waihen84 14.06.2005 05:16:15 | |
---|
Ymmärrän kyllä jossei Axlin ääni kaikkia miellytä. Minä kyllä pidän siitä. En ole aina pitänyt, mutta pelkästään se ääni on jo niin iso osa Gunnareita, että en osaa kuvitella ketään muuta siinä kiekumassa. Totta, oli aivan helvetin hyvä esiintyjä vielä 80 luvun loppupuolella. |
voltasparta 14.06.2005 15:43:01 | |
---|
kukaan ainakaan osaa yhtä huonosti pukeutua ku axl :d Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Kärpäsruoska 14.06.2005 16:20:03 | |
---|
kukaan ainakaan osaa yhtä huonosti pukeutua ku axl :d Osaa. Mutta olihan se hurjan näköinen. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |
Tupuna 14.06.2005 18:46:42 | |
---|
Itseasiassa Axlin laulamat biisit ovat teknisesti suhteellisen vaikeita. Pitkiä ääniä melodisesti poukkoillen jne. Huonosta laulajasta ei ole kyse! Määkimiseltä voi kuulostaa, jos äänenväri sattuu olemaan tietynlainen. Mielestäni Axlilla on mielenkiintoinen, rokkimainen ääni. Tykkään paljon. Kuunnelkaa Sweet Child O'mine ja mykistykää. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
*RocketQueen* 14.06.2005 18:48:52 | |
---|
Itseasiassa Axlin laulamat biisit ovat teknisesti suhteellisen vaikeita. Pitkiä ääniä melodisesti poukkoillen jne. Huonosta laulajasta ei ole kyse! Määkimiseltä voi kuulostaa, jos äänenväri sattuu olemaan tietynlainen. Mielestäni Axlilla on mielenkiintoinen, rokkimainen ääni. Tykkään paljon. Kuunnelkaa Sweet Child O'mine ja mykistykää. Aamen. Älä luota hulluun,hullu ei luota sinuun. |
käsi 14.06.2005 22:48:28 (muokattu 14.06.2005 22:50:14) | |
---|
laulajana on loistava, pidän äänestä ja tosiaan jotku biisit on aika pirun vaikeita laulaa, mutta henkilö mitä median kautta on saanut kuvaa taitaapi olla aika kusipäinen ja itsekeskeinen hemmo. toisaalta kukapa noista ego rockareista ei olisi. mitä vanhaan gunnariin tulee niin mun mielestä bändin sielut olivat axl, slash ja duff. izzy anto ison panoksen mutta jotenkin nuo kolme kuitenkin tuntui olevan sen bändin ilmentymä ja ilman noita kolmea en bändiä haluaisi enää nähdä uudelleen lämmitettynä. luulisin että axlin tuleva gunnari levy saisi paremman vastaan oton jos se tekisi sen eri nimillä kuin guns n roses. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Brian May jr. 14.06.2005 23:07:12 | |
---|
Mulla kesti kyllä kauan tottua Axlin kiekunaan, se oli jotain "uutta" kun ei sellasta määkimistä ollut ennen hevissä kuullut. Nykyään ääneen olen tottunut ja todennut äijän taitavaksi laulajaksi, ainakin mitä tekniikkaan tulee. Ei noita gunnareiden biisejä ole oikeasti helppo laulaa. Omassa lajissaan varsin hyvä. Se että pitääkö äänestä muuten on aivan toinen asia. En minäkään vielä siitä rääkymisestä pidä, vaikka pystynkin kuuntelemaan musiikkia ilman ongelmia. |
julio 15.06.2005 05:09:46 | |
---|
Axl oli oppikirjaesimerkki pers.häiriöisestä ihmeisestä. Sen musiikillisia lahjoja en millään lailla aliarvioi. Kyllähän se lauloi/laulaa hienosti. Persoonallinen tunnistettava ääni. Hankala persoona ei liity musiikkiin ja sen tekemiseen mitenkään muuten, kun että bänditovereilla saattaa olla hermoissa pitelemistä. Kuinkahan monta eri kokoonpanoa GnR:llä on ollut "hajoamisen" jälkeen. Ja ehkä se mies saa jossain vaiheessa sen levynsä julki. Kohta loppuu rahat ja alkaa pakko painamaan päälle. emmätiä |
Tupuna 15.06.2005 09:16:21 | |
---|
Mulla kesti kyllä kauan tottua Axlin kiekunaan, se oli jotain "uutta" kun ei sellasta määkimistä ollut ennen hevissä kuullut. Nykyään ääneen olen tottunut ja todennut äijän taitavaksi laulajaksi, ainakin mitä tekniikkaan tulee. Ei noita gunnareiden biisejä ole oikeasti helppo laulaa. Omassa lajissaan varsin hyvä. Juu. Hevikaraokessa olen laulanut muuten monia Gunnari-biisejä, ja joitain biisejä laulellut muutenkin kuin karatessa. Aika vaikeita biisejä kyllä ovat. Sitten kun laulamiseen yhdistäisi vielä Axlilta tutun lavajuoksemisen, niin huh kun menisi vaikeaksi. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Peoplez 15.06.2005 14:23:18 | |
---|
