Ben_D 15.06.2005 10:08:16 | |
---|
Kummista et kuullut, Kingin vai Hannemanin. Mä olin Jeffin puolella lavaa enkä kuullut Kingiä ollenkaan. Jeff näin kavereiden kesken...Olihan siellä minä, Jeff ja Dave. |
Explorer 15.06.2005 10:08:39 | |
---|
^ Luulin ennen keikkaa että Kerry on se kitaroiden pomo Slayerissa mutta Hannemanhan siellä veteli melkein kaikki soolotkin. Olen aina diggaillut Hannemanin soitosta, biiseistä ja tyylistä paljon enemmän kuin Kingin ja mulle Hanneman onkin se virallinen Slayer-kepisti/biisintekijä. Mutta ei Kingiäkään voisi Slayerissä korvata kukaan. Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
...And Justice For All 15.06.2005 10:09:02 | |
---|
Jeff näin kavereiden kesken...Olihan siellä minä, Jeff ja Dave. Hehe...:) En jaksanut kirjottaa "Hanneman" liian pitkä sana mulle. Get Stoned! |
Angus 15.06.2005 10:36:02 | |
---|
Kummista et kuullut, Kingin vai Hannemanin. Mä olin Jeffin puolella lavaa enkä kuullut Kingiä ollenkaan. Kerryn puolella olin, eli Hannemania en kuullut pätkääkään. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
Kerryn puolella olin, eli Hannemania en kuullut pätkääkään. Oli kyllä pasha se stereomiksaus. Monetkohan niistä Slayerin 24 kitarakaapista oli ees kytketty mihinkään? :-) Get Stoned! |
Ben_D 15.06.2005 10:38:57 | |
---|
Oli kyllä pasha se stereomiksaus. Monetkohan niistä Slayerin 24 kitarakaapista oli ees kytketty mihinkään? :-) normaalisti molemmilla käytössä 2xfullstack. |
...And Justice For All 15.06.2005 10:40:08 | |
---|
normaalisti molemmilla käytössä 2xfullstack. Mä vähän kattoinkin että kovin kepeesti ne heilu ne kaapit siellä lavalla. Get Stoned! |
Leper Messiah 15.06.2005 12:00:40 | |
---|
Mä vähän kattoinkin että kovin kepeesti ne heilu ne kaapit siellä lavalla. joo, näin katottiin mekin, mutta kyllä siinä molemmilla pari pistivät ihan kahden miehen voimin... mutta kyllähän sen huomas jo helposti ennen keikkaa, että niillä on mikitetyt kaapit jossain sielä takana, kun jo ennen mokomaa ne sielä niitä testailivat. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Explorer 15.06.2005 12:12:04 | |
---|
mutta kyllähän sen huomas jo helposti ennen keikkaa, että niillä on mikitetyt kaapit jossain sielä takana, kun jo ennen mokomaa ne sielä niitä testailivat. Jaa. Itse huomasin helposti keikan aikana että ainakin Hannemanilla oli 2 mikitettyä kaappia lavalla. Keskimmäiset 2 alimmassa rivissä. Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
MV 15.06.2005 12:29:25 | |
---|
Jaa. Itse huomasin helposti keikan aikana että ainakin Hannemanilla oli 2 mikitettyä kaappia lavalla. Keskimmäiset 2 alimmassa rivissä. Ja Kerryllä muistaakseni sama... |
...And Justice For All 15.06.2005 19:55:30 | |
---|
Mun mielestä on koomista hakee uskottavuutta kitarakaapeilla. tyhjillä. Naurettavaa se on. Mun mielestä se on ihan sama vaikka lavan takana olis pelkkä mikitetty combo kunhan ääni pelaa mutta mutta... Get Stoned! |
Explorer 15.06.2005 19:59:23 | |
---|
Mun mielestä on koomista hakee uskottavuutta kitarakaapeilla. tyhjillä. Naurettavaa se on. Mun mielestä se on ihan sama vaikka lavan takana olis pelkkä mikitetty combo kunhan ääni pelaa mutta mutta... Sinä se tässä naurettava olet. Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
tähtivaeltaja 15.06.2005 20:01:28 | |
---|
Mun mielestä on koomista hakee uskottavuutta kitarakaapeilla. tyhjillä. Naurettavaa se on. Mun mielestä se on ihan sama vaikka lavan takana olis pelkkä mikitetty combo kunhan ääni pelaa mutta mutta... Tuohan on imagokysymys ja tärkeä sellainen. Samalla voisi karsia tukat ja vaihtaa tuulipukuihin ja laulaa apinoista tai jotain vastaavaa. |
Ben_D 15.06.2005 20:02:03 | |
---|
Mun mielestä on koomista hakee uskottavuutta kitarakaapeilla. tyhjillä. Naurettavaa se on. Mun mielestä se on ihan sama vaikka lavan takana olis pelkkä mikitetty combo kunhan ääni pelaa mutta mutta... Tätähän on harrastettu läpi hevin historian. Ei kait kukaan ole niin dorka, että kuvittelee Marshallpinojen kaikkien kaappien tuottavan ääntä? ;) |
Super-Jari 15.06.2005 20:09:41 | |
---|
Oishan se nyt tyhmän näköistä jos Kemin kokoisella lavalla olis yksi marsun combo. Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
...And Justice For All 15.06.2005 20:25:26 | |
---|
Oishan se nyt tyhmän näköistä jos Kemin kokoisella lavalla olis yksi marsun combo. Sen pitää olla verhon takana. Se on tr00 että lavalla ei näy ollenkaan vahvareita. Get Stoned! |
Explorer 15.06.2005 20:27:53 | |
---|
Sen pitää olla verhon takana. Se on tr00 että lavalla ei näy ollenkaan vahvareita. Voit muuten pitää ihan omana tietonas noi tr00-juttus. Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
toxic 15.06.2005 23:15:12 | |
---|
Sehän on just hienon näköstä kun lava on täynnä marsuja. Vai pitäisikö sanoa kaunista. |
SS Ameba 15.06.2005 23:35:43 | |
---|
Sehän on just hienon näköstä kun lava on täynnä marsuja. Vai pitäisikö sanoa kaunista. Kyllä se minustakin näin on.. Tie HELVETTIIN on valettu hyvillä teoilla ja asiasta kukkaruukkuun, Pastilli? |
Flash 16.06.2005 09:07:19 | |
---|
Kyllä se minustakin näin on.. Ja ne pitää nimenomaan olla Marshalleja. Mikään muu ei käy. Tai no, kyllä kaapit ilman etukangastakin voivat olla jossain tapauksissa siistin näköisiä. Mitä tulee alkuperäiseen aiheeseen, niin meikäläinen diggailee aina hyviä biisintekijöitä, joten Hannemanille pisteet. Molemmat ovat kyllä kovia kepittäjiä alallaan. Aijai, muistot muutaman vuoden takaisesta Slayerin Varsovan keikasta tulvivat mieleen... pakko pistää levy soimaan. There Is A Light That Never Goes Out |