Aihe: Cubase LE - Mixdown
1
Hannu H.
14.06.2005 20:10:13

Mikähän tässä mättää kun tulee aina "An error occured during the export!". Olen asettanut oikean ja vasemman rajan ja muutenkin pitäis kaiken olla kunnossa. Onko tässä ny joku jippo jota en ole huomannut?
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
BotneLapio
15.06.2005 01:12:36
Oletko varmasti asettanut rajan vasemmalta oikealle? Onko "maalattu" alue sellanen sinertävä vai punertava?
-=Botnee!!=-
battery
04.07.2005 15:25:59
olen vasta tässä alkanut käyttämään ite cubase sx ja mikähän siinä on että en saan midirumpuja ja koskettimia napattua omaan audio mixdowniin sekaan
BotneLapio
04.07.2005 16:43:52
Tuleeko "rummut" ja synat vsti:nä vai ulkoisista laitteista?
-=Botnee!!=-
battery
04.07.2005 20:03:32
hmm..vst ei paljoo sano mulle mitä tarkottaa.. midi raitoina nuo rummut ja koskettimet on ja soi ohjelmassa, muttakun vääntää tuosta vaikka mp3sen niin johan jää midit puuttumaan
BotneLapio
04.07.2005 20:30:28
Kannattaa vaikka ihan aluksi lukea manuaali. Netistä löytyy myös erittäin hyviä opetusvideoita, esim. http://www.askvideo.com/index.php
-=Botnee!!=-
JMzz
07.07.2005 18:10:55 (muokattu 07.07.2005 18:11:48)

hmm..vst ei paljoo sano mulle mitä tarkottaa.. midi raitoina nuo rummut ja koskettimet on ja soi ohjelmassa, muttakun vääntää tuosta vaikka mp3sen niin johan jää midit puuttumaan

No sehän johtuu ihan siitä että midiääni on eri asia kuin wav muotoinen ääni jonka olet nauhoittanut. Olet siis nauhoittanut ilmeisesti omaa soittoa ja laittanu päälle sit vielä midisoittimet. Nyt sinun täytyy ensiksi vääntää se midi wav muotoiseksi ja tuoda se sit siihen oman soiton päälle jos haluut välttämättä soittaa midisoittimien päälle
Nauhotat jollain sen midin waviksi... esim winampilla onnistuu helposti ... onnistuu se kyllä cubasellakin. Suosittelisin kuitenkin käyttämään niitä vst plugineita jolloin saat paremman äänenlaadun niihin midisoittimiin.
-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)