Omaperäinen tatsi, tyyli ja ääni, ainakin vielä 15 vuotta sitten. Ilmeisesti melko vaikea luonne ja bändikaverina aivan kamala. Pilaa turhaan GNR-nimen uusilla jutuillaan. Muuta en herrasta jaksa sanoa. "Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
MegaMan Club #014 - Hat Man |
No ei ne nyt niin vaikeita laulaa ole?!? Laulajat ei vaan harjoittele tarpeeksi!!!!! Mahtava äijä niin laulajana, esiintyjänä ja rokkistarbana. Omasta mielestäni rock n rollista on puutunut asenne jo vuosia!!!!! "sweet Dreams" |
Kärpäsruoska 15.06.2005 20:36:29 | |
---|
rock n rollista on puutunut asenne jo vuosia Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |
Artist 15.06.2005 21:37:38 (muokattu 15.06.2005 21:38:56) | |
---|
Axl on gunu äijä ja Gunnarit oli gunu bändi. Kaikkea sitä mitä Hanoi Rocksit haluaisivat olla (ja kaikki niiden 30fania haluaisivat hanoin olevan). Hoho. Halusiko kukaan Hanoi Rocksista pukeutua kuin Axl Rose? Sen sijaan joku GNR:stä halusi pukeutua kuin eräs Hanoi Rocksin jäsen, mutta se nyt ei liity tähän aiheeseen mitenkään. Niin. Axl Rose. Edustaa mulle amerikkalaista white thrash tyyliä pahimmillaan tai parhaimmillaan. Täysin tyylitön tapaus, jonka lauluääni särähtää korvaani pahasti. Aivan sama kuinka suuri bändi GNR oli, tai kuinka vaikeita heidän biisinsä on laulaa, mutta mulle Axl Rose ei ole mitään hyvää. Paitsi ehkä muutamassa biisissä. Edit: Ei siis millään pahalla ketään kohtaan, diggailen itsekin laulajista, jotka ovat varmasti jonkun toisen mielestä ihan surkeita. Mutta mielipiteitähän tässä kyseltiin. Izzy on sen sijaan mun mielestä hyvä laulaja.
I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
HaloOfFlies 16.06.2005 00:49:44 | |
---|
Se mikä on mielenkiintoista, on se että Scott Weilandilla ja Axlilla on sama ongelma: molemmat ovat maanis-depressiivisiä. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Landola59 16.06.2005 17:13:22 | |
---|
Mitä vikaa tässä hepussa on? äijällähän on hyvä ääni! HPK = Hemmetin Paljon Kirkkoja. |
DirtyFingers 16.06.2005 21:03:47 | |
---|
Mitä vikaa tässä hepussa on? äijällähän on hyvä ääni! Pitemmän päälle alkaa lähinnä närästää...aina sitä samaa vououjeijeaa-meininkiä... Izzy laulaa kyllä hyvin...kukas laulaa So Fine biisissä?? "Don't talk to the eyes of a stranger" |
FlatOutFucked 16.06.2005 21:22:39 | |
---|
Itseasiassa Axlin laulamat biisit ovat teknisesti suhteellisen vaikeita. Pitkiä ääniä melodisesti poukkoillen jne. Huonosta laulajasta ei ole kyse! Määkimiseltä voi kuulostaa, jos äänenväri sattuu olemaan tietynlainen. Mielestäni Axlilla on mielenkiintoinen, rokkimainen ääni. Tykkään paljon. Kuunnelkaa Sweet Child O'mine ja mykistykää. Itse asiassa kuuntelin juuri ihan ajatuksen kanssa. Tarkoituksena oli mykistyä ja rynnätä kauppaan ostamaan kaikki GNR:n levyt jokaista bootlegia myöten, mutta täytyy todeta että enpä ole ihan hetkeen kuullut yhtä paskaa biisiä. It´s making me sick, I want no part of it. Stop waving that flag. |
Artist 16.06.2005 21:38:46 | |
---|
Izzy laulaa kyllä hyvin...kukas laulaa So Fine biisissä?? Duff laulanee So Fine biisissä. Izzyn soolotuotannon laulut eivät ehkä ole niin vaikeita laulaa kuin jotkut Axlin vetämät GNR jutut, mutta Izzyllä vaan on parempi ääni, ja mukavampi laulutyyli. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Pluto 16.06.2005 21:47:07 | |
---|
Itse asiassa kuuntelin juuri ihan ajatuksen kanssa. Tarkoituksena oli mykistyä ja rynnätä kauppaan ostamaan kaikki GNR:n levyt jokaista bootlegia myöten, mutta täytyy todeta että enpä ole ihan hetkeen kuullut yhtä paskaa biisiä. Samaa mieltä. Dillon, you son of a bitch! |
Rattata 16.06.2005 22:21:21 | |
---|
Itse asiassa kuuntelin juuri ihan ajatuksen kanssa. Tarkoituksena oli mykistyä ja rynnätä kauppaan ostamaan kaikki GNR:n levyt jokaista bootlegia myöten, mutta täytyy todeta että enpä ole ihan hetkeen kuullut yhtä paskaa biisiä. Samaa mieltä. Ette vaan osaa. muurikki ei suanna sumppiva keitettyä eilissäyönä nii laetettiin kunnon tehopaskoo heelumaan ja hajos koko värkki |