Aihe: Vielä Pledistä (tai Pledgestä) kitaran kiillotuksessa
1
Kimmo72
15.06.2005 19:33:25
Mä käytän ja hyvin pyyhkii :P En mä ainakaan ole huomannu mitään haittaakaan siitä olevan. Mikrokuituliinalla vielä..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
JCM
15.06.2005 19:54:17

Kuulemma imeytyy lakan läpi ajan myötä. Itse lopetin sen käytön pari vuotta sitten, en kovin kauaa kyllä sitä kerennyt käyttääkään.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Lord of the strings
15.06.2005 19:55:55
Minä käytän kepukoiden kiillotukseen ja hyvin toimii.
En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Sacher-leivokset IHKK #14| Pastilli?
Grabel
15.06.2005 20:46:02
Kuulemma imeytyy lakan läpi ajan myötä.

Näihin mutu-tietoihin olisi mukava saada joskus jotain konkreettista pohjaa - esim. jos jollain olisi ihan omaa kokemusta asiasta, tai joku fakta, johon voidaan viitata imeytymisen suhteen.
fox
15.06.2005 21:31:00

Näihin mutu-tietoihin olisi mukava saada joskus jotain konkreettista pohjaa - esim. jos jollain olisi ihan omaa kokemusta asiasta, tai joku fakta, johon voidaan viitata imeytymisen suhteen.

Katsopa joutessas mitä Pled sisältää..eiköpä ole silikoniyhdisteitä siinä. Nitrolakan läpi menee helpommin kuin poly-lakan, joten pienemmällä huolella voi näitä ei-perinneinstrumentteja kiillottaa, vaikka en itse kiillottais. Mutta koska en ennenkään ollu maalari, ei se häiritte. Nimittäin kunnolla silikonipohjasella kiillotusaineella kyllästetyt skebat on joissain tapauksissa mahdottomia maalata, jos tarvetta tulee. Myös, ja tää on sitten sitä mutua, kuulemma saattaa lakkapinta aikaa myöten sumentua.. (ns. clouding)
Itse käytän noissa remontoitavissa Dunloppia tms.. toki siivouskomerossa olis Plediäkin, mutta minun mielestä se Dunlop tms. on soveltuvampaa tuohon soitinhuoltotarkoitukseen. Toki jokainen saa sen oman kitaransa kiillottaa vaikka millä. =)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
JCM
15.06.2005 21:46:02

Niin ois, foxi tuossa jo vähän selventikin onneksi.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)