Aihe: Finnish Guitar Works Vintage Series
1
R M
17.05.2003 11:32:56
Olisko jollain kokemuksia kyseisistä Matti Nevalaisen kokoamista kitaroista. Kyseessähän on ilmeisesti Suomessa Jenkkiläisistä puu-osista koottu strato jossa Mattin käämimät mikit.

Ostin pari viikkoa takaperin käytetyn Matti Nevalaisen Vintage Series Telecasterin ja olen ollut erittäin tyytyväinen kitaraan. Etsin pitkään Telecasteria huonolla menestyksellä. Pääsääntöisesti tuli testailtua Fenderin jenkkejä ja mexikolaisia sekä joitain Tokain versioita telestä.

Tämä Nevalainen soi miellyttävästi (akustisesti), soitin istui mun kouraan heti (vaikka pääsääntöisesti tulee soiteltua les paulilla), joten ei siinä tarvinnut minuuttia kauemmin miettiä. Fyrkat pöytään ja kitara matkaan.

Käy testaamassa itse Millbrook musiikissa ainankin niillä on kyseisen merkin edustus Helsingissä. Kitaran osto perustuu mulla aina, vain ja ainoastaan omiin mieltymyksiin. Yleensä hyvä kitara vain paranee soitettaessa. Se mikä sopii ja miellyttää mua ei tietenkään pakosti miellytä sinua, mutta suosittelen että käyt kokeilemassa. Kyseisen herran stratoista mulla ei ole kokemusta.
zulo
17.05.2003 22:40:28
Mulla samainen homma eli aikani etsin stratoa ja millään en löytänyt sellaista yksilöä joka olisi istunut heti käteen kunnes kohdalle osui Nevalaisen FGW strato ja olin aika yllättynyt kuinka hienoja pelejä ne loppujen lopuksi onkaan soittaa.

T:Zulo
Sami Koivisto
20.05.2003 15:13:31

TOIMII!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)