Aihe: Shield - Lain varjolla
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1026 27 28 29 30
Tmp
14.06.2005 22:02:11
Prkl ku tuon pitääki jäädä tauolle! Oli kyllä taas loistava jakso!

Joo. Saatanan Nelonen kun pitää tauottaa hyvät sarjat!!! Oli kyllä kevyesti parhaimpia jaksoja tähän asti. Tämä sarja nostaa kummia tunteita. Miksi esim. mua ärsyttää se Claudette(musta nainen), vaikka missä muussa poliisisarjassa tahansa niin se ois vitun sankari?

Milloin nuo jatkuu? Elokuussa?

Ps. Se lopun biisi oli kyl ihan hyvä.
"Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero
Incarnation
14.06.2005 23:21:06
Oli kyllä hyvä jakso. Olin miltein unohtaa sen Los Mags pomon, joka loppujen lopuksi Armadillon tappoi.
Harmi kun jäi tauolle.
Rest in peace Dime
Planetist
14.06.2005 23:30:35
Ps. Se lopun biisi oli kyl ihan hyvä.

Niin muuten oli, jäi mietityttämään että mikä siinä soi, sen verran hyvältä kuulosti.
Kerro miltä näytät kun ei kukaan sinua näe
Absoluuttinen nollapiste - Kerro ketä ajattelit
greshgurt
15.06.2005 02:41:05
On kyllä aika loistava näiden aikojen poliisisarjaksi. Minua Claudette ei ärsytä, Vic porukoineen joskus hyvinkin paljon (minulla ei oikein ole tapana sietää egoilua ja pullistelua). Mutta mielestäni paras henkilö on ehdottomasti Dutch.

Milloinkas tämä jatkuukaan?
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Guderian
15.06.2005 08:13:52

Voi hitto, jäikö tämä tauolle? Miten tämän piinaavan jännityksen voi kestää?!

Vic, jos luet tätä (ja tiedän että luet), hommaudu eroon Claudettesta! Ja vähän äkkiä sittenkin! Hän tietää ei-hyvää!

Kylläpä pojat pelastivat pomonsa, etenkin hermoheikko Shane pisti parastaan. Danny-parka, saa aina vain kuraa niskaan :-(
It's bad, you know.
la m quina
15.06.2005 08:18:26
Kylläpä pojat pelastivat pomonsa, etenkin hermoheikko Shane pisti parastaan.

Jesh.

Parasta koko viime jaksossa oli se Vicin hyvä pojat -ilme, jonka se veti kun tajusi mitä Armadillolle oli tapahtunut.
Planetist
15.06.2005 08:20:27
Jesh.

Parasta koko viime jaksossa oli se Vicin hyvä pojat -ilme, jonka se veti kun tajusi mitä Armadillolle oli tapahtunut.

Jep, samaa mieltä.
Tmp
15.06.2005 09:05:09
Kylläpä pojat pelastivat pomonsa, etenkin hermoheikko Shane pisti parastaan.

Shane istuu kyllä rooliin ku nyrkki naamaa. Se ilme kun jokin on mennyt vähän väärin ja hän on vastuussa...
"Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero
Juzzu
15.06.2005 09:10:33
Shane istuu kyllä rooliin ku nyrkki naamaa. Se ilme kun jokin on mennyt vähän väärin ja hän on vastuussa...

Noin yleensäkin on kyllä näyttelijät osattu valita helvetin hyvin, äkkiseltään ei tule mieleen oikein yhtään floppia.
Tonttoroi!
la m quina
15.06.2005 15:25:06
Flogging Molly - If I Ever Leave This World Alive
Tmp
15.06.2005 15:33:59

Kiitti. Pitää kattoo jos löytyis levy jostain.
Kuuntelet huonoa musiikkia ja sitäkin väärin.
Planetist
15.06.2005 16:04:01

Ah, se laulaja kuulostikin vähän tutulta, olin skettipelin soundtrackilta kuullut toisen kappaleen samalta bändiltä.

Ja meikähän näkee ne livenä kesällä!
Henko
20.06.2005 17:06:07

Saatanan saatana. Unohdin koko sarjan, enkä tienny että jää tauolle ku olin niin innostunut Laman keikasta samaan aikaan.
Aprillia vittu. Kaikki on aprillia.
eljohnny
21.06.2005 21:05:56
Joo, tauolle jäivät ja hyvin.

Mutta nyt on kyllä outo fiilis, kun pitkään aikaan tiistaina kello yhdeksän ei tarttee olla telkun ääressä.

Missasin viimisestä jaksosta ekan puolituntisen, tapahtuikohan siinä mitään eriskummalista tai tärkeää?
Venyttely on kaiken A ja O.
miscage
25.06.2005 16:32:44
Otin pienen varaslähdön ja katsoin 2. tuotantokauden loppuun dvd:ltä....Nelonen kun jätti 5 jaksoa vajaaksi. Ai että, jännitystä, parhautta.
Tmp
25.06.2005 20:06:56
Otin pienen varaslähdön ja katsoin 2. tuotantokauden loppuun dvd:ltä....Nelonen kun jätti 5 jaksoa vajaaksi. Ai että, jännitystä, parhautta.

Just. Ihme että oli lopettaessa vähän keskeneräisen tuntunen.
Kuuntelet huonoa musiikkia ja sitäkin väärin.
Osmo
27.06.2005 12:06:19

Oliko tämä siis jo toinen tuotantokausi mikä tuli telkkarista!? Mitä tapahtui ensimmäiselle, vai olenko totaalisen tyhmä?
Pixies.
miscage
28.06.2005 13:50:52
Oliko tämä siis jo toinen tuotantokausi mikä tuli telkkarista!? Mitä tapahtui ensimmäiselle, vai olenko totaalisen tyhmä?

Ne tuli putkeen. Se jakso missä Vic alkoi lopussa poraamaan (lähtiköhän sen vaimo silloin?) oli ensimmäisen kauden viimeinen jakso. Sitten jatku suoraan toiselle kaudelle, ja Nelonen tauotti nyt kesken toisen kauden.
k1mm0
28.06.2005 14:25:36
Aika jännä yhteensattuma, että loppui tasan samaan aikaan kuin 24 MTV3:lla.
koko gootti kulttuuri alkoi 1950 luvulla kun kreivi dracula keksi sähkö virran!!

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)