Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: bc rich gallup = )
1 2 3 4 5
maggot
28.04.2003 11:29:26 (muokattu 28.04.2003 11:32:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun tuossa näytti olevan tuo ibanez gallup, niin kysytäänpä keneltä löytyy bc rich kitara..?
 
Itselläni on bc rich warlock mick thompson signature model mustan värisenä. Silmäterä.. = )
 
"reality is a very fragile thing after all..."
Vilhelmus
28.04.2003 11:47:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NJ-sarjan musta beast
 
www.sunpoint.net/~vr/kamat.htm
 
Äh. Näen Maheja kaikkialla.
Progressiveland
28.04.2003 11:54:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NJ-sarjan musta beast
 
www.sunpoint.net/~vr/kamat.htm

 
aika demoninen!
 
kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene
leather rebel
28.04.2003 12:08:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se neonvihreä läpinäkyvä Acrylic Series Mockingbird on aika rankka. Siis ihan oikeesti. Niin järkyttävää överi kasari meininkiä, että se on jo hienoa.
 
Enpä tiedä jaksaisko tota keppiä hirveen kauan katella kummiskaan. Sama pätee kyllä kaikkiin B.C. Richeihin. Assassin on kyllä ihan terveen näköinen kitara.
 
Von_tune
30.04.2003 00:51:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miulla on toinen warlock jo menossa, sellanen joku vanha import, maalautin kaverilla, ihan kiva, kyllä sillä pomppuheviä vääntää.
http://files.mikseri.net/pics/minuntokawarlock.jpg
 
otin noi paskat orig. mikit irti ja pistin emg 85:n tallaan, sai sellasen kivan ja tumman soundin, kaula mikki jäi koristeeksi, potikat siirtyi vastuksien taivaaseen ja siinä on enää yksi switchi, patteri on/off...
 
Juuso Juntunen
Von_tune
30.04.2003 00:54:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja jos soundeja haluatte kuulla, niin www.mikseri.net/b.a.d
se on 6100 marsun recording compensated outputista nauhotettu ja ihan raakana, en jälkimiksannut mitään...
 
Juuso Juntunen
maggot
30.04.2003 07:51:59 (muokattu 30.04.2003 07:53:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitanpa tähän vielä linkin tuonne bc richin sivuille josta löytyy tuo mun kitara.. Kun en omasta saa otettua kuvaa ja laitettua tänne (ei oo digikameraa)
 
eli: www.bcrich.com/guitars/ss/mick7/mick7_ss_warlock1.htm
 
"reality is a very fragile thing after all..."
Hornanturska
30.04.2003 14:11:16 (muokattu 30.04.2003 18:30:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään tuota Richin Virginiä? En ole koskaan elävässä elämässä tuollaista nähnyt?
 
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa...
Super-Jari
30.04.2003 16:35:54 (muokattu 30.04.2003 16:40:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ittellä on NJ series 7kielinen Warlock ja olen kyllä tyytyväinen.
Seuraava kitara taitaa olla sitten se paljon puhuttu Ibanez.
 
Tuo topsonin siiknature taas on muuten ihan hyvä keppi mutta kun siinä kaulassa lukee että HATE..
miksei vaikka HAPPY tai FUN
 
seittemäs kieli on vähän kuin lisäkives.. onhan siinä vähän enemmän potkua..
Ed-Die
30.04.2003 20:40:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itelläni on toi NJ series warlock.. Olisin ostanu tuon mick thompson signaturen ellei siin olis lukenu HATE ja Mick.. Siin on paremmat muodot ku normi NJiis..
 
Täs kuva mun skebasta: http://personal.inet.fi/koti/eddie/warlock.jpg
 
"I think that, whole thing is that sick!"
Charger
01.05.2003 01:25:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla olis valkoinen Warlock myynnissä jos kiinnostaa...
 
Jormaz
01.05.2003 17:18:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://files.mikseri.net/pics/minuntokawarlock.jpg
 
Jumalauta että on komee, kerro vähän speksejä vielä, mitä sarjaa ja hintaluokkaa. Hyvä juttu ettei siinä ole teinigoottipeelo-lapaa. Anteeksi. Onko mikä talla?
 
Back to the 80's
maggot
02.05.2003 08:33:44 (muokattu 02.05.2003 08:34:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itelläni on toi NJ series warlock.. Olisin ostanu tuon mick thompson signaturen ellei siin olis lukenu HATE ja Mick.. Siin on paremmat muodot ku normi NJiis..
 
Joo, mut se onkin bad ass äijä... ; ) No joo, ite halusin nimenomaan ton kitaran koska tykkään aivan älyttömästi slipknotista ja muutenkin tosta warlock mallista joten valinta oli selvä.. = ) Mutta muuten tosiaan todella hyvä kitara, oon tosi tyytyväinen!! Vois ehkä joskus vaihtaa muuten emg 81 mikit tohon, mutta on noi passiivi emg:t ihan ok kotikäytössä joten katotaan sitten joskus tulevaisuudessa..
 
"reality is a very fragile thing after all..."
Von_tune
14.05.2003 00:59:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä itse olen hieman "modannut" tuota warlockia, se oli aluksi ihan perusmusta juttu paskoilla mikeillä ja huonosti säädetty kun sen sain. revin mikit irti, nyt on emg 85 tallas ja koristeena se talla mikki. talla on joku puolilukitteva floydi kopio, ei mikään kauheen hyvä, mutta eipä sitä hevimiehet tarvikkaan... Niin ja sellaiset turhuudet kuin VOLUME ja TONE potikat lähtivät kanssa kitaroiden hautausmaalle. Sitten schallerin straplockit ja pudotin H-vireeseen niin kyllä kelpaa vääntää jenkkiheviä. niin ja sarja on jotain vanhempaa import sarjaa, en ole oikein selville saanut mitä. hintaa sillä oli jotain 2500mk pari vuot sitten. kanikonttorista.
 
Juuso Juntunen
maggot
14.05.2003 09:23:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missäs muuten teillä on nuo teidän richit "säilytyksessä", eli onko telineessä vai ihan seinää vasten nojaamassa? Kokeilin omaani laittaa telineeseen jossa on toi mun jackson, mutta ei eipä tuo oikein ton bodyn muotonsa vuoksi siihen sopinu.. Noi herculeksen telineet voi olla hyviä, ainakin ed-diellä näyttäs omansa olevan sellasessa..
 
Oma bc rich nojailee tällä hetkellä kirjahyllyä ja seinää vasten.. Ei toisaalta pitemmän päälle hyvä ratkaisu.
 
"reality is a very fragile thing after all..."
Vilhelmus
14.05.2003 09:25:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missäs muuten teillä on nuo teidän richit "säilytyksessä",
 
Milleniumin (hoho) telineessä. Siihen sopii sillee suht' ok, muttei parane paljon töniä.
 
Äh. Näen Maheja kaikkialla.
Reclez
22.05.2006 14:20:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mockingbird löytyy
 
"Play Your Guitar With a Feeling.." Who says? I Say
McNulty
22.05.2006 14:28:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ihan jees nosto :)
 
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
sus
22.05.2006 14:30:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mockingbird löytyy
 
Löytyispä täältäki
 
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!
Tuhannen markan seteli
22.05.2006 17:55:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PS Warlock
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «