aisa 15.06.2005 17:25:28 | |
---|
meinaan siisi sitä, kun oon lueskellu monessa eri threadissa valitusta siitä, kuinka vittumaista on olla reissussa. jos sulle tarjottais vaihtoehdoks semmonen duuni millä eläisit hyvin, eikä tarvis reissata, niin onnistuisko se kotiin jääminen vai alkaisko retkivarvasta kutittaa jo viikon päästä? mulla on molemmat duunit reissutöitä, eli molempi parempi. pidän siitä! *aisa atana*© petriä ammuttiin tuala mettässä. |
isojussi 15.06.2005 17:31:48 | |
---|
Mä saan olla about joka toisen päivän kotona. Mutta mukava on reissatakin. Varsinkin hyvän sään aikana. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
clave 15.06.2005 17:42:21 | |
---|
Mukava olla kotona, kun siihen on mahdollisuus. Kiva käydä silloin tällöin keikallakin varsinkin jos ne on yhtä mukavia kuin se mäkkin kanssa hiljattain tehty. Ei mulla kuitenkaan ole hinkua enää maakuntiin kiertämään. "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
jeppeq 15.06.2005 17:46:16 | |
---|
Mää olin koko toukokuun kotona 4 viikonloppua yhteen menoon ja meinasin haljeta. Ei toimi ainakaan mulle. Huomattavasti hienompaa olla tien päällä - kaikista puheista huolimatta. "on the road again.." "minon eronnu ja sat sat saa" - legendaarinen lausunto topilta Polvijärven Huhmarissa.. |
juu, tykkään kyllä olla kotonakin, en sitä tarkottanu. perheestäni tykkään kovasti. mutta jos kokonaan pitäs jäädä kotiin, niin pälli leviäis alta kuukauden. *aisa atana*© petriä ammuttiin tuala mettässä. |
Sertzo S 15.06.2005 17:50:58 (muokattu 15.06.2005 18:22:52) | |
---|
Nuoruus, soittaminen ja huoleton, velaton, estoton poikamieseselämä oli hienoa aikaa aikoinaan; ei tarvinnut lukea muiden elämäkertoja vielä silloin, kun polkuja tulevaan elämään etsittiin ja niitä tallattiin soittotyöläisenä ympäri suomea. Toimenkuva on aikoinaan antanut realistisen kuvan suomalaisuudesta, eri ihmisineen suviöissä ja kuin myös talven pakkasissa riippumatta kohtaamiemme lajikumppaneiden koulutustasosta. |
M.i.k.key 15.06.2005 18:16:04 | |
---|
Nuoruus, soittaminen ja huoleton, velaton, estoton poikamieseselämä oli hienoa aikaa aikoinaan; ei tarvinnut lukea muiden elämäkertoja vielä silloin, kun polkuja tulevaan elämään etsittiin ja niitä tallattiin soittotyöläisenä ympäri suomea. Toimenkuva on aikoinaan antanut realistisen kuvan suomalaisuudesta, eri ihmisineen suviöissä ja kuin myös talven pakkasissa riippumatta kohtamiemme lajikumppaneiden koulutustasosta. Hieno kirjoitus. plus Mä lopetan nää hommat! |
Sertzo S 15.06.2005 18:23:34 | |
---|
Hieno kirjoitus. plus Kiitos! |
Pula-Aho 15.06.2005 18:23:56 | |
---|
Kaikkiin töihini on aina liittynyt jonkin asteinen matkustaminen, joten ei kai sitä ihan kotonakaan osaisi olla. Jatkuvaa matkustamista en sen sijaan enää kaipaa. Ulkomaan työmatkatkailua varsinkaan. Lentokentät on puuduttavia paikkoja. Toisaalta tuollainen alle 150 km keikkamatka, joita itselläni pääosin on, ei ole vielä varsinaista reissaamista. Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
jon lord 15.06.2005 19:26:47 | |
---|
Vaikka olen ollut kohta 8 vuotta pois vakituisesta kiertämisestä niin silti usein tuossa klo 16-17 aikoihin alkaa tulla sellainen levoton tunne ja pitäisi päästä lähtemään. Ajatelkaa kohta 8 vuotta ja silti. Kolme vuotta meni sisäisen kellon siirtämiseen. Olenhan edelleenkin jonkin verran tien päällä mutten niin usein ja työnkuva on pääasiassa päiväaikaan tapahtuvaa, harjannostoja, huumorikeikkaa ja sen sellaista mutta silti. |
R.Syke 15.06.2005 19:43:47 (muokattu 15.06.2005 19:54:19) | |
---|
*aisa atana*© -Kato prkl. reg.varumärke! Saat tuosta plussan. *atsii, prh* © tai Asiaan: En vaihtaisi päätoimiseksi kiertäjäksi. Huh - hattua nostan niille, jotka sitä tekevät. *keuhksprh*© Muokaten: Työmatka-ajo riittää vakituiseen reissaamiseen oikein hyvin. |
riff 15.06.2005 19:45:24 | |
---|
*keuhksprh* © HOHO! :-) Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee! |
riff 15.06.2005 19:47:21 | |
---|
On se menokenkä ollut päällä monta vuotta mutta kyllä se alkaa keventyä. Ei ole enää kovin usein lähtemisen hinkua. Kotona on kivaa! Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee! |
Jami 15.06.2005 20:46:49 | |
---|
Tuttu pitkänlinjansaxofoninsoittaja lopetti keikat. Kysyttiin jonkun ajan päästä että kuinkas on lauantaiehtoot sujunu kun ei tartte lähteä? Sanoi että kyllä aharistuu parvekkeelle seisomaan ja odottelemaan että vaimo saa nakit keitettyä ja tarjottua paperissa sinapin kera. Siinä hän sitten parvekkeella seisten nautiskelee lauantaiyöpalaa. Että edes vähän tuntuis siltä että on jossain. Kun omat tanssikeikat pari vuotta sitten lopetin, ei vieroitusoireita kyllä juurikaan ollut. Oon kyllä koittanu niitten tuloa ehkäistä riittävän runsaalla oluella lauantai-iltaisin. No nyt on sitten oluesta niin turvoksis ettei enää mihinkään jaksaisikkaan lähteä. Fletarehtaa ne häjyysemmäkki! |
Carde 15.06.2005 22:17:03 | |
---|
Mä saan olla about joka toisen päivän kotona. Mutta mukava on reissatakin. Varsinkin hyvän sään aikana. Mullekin daami välillä sanoo, että paree kun lähdet hyvän sään aikana. Vaikken soittaja olekaan. |
uruttaja 15.06.2005 22:21:45 (muokattu 15.06.2005 22:23:04) | |
---|
Monta vuotta kerkesin olla kotona, eikä ollut edes vierotusoireita. Päinvastoin, oli jopa asenne ettei ikinä enää tarvii urkuja kaivella varastonnurkasta. Mutta nyt kun on noiden nuorten,virtaa täynnä olevien paavojen kans 1.5 vuotta vääntänyt, niin koko ajan semmonen votakka päällä, että pitäs päästä vetään. Oisko se että kun antaa pirulle pikkusormen niin loppu onkin sitten historiaa. Addiktion tunnustan, ei ole minusta kohtuukäyttäjäksi. Tarkoitan tällä humppaa. Kun ei tarvitse joka aamu lähteä töihin, niin se on tietty hiukka eri asia, kun lähteä arkisin duuniin ja sitten vielä viikonlopuiksi humpalle. Mulla tämä toimii aivan vit...un hyvin. Kotona viihdyn oikein hyvin ja kun pääsee soittamaan niin se on kuin mansikka kermakakun päällä. |
isojussi 15.06.2005 22:32:17 | |
---|
...Kun ei tarvitse joka aamu lähteä töihin, niin se on tietty hiukka eri asia, kun lähteä arkisin duuniin ja sitten vielä viikonlopuiksi humpalle. Mulla tämä toimii aivan vit...un hyvin. Kotona viihdyn oikein hyvin ja kun pääsee soittamaan niin se on kuin mansikka kermakakun päällä. Tuntuu tutulta. Minä hullu pakersin kahta duunia 14 vuotta - attanas.... Nyt tienaan vähemmän ja nautin enemmän..... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Sertzo S 15.06.2005 22:45:39 | |
---|
" Oii vaapauus, kuule kuutsuuaa, suuaa iitkeeväät oorvoot kaipaa. Ooleet köyhään kansan peelaastuus. siiksii vaapaauuslaaluummeee raikaa!!!!" |
aisa 15.06.2005 22:47:35 (muokattu 15.06.2005 22:55:13) | |
---|
" Oii vaapauus, kuule kuutsuuaa, suuaa iitkeeväät oorvoot kaipaa. Ooleet köyhään kansan peelaastuus. siiksii vaapaauuslaaluummeee raikaa!!!!" alkaa vissiin olla teostoeurot muuttunu nesteeks...? petriä ammuttiin tuala mettässä. |
jjussila 15.06.2005 22:49:21 | |
---|
juu, tykkään kyllä olla kotonakin, en sitä tarkottanu. perheestäni tykkään kovasti. mutta jos kokonaan pitäs jäädä kotiin, niin pälli leviäis alta kuukauden. Sää kuule tiivistit tohon koko totuuden. Nuorna miesnä oli jumalatoin palo tonne keskiviivoja katsastamaan (mielläpä tuo nyt niinkuin haluat), mutta kun nykyään jopa pakon edestä tulee noita vapaita viikonloppuja, ei vierotusoireita todellakaan heti ilmene. Niin että kun antaa pahalle pikkusormen , niin haisee koko käsi, ...joo. Just niin... ja kyllä jämpti on näin!? |