Aihe: In Flames - Cravwl Through Knives
1 2 3 4 5 6
Defrayer
13.06.2005 13:21:57
Aivan. Vanha iskee paremmin. Uutta en oo ees vaivautunnu kuuntelee.

Mistä voit sitten tietää, että vanha on parempaa jos et ole kuullut uudempaa?

Pakko oli sanoa.
"If other bands play and Manowar kills, then why Manowar ain't in prison?" - Eräs ystäväni Pastilli? IMIK #15, IHKK #16.
pehko
13.06.2005 14:52:06

tai sit niitä ihan vanhimpia. Mä en oikeasti erota niitä toisistaan enää.

khyllä ne erottaa...helepostikkin...
"Nappia" sanoi Salmiakki-Koira"
TheWickerMan
15.06.2005 14:09:40
Mistä voit sitten tietää, että vanha on parempaa jos et ole kuullut uudempaa?

Pakko oli sanoa.

:D no siis kuuntelemalla kuunnellu. Ymmärrätkös :) Jotain kuullu ohimennen. Ja aika pahaan suuntaan bändi menossa.
- Kyllä.
Akiman
15.06.2005 15:22:04

Totuushan on, että In Flames on ollut silkkaa paskaa Promo Demo '93:n jälkeen. Toivottavasti saan joskus joitakin kasettidemoja käsiini. Ne ovat varmasti vielä parempia.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Deathrace King
15.06.2005 17:57:47

Totuushan on, että In Flames on ollut silkkaa paskaa Promo Demo '93:n jälkeen. Toivottavasti saan joskus joitakin kasettidemoja käsiini. Ne ovat varmasti vielä parempia.

Tämä kiteyttänee paskanjauhannan. Eiköhän se riitä tältä erää. Vois joskus tehdä muutakin näissä bänditopikeissa, kun verrata uutta ja vanhaa tuotantoa ja riidellä.
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation
luopio
15.06.2005 18:05:05
Tämä kiteyttänee paskanjauhannan. Eiköhän se riitä tältä erää. Vois joskus tehdä muutakin näissä bänditopikeissa, kun verrata uutta ja vanhaa tuotantoa ja riidellä.

Toden totta, jätkät kiukuttelee ikään kuin noissa asioissa oliski joku absoluuttinen totuus, jonka puolesta kannattaa tasitella.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
pehko
15.06.2005 20:37:51

Hyvä että meni perille, joten eiköhän olisi korkea aika In Flamesista kiinnostuneiden jatkaa spekulointia Cravwl Through Knivesista ja muista seikoista, jolloin voisi jättää nämä muut turhat jauhannat sikseen.

Hyvä sun on puhua....
Akiman
15.06.2005 20:42:15

Hyvä sun on puhua....

Anteeksi mitä? Eikö se aiheesta puhuminen suju vieläkään vai eikö riitä taju ymmärtämään käänteismerkityksellisiä viestejä?
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
pehko
15.06.2005 20:43:05

Defrayer
15.06.2005 20:44:15 (muokattu 15.06.2005 20:44:42)
EDIT:Enpä sano mitään
"If other bands play and Manowar kills, then why Manowar ain't in prison?" - Eräs ystäväni Pastilli? IMIK #15, IHKK #16.
pehko
15.06.2005 20:47:34

näin niinku ohimennen aiheesta poiketen: meneekö suurin osa threadeista, vai ainoastaan mun alottamat aina tappeluks?
Akiman
15.06.2005 20:49:20 (muokattu 15.06.2005 20:51:26)

pehko, Niin. Kyseessä oli edelleen sarkastinen heitto, jonka oli tarkoitus sinetöidä tämä tajuttoman joutavanpäiväinen jauhantanne, joka naarmuttaa jo monien musiikkia kuulemattomien silmissä monia miellyttäneen yhtyeen mainetta. Ilmeisesti tällaisien tehokeinojen käyttö ei kuitenkaan mene läpi kuin osaan ihmisistä, joten taitaanee olla parempi sanoa suoraan, kuten jo sanoinkin:

Antakaa nyt jo olla off-topicin, moderaattori poistakoot tarpeelliset viestit tai koko ketjun ja toivotaan, että In Flamesista saadaan edes joskus vielä aikaiseksi värikkäämpääkin keskustelua tällaisen mustavalkoprovoamisen lisäksi. Ikävää jos loukkasin jonkun ymmärtämättömän tunteita.

näin niinku ohimennen aiheesta poiketen: meneekö suurin osa threadeista, vai ainoastaan mun alottamat aina tappeluks?

