taas oikein asiantuntija.

Eläs nyt Aarni.

Eikös Stonen ykkönen soitettu aika suoraan sisään? Näin muistan lukeneeni ja tuon nuotittaneena en tätä epäilisi. ;-)

Tuo taas ei Stonen arvostustani ole vähentänyt.
thrashmetallisti
15.06.2005 22:33:10

Eläs nyt Aarni.

Eikös Stonen ykkönen soitettu aika suoraan sisään? Näin muistan lukeneeni ja tuon nuotittaneena en tätä epäilisi. ;-)

Tuo taas ei Stonen arvostustani ole vähentänyt.

Kyllä se aika suoraan kuulemma vedettiin. Ja ei Stone kyllä tolla ykköselläkään mikään suoraviivaisin bändi ole, ainakaan riffeissä :D
baron
15.06.2005 22:35:18

Ryssin itse aiheen, mutta kun olen sun juttuja aivan toisaalta lukenut, ni onhan se pakko kysyä. Kuinka hyvin noita edellämainittuja tunnet?

"Aitiopaikalta"
Jii
15.06.2005 22:45:18
"Aitiopaikalta"

Olen kateellinen, tai sitten en ymmärtänyt. 8-)

Muutaman Stonen keikan näin 80-luvulla ja silloin omistin jopa joitain todella rahisevia keikkanauhoituksia. Seurasin sen minkä kerkesin. Aitiopaikkaa en nähnyt.
baron
15.06.2005 22:50:18

Olen kateellinen, tai sitten en ymmärtänyt. 8-)

Muutaman Stonen keikan näin 80-luvulla ja silloin omistin jopa joitain todella rahisevia keikkanauhoituksia. Seurasin sen minkä kerkesin. Aitiopaikkaa en nähnyt.

Mä näin (ja kuulin) muutaman molempien keikkoja ja olin tilaisuudessa saada vähän "inside information'ia"
thrashmetallisti
15.06.2005 22:51:28

Mä näin (ja kuulin) muutaman molempien keikkoja ja olin tilaisuudessa saada vähän "inside information'ia"

No mitäs tietoja sitten sait?
baron
15.06.2005 23:00:56 (muokattu 15.06.2005 23:02:51)

No mitäs tietoja sitten sait?

Mielenkiintoista taustatietoa. Sellaista jota suosikkibändeiltään haluaakin.
Jii
15.06.2005 23:03:07

Hienoa!

Stonen rokkaavuudesta keikat kertovat, mutta levyt kertovat osaamisesta/musikaalisuudesta.

Mä kyllä lähestyin bändiä aikoinaan ja vuosituhannen vaihteessakin turhankin innoissani. '99 Tavastian keikalta ääni oktaavin madaltuneena ja niska sijoiltaan kotiin tullessa vaimo sanoi, että sulla taisi olla kivaa. Stone oli livebändi. "Oikein soittaminen" ei ole tällöin se juttu, jos muuten osaa soittaa.

Keikalla mä en osaa olla rockpoliisi. Stonen levytyksistä tosin jaksan jauhaa. Colours ihmetyttää mua soitannollisesti ja ideallisesti edelleen kovin, vaikka se ei vahvin levy olisikaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)