Taitaa olla kyse enemmän värikkään historian omaavista bändeistä kuin aloittajasta. Metallica, In Flames, Stratovarius ym. keskustelut ovat lähes tuhoon tuomittuja.
pehko
15.06.2005 21:02:16 (muokattu 15.06.2005 21:05:20)

Taitaa olla kyse enemmän värikkään historian omaavista bändeistä kuin aloittajasta. Metallica, In Flames, Stratovarius ym. keskustelut ovat lähes tuhoon tuomittuja.

aivan....lisätäänkö tähän listaan vielä Dream Theater....vaikka tuo Octavarium keskustelu on pysynyt yllättävän rauhallisena...outoa...

Kyseessä oli edelleen sarkastinen heitto

sori, kaikki eivät ymmärrä sarkasmia....kovin hyvin
Dr.El
15.06.2005 21:46:32
Kyllähän se on totuus että Flames uskalisi ottaa askelen eteen päin ja uudistua.Ja se onnistui mun mielestä ja eiköhän Flamesilla oo muutenki menny paremmin ku koskaan ja uusimmat levyt on viimestään lyöny läpi kunnolla.Ja ei nyt pistetä mitään väittelyä tästä pystyyn vaan spiikataan ennemmin tuosta tulevasta levystä...
R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004
pehko
16.06.2005 00:09:06

spiikataan ennemmin tuosta tulevasta levystä...

jees jees.....hmmm...jos linja pysyy saman, kun mitä nykyinen on, vaikka on taas jossain tullu näitä väitteitä, että paluuta vanhaan olis, niin toivon että se olis kuitenkin enempi tollanen Rerouten tapanen kun Soundtrackin....enempi kitaramelodioita ja sillain...
MrQ
16.06.2005 02:05:38
Hei, saanks mä sanoa?

Homman nimi on tämä, että mä olen kuunnellut flamesii perkeleen pitkään, jostain ysikytluvun alkupäästä asti.

Musta lunar strain oli silkkaa paskaa ja jester race -alunperin- vitunb tyhmäheviltä mutta huoraakkelin kohdilla potki kunnolla. Sen jälkeen pystyi asennoitumaan narrirotuun uudela tavalla, ja etenkin odotti uutta.

Mulle colony ja clayman teki flamesista sen bändin jolta odottaa jotain, josta on vaikea odottaa mitään pahaa. Jonka kaikki tekemiset ovat odottamisen arvoisia, bändi joka uudistuu ja uudistuu ja tekee sen tyylillä ja omltaaan kuullostaen.

Mä en tahdo olla puritaani. mutta.

mä en saa mitään, en kerta kaikkiaan mitään irti näistä uusista. Niinkun sanottu, mä olen rerouten asti mennyt ostamaan kaikki IFin levyt sokeena koska ne ei voi tyriä tätä hommaa. Mutta mulle ne tyri.

Musta on hienoa että ne uudistuu, upeeta että ne tekee uutta juttua ja saa uutta yleisä, mahtavaa että viidentoista vuoden jälkeen ovat asemassa jossa saattavat ehkä saada tarpeeksi rahaa että niiden ei tartte tehdä muuta duunia kuin skulata saadakseen lapset ruokittua.

Mutta mulle se ei uppoo.

Saatte te tykätä.
Dr.El
16.06.2005 13:40:08
jees jees.....hmmm...jos linja pysyy saman, kun mitä nykyinen on, vaikka on taas jossain tullu näitä väitteitä, että paluuta vanhaan olis, niin toivon että se olis kuitenkin enempi tollanen Rerouten tapanen kun Soundtrackin....enempi kitaramelodioita ja sillain...

Joo kyllä se sais olla tosiaan enempi reroutemainen.
Kyllä tuo escape levy oli hiukan pettymys.
Mutta kyllä esim. clayman on aivan saatanan kova levy.Ei siitä mihinkään pääse.
Dr.El
16.06.2005 13:41:42

Ei se nyt vaan ole totuus.
Phobophile
16.06.2005 13:48:29
Ei se nyt vaan ole totuus.

Hoho.
Